Allebei vreselijk.
Na alle berichten over Carlo, Ron is schijnbaar ook niet erg aardig. Een vriendje van mijn broertje kwam hem een keer tegen en toen vroeg hij om zijn handtekening en toen zei die ook nee maar deed ook nog eens heel onaardig. Die jongen was er meteen klaar mee.
Ahw wat sneu. Ik heb hem ooit ontmoet tijdens de opnames van een tv programma en toen was hij juist buiten de opnames om (bij de lunch vooraf bijv) heel aardig.
Achja, ik denk dat je zo over elke bnâer wel positieve en negatieve verhalen hebt. (En over niet bnâer overigens ook, denk dat als je over mij gaat rondvragen het ook niet allemaal hallelujah is haha)
Het lijkt me ook ontzettend vermoeiend om als BNâer de hele tijd aardig te zijn, na het zoveelste rgk ben je er ook wel klaar mee
Soms heb je ook gewoon een slechte dag. Natuurlijk moet je dat dan niet op anderen afreageren, maar soms ben je daardoor ook gewoon even kortaf of niet zo joviaal.
Vinden jullie een plak bananenbrood (havermout, bananen, eieren en kaneel) een acceptabel ontbijt voor een 2-jarige?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Uit nieuwsgierigheid: waarom zou dat niet acceptabel zijn? Heb je commentaar gekregen of vind je het zelf eigenlijk niet zo goed?
Groetjes van een moeder wiens kind elke ochtend een witte boterham met jam eet (ok en meestal ook een kiwi)
Mân vriend en ik hadden een discussie haha. Mân vriend vindt het te veel op cake lijken en ik vind het een prima ontbijt.
Ik dacht eigenlijk eerder âmaar 1 plak?â
Maar mijn 1 jarige eet bijna alsof het een 14jarige puber is dus mijn referentiekader is wat lastig.
Zou jij graag eerder (dan je pensioenleeftijd) willen stoppen met werken?
Poll is anoniem.
- Ja, ik ben hier actief mee bezig (met andere woorden: ik heb een plan en werk eraan)
- Ja, binnenkort wil ik mij hierin gaan verdiepen hoe dit moet
- Ja, maar denk (nog) niet na over hoe ik dit moet regelen
- Ja, maar denk dat het toch niet gaat lukken
- Nee, ik blijf werken tot mân AOW of dood
- Ik werk niet/ik krijg geen pensioen/ik heb sowieso genoeg geld daarvoor/anders
0 stemmers
Ja, het liefst nu al. Maar verwacht niet dat het kan/gaat gebeuren en houd je er ook niet serieus mee bezig
Heb weleens gekeken hoe dat FIRE nou in zân werk gaat, conclusie was dat dat meer iets is voor mensen met een hoog inkomen en lage vaste lasten. Niet voor iemand die de zakken van een oude witte man aan het spekken is met een groot deel van haar inkomen (aka ik).
Ik vind het ook allemaal behoorlijk onhaalbaar. Maar ik logde vandaag (door een topic op viva forum haha) eens in op mijn pensioenoverzicht en kwam erachter dat mijn AOW-leeftijd 70 jaar is. Vandaar dat ik het idee kreeg er eens over na te denken, ook omdat als je jong begint het misschien makkelijker is?
Mijn tante is nu ongeveer 50 en al met pensioen maar ze had een job die ze echt niet leuk vond (verdiende wel goed).
Ik werk dan liever langer een job die ik echt leuk vind ipv doodonfelukkig worden (wat met haar gebeurde) en dan dat proberen compenseren tijdens je pensioen
Ik vind mijn werk heel leuk, dus ik zie het wel voor me dat ik gewoon tot mân 70e door ga.
Maar het is fijn als je hier zelf voor kunt kiezen en het geen noodzaak is. Dus wij streven wel naar semi-FIRE. We hebben alleen nog geen goede bron van passief inkomen gevonden (buiten beleggen en crypto).
Ik wil dit, maar heb me er nog niet echt in verdiept. Alleen sparen lijkt me niet genoeg denk ik, beleggen mensen? (Waar ik ook niks vanaf weet haha.) Lukt dit alleenstaande mensen ĂŒberhaupt? Zoveel vragen maar zo weinig zin om hier veel over te lezen omdat ik dan weer zo negatief ga denken dat het toch niet gaat lukken. Heb ook echt niets aan mân ouders wat betreft dit soort dingen dus ben echt volledig afhankelijk van wat ik er online over zou kunnen leren
Ik denk stiekem dat we dan allemaal toch wel dood zijn door climate change
Je moet dan eigenlijk wel beleggen, met alleen sparen kom je er niet. Er is hier een beleggen topic, daar vragen beginners regelmatig om tips. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, je kan ook een systeem maken wat je een keer instelt en dan maandelijks automatisch afschrijft waarbij je niet ingewikkeld loopt te doen met individuele aandelen ed
Je wacht op een loodgieter die iets in de badkamer moet fixen.
Hij komt tussen 9 - 13 uur, daarna moet je naar je werk.
Ga je douchen in die tijd?
- nee, zal je zien dat hij precies aanbelt als ik onder de douche sta met mijn haar in de shampoo en bij de gedachte schiet ik al in de stress
- ja, als hij toevallig dan aanbelt wacht hij vast wel
0 stemmers