Je kan toch even een briefje ophangen? Ik kan wel in 5 minuten douchen en aankleden. Dan doe ik de rest wel als diegene er is (haar drogen, opmaken, etc)
Aso om aan te nemen dat hij zou wachten. Die mensen werken op een tijdschema.
Dus ik had gewoon voor 9 uur gaan douchen.
Ik denk niet dat hij wel wacht maar ik spring er dan wel gewoon meteen onderuit
Dit is gewoon het probleem in mijn leven
Huh dan douche je toch gewoon van te voren
Ik zorg dat ik voor die tijd ben gedoucht.
Ja of douche de avond ervoor. Jezus Kim er gaan mensen dood.
Oh meid, ik wist niet dat je hier alleen echte dillemma’s met kwesties van leven of dood mocht posten.
Geldt ook voor de anderen die op het briljante idee komen om voor 9:00 te gaan douchen, dat was de vraag niet.
Oke maar het is een beetje een non-vraag hahaha. Als je nou had gezegd: “je verwacht een loodgieter tussen 9.00 en 13.00 en om 10.00 uur is ie er nog niet, maar je moet heel nodig kakken en bent bang dat je daardoor de bel mist, wat doe je dan?”, had ik het een betere vraag gevonden. Douchen kan je gewoon eerder plannen, je stoelgang niet.
Hier in Parijs hing er op een vuilniskar een soort van aankondiging dat nu bijna al het afval in 1 vuilniszak kon en mn ouders en ik dachten echt “??? hoezo is dat een goed ding?”
Omdat machines beter zijn in afval scheiden dan mensen! Bij ons in de gemeente is het plastic afval scheiden daarom ook opgeheven
Waarschijnlijk omdat de machines het inmiddels beter kunnen sorteren dan mensen. Das hier ook. Vind het wel handig, niet meer tig bakken met allerlei soorten afval wat al die ruimte inneemt.
Ik had hier in een ander topic ook al over gepost, ik moet wel alles sorteren bij ons in de gemeente… Het is dan toch echt heel scheef dat de een het wel moet doen en de ander niet?
Niet gek toch, sommige gemeentes brengen het afval naar centrale punten waar ze al wel die machines hebben en andere gemeentes hebben die techniek waarschijnlijk nog niet.
Die potten zijn leuk, maar als je iets koopt in een zak die net niet in de pot past dan zit je alsnog met halfopen zakjes en pakken die ook ergens moeten liggen
Krijg hier echt de kriebels van.
Dit is echt je reinste werkverschaffing
Of het nu handig is of niet, het is echt mijn nachtmerrie om je leven zo schijn ‘op orde’ te hebben haha
Ik vind dit heel erg aesthetic over praktisch nut. Je zou de spullen die je bezit willen organizen, Ipv speciaal spullen kopen zodat ze passen in je geheel. niemand bezit uit zichzelf allemaal bij elkaar passende zakjes snacks/fruitcups/yoghurt, dat is niet hoe je shopt.
Heb dat ook altijd bij van die Amerikanen die dan hun koelkast laten zien en dan alles op kleur sorteren en dan hebben ze echt 8 producten in 5 smaken Ipv gewoon een normale inhoud.
Ik vind die bakken alleen fijn voor spul wat in een kut verpakking komt zoals bloem enzo.