Ik snap zowel de vraag als de antwoorden niet. Althans, niets van deze woorden zegt mij iets
Drip drip drip thatâll never stop
Nou maar echt. Bruno is niks vergeleken bij Luisa
Vorige week/twee weken terug eindelijk Encanto gekeken en ik draai de muziek nu non stop haha. Zoân leuke film!
Haha love dit liedje echt, zo vrolijk
Stel je hebt een fiets (geen duur merk en was tweedehands) geleend van een vriend(in) en de fiets wordt gestolen, zou je dan:
- Niks doen, het is Amsterdam en fietsen worden nou eenmaal vaak gestolen
- Een nieuwe tweedehands fiets kopen
- Een deel overmaken van een nieuwe tweedehandse fiets
- Iets anders?
0 stemmers
Sorry was anoniem even opnieuw
Eerst kijken of de WA verzekering er iets van kan maken. Anders nieuwe tweedehands fiets.
En als het niet jouw schuld is dan zoekt je vriendin het maar uit?
Als je met een groepje iets drinkt en je proost, en er zegt iemand âooooh elkaar allemaal aankijken want anders hebben we zeven jaar slechte seks!!â
- ik vind dat leuk
- ik vind dat stom
- ik heb daar geen mening over
- het hangt ervan af wie het zegt/met wie we zijn of ik dat leuk vind of niet
- vroeger vond ik dat leuk maar nu niet meer
- ik doe dat (wel eens)
- ik doe dat nooit
- ik ga dan iedereen aankijken
- ik zet dan zo snel mogelijk mijn drankje aan mijn lippen en probeer het te negeren
- ik ken dit niet/heb dit nog nooit meegemaakt
0 stemmers
Iets van Coldplay of dat gejank van John Mayer.
Het ziet eruit alsof het meurt
Ik heb ĂŒberhaupt geen seks dus tyf op met je kutopmerking
Net zo irritant als de opmerking dat je seksueel gefrustreerd bent als je het label van een bierflesje eraf aan het pulken bent.
Ja ik ook niet (wil ik ook niet), ik hoorde het vandaag ergens (in de film van Anne+ haha) en ik dacht er ineens weer aan hoe dom die opmerking is. Zeker in zoân inclusieve film. Waar komt het vandaan? Wie vindt dat leuk/gevat, het slaat toch echt nergens op? (sorry voor de mensen die gestemd hebben dat ze het wel leuk vinden/dat doen )
@Insouciance omg ja die vind ik nog erger hoor!
Ik vind proosten sowieso iets raars.
Laat mij gewoon autistisch zijn en niet in je ogen aankijken. Veel succes verder met je slechte seks.
Overigens vind ik het heel apart dat âwijâ het onbeleefd vinden als iemand je niet in de ogen kijkt, terwijl in andere culturen het vet onbeleefd is.
Ben eigenlijk wel blij dat de gewoontes cultureel verschillen, moet er bijv niet aan denken dat boeren en slurpen aan tafel bij ons ook doodnormaal zouden zijn.
Ohja postcrossing! Dat was echt leuk! Misschien weer doen. Maar is nu veel duurder geloof ik!