Stel je persoonlijke vraag #34

Ik snap zowel de vraag als de antwoorden niet. Althans, niets van deze woorden zegt mij iets

3 likes

toy-story-uncultured

Drip drip drip that’ll never stop

17 likes

Nou maar echt. Bruno is niks vergeleken bij Luisa

2 likes

Vorige week/twee weken terug eindelijk Encanto gekeken en ik draai de muziek nu non stop haha. Zo’n leuke film!

8 likes
9 likes

Haha love dit liedje echt, zo vrolijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Stel je hebt een fiets (geen duur merk en was tweedehands) geleend van een vriend(in) en de fiets wordt gestolen, zou je dan:

• Niks doen, het is Amsterdam en fietsen worden nou eenmaal vaak gestolen
  • Een nieuwe tweedehands fiets kopen
  • Een deel overmaken van een nieuwe tweedehandse fiets
  • Iets anders?

0 stemmers

Sorry was anoniem even opnieuw

2 likes

Eerst kijken of de WA verzekering er iets van kan maken. Anders nieuwe tweedehands fiets.

7 likes

En als het niet jouw schuld is dan zoekt je vriendin het maar uit? :joy:

12 likes

Als je met een groepje iets drinkt en je proost, en er zegt iemand ‘ooooh elkaar allemaal aankijken want anders hebben we zeven jaar slechte seks!!’

• ik vind dat leuk
  • ik vind dat stom
  • ik heb daar geen mening over
  • het hangt ervan af wie het zegt/met wie we zijn of ik dat leuk vind of niet
  • vroeger vond ik dat leuk maar nu niet meer
  • ik doe dat (wel eens)
  • ik doe dat nooit
  • ik ga dan iedereen aankijken
  • ik zet dan zo snel mogelijk mijn drankje aan mijn lippen en probeer het te negeren
  • ik ken dit niet/heb dit nog nooit meegemaakt

0 stemmers

2 likes

Iets van Coldplay of dat gejank van John Mayer.

1 like

Het ziet eruit alsof het meurt

2 likes

Ik heb ĂŒberhaupt geen seks dus tyf op met je kutopmerking

10 likes

Net zo irritant als de opmerking dat je seksueel gefrustreerd bent als je het label van een bierflesje eraf aan het pulken bent.

15 likes

Ja ik ook niet (wil ik ook niet), ik hoorde het vandaag ergens (in de film van Anne+ haha) en ik dacht er ineens weer aan hoe dom die opmerking is. Zeker in zo’n inclusieve film. Waar komt het vandaan? Wie vindt dat leuk/gevat, het slaat toch echt nergens op? (sorry voor de mensen die gestemd hebben dat ze het wel leuk vinden/dat doen :grimacing:)

@Insouciance omg ja die vind ik nog erger hoor!

9 likes

afbeelding

1 like

Ik vind proosten sowieso iets raars.

4 likes

Laat mij gewoon autistisch zijn en niet in je ogen aankijken. Veel succes verder met je slechte seks.

Overigens vind ik het heel apart dat ‘wij’ het onbeleefd vinden als iemand je niet in de ogen kijkt, terwijl in andere culturen het vet onbeleefd is.

9 likes

Ben eigenlijk wel blij dat de gewoontes cultureel verschillen, moet er bijv niet aan denken dat boeren en slurpen aan tafel bij ons ook doodnormaal zouden zijn.

5 likes

Ohja postcrossing! Dat was echt leuk! Misschien weer doen. Maar is nu veel duurder geloof ik!

3 likes