Geïnspireerd door dit nieuwsbericht:
Welk nummer moeten ze op repeat draaien om jou weg te krijgen?
- Mandy
- Copacabana
- Macarena
- Anders
- Ik ben niet weg te jagen met muziek
0 stemmers
Geïnspireerd door dit nieuwsbericht:
Welk nummer moeten ze op repeat draaien om jou weg te krijgen?
0 stemmers
Africa - Toto, want fuck Toto
Mambo no 5
Of een carnavalskraker
Ik ga dan gewoon terug irriteren door keihard mee te zingen
Hahaha is dit serieus mijn kryptonite zou walking on sunshine zijn trouwens. En dat kut nummer van Phil Collins, can’t hurry love. Ik boek m direct
The rolling stones - Paint it, black.
Intense haat aan dat nummer. Ik loop gewoon weg/doe de radio uit als die voorbij komt.
Andre hazes of abba. Ik ben direct weg.
Ja dit is echt. Alleen dacht ik door de titel even dat mensen massaal de macarena waren gaan dansen.
Ik vond Mandy in elk geval wel goed gekozen, omdat ik dat samen met ‘Father and Son’ van Cat Stevens wel de grootse zeiknummers ooit vind.
Dat nummer van Meau. Een zeiknummer dat me tegelijk ook nog eens triggert. Zap al tussen radiostations om het te ontwijken
Echt bizar hoe lang die al op 1 staat ook, in de top 40. Zelfs mn vioolleerlingen willen het spelen
Alle carnavals-/apresskimuziek
Ik had daar ook een beeld bij.
Oh shit, het spijt me als dat triggerend voor iemand is, heb ik niet bij stilgestaan, verkeerde woordkeuze. Wat ik bedoelde is dat het halve suikerbrood aan gort gesneden was, en dan geen normale snede maar half afgescheurd en half scheef en helemaal geplet
Als extra straf alleen het begin op repeat
Ooooohhh oooooohooo oh ho o o
Ohhhhhh hhooooho oh o o o
(Damn, o’s zijn lastig uit te typen)
De Amerikanen hebben ooit een Panamese dictator laten opgeven met Guns en Roses etc.
In Guantanamo gebruikten ze ook vaak muziek
Music torture: How heavy metal broke Manuel Noriega - BBC News
Wel interessant
Ik zou keihard meeblèren met uptown girl.
Ik heb woensdag een kaart op de post gedaan. De ontvanger heeft nog steeds niks gekregen.
Gaat 'ie nog aankomen?
0 stemmers
Ik deed eerder aan postcrossing en had een kaartje richting Azië gestuurd. Jaren nadat ik was gestopt kreeg ik ineens een mail met de reactie/feedback (weet niet precies hoe het heet) over m’n kaart die toen pas was aangekomen.
Wat?