Stel je persoonlijke vraag #34

Ik denk dat ‘De wielen van de bus’ me vrij snel weg krijgt.

2 likes

Nou ik kan wel zonder die verjaardagskringen met de beruchte blokjes kaas en plakjes worst.

Oh en die tering vuurwerk met oud en nieuw

3 likes

Het ging over tafelgewoontes toch? :stuck_out_tongue: Verder kan ik ook wel 1000 dingen bedenken die ik liever anders zou zien in onze cultuur haha

1 like

Ik heb die groene kaars en vind m superlekker ruiken

2 likes

Dat is pas een hypnotiserend nummer. Is geen pendel of iets voor nodig, radio met dat lied en volgens mij kun je me alles laten doen.

2 likes

Internationale postzegel is 1.55, dus ligt er een beetje aan wel hoe actief je het van plan bent te gaan doen!

2 likes

Ik ben gestopt toen de postzegels buiten Nederland meer dan een euro werden. Nu is dat binnen Nederland al bijna zo duur. :sweat_smile:

2 likes
  • Ik ben 30 of ouder
  • Ik ben jonger dan 30

0 stemmers

edit: oh wacht alle 30+'ers slapen zeker al

10 likes

@Vaiana postte net een filmpje van Patty Brard die op dr bek ging bij Sterren springen en ik stuurde dat filmpje door naar m’n zusje, zo van ‘weet je nog’, en toen zei m’n zusje dat ze ineens moest denken aan Patty met een komkommer in dr mond en twee vlak naast haar hoofd en dat Hayashi die geblinddoekt door zou gaan hakken. Ik heb hier in geen eeuwigheid aan gedacht maar dat was bij nader inzien wel een van de meest intense tv-momenten uit m’n leven

• omg ja ik weet precies waar je het over hebt
  • ??? Hayashi??

0 stemmers

• Wat een slechte poll dit, te veel inleiding en te weinig vraag

0 stemmers

1 like

ohhh was dat niet bij uri geller?

wow hij is al 75

2 likes

Corona jaren telde niet mee

7 likes

Dat seizoen uri geller was echt de leipste ooit.
Met Vincent de vampier die bloedzuigers ging eten :rofl::rofl: ik had hem destijds nog toegevoegd op Hyves hahhaha.

Ik wil dat echt allemaal nog een keer terugkijken dat hele seizoen :sob:

9 likes

jazeker

@Nysmn ahaha omg ja vincent de vampier, ik ga stuk :joy: wat een genot was dat programma

5 likes

Of met dat spijkerbed en die zwaarden, zoiets kan ik me ook nog herinneren.
Maar ff dat moet toch nep en gespeeld zijn :sob: anders is dat levensgevaarlijk.

1 like

Patty is toch wel de heldin van dit alles. Springen, schaatsen bijna neergehakt worden… niks is haar te gek!

17 likes

Ik weet nog dat Patty een real life soap had en daarin ging ze haar bad schoonmaken met de wc-borstel.

16 likes

Ze krijgt gewoon dik betaald voor deze programma’s haha.

1 like

Omg ja!! En biecht: ik heb toen ook met een lepel voor de tv gezeten en met een stilstaand horloge van mijn moeder. Natuurlijk werkte het niet, lol. En weet ook nog iemand die iets met zwaarden deed ofzo, toen had ie zo’n zak met meel oid kapotgeslagen met dat zwaard, hele studio eronder. Laatst is de onmaskeraar van Uri overleden en toen zat ik er weer helemaal in. Er is zelfs een Uri Geller museum met een auto met allemaal lepels.

afbeelding

5 likes

Ik vind dit heel naar om te zien, die komkommer in haar mond vind ik wat degraderends hebben. Ik snap (hoop) dat dit gewoon met haar consent is, maar alsnog, meh.

4 likes

Hoe ben jij geboren?

• Vaginale bevalling
  • Keizersnede
  • Ik weet het niet
  • Je bent een optie vergeten (…?)

0 stemmers

1 like