Mijn moeder vertelde me vroeger altijd dat ik uit haar oksel ben gekomen.
Met de ooievaar gebracht, duh
Mooiste kleur auto
- Zwart
- Wit
- Donkergrijs metallic
- Donkerbruin metallic
- Zilver metallic
- Rood
- Rood metallic
- Donkergroen metallic
- Donkerblauw metallic
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Ik heb gedate met iemand die heel goed was in zijn sport en toen kreeg ik van alle kanten berichtjes van mensen die ik niet kende ook al stond mijn account op Instagram op privé. Dat was echt kut en legt een enorme druk op de hele situatie (hij wilde uiteraard ook niet dat die mensen dat naar mij gingen sturen). Tldr: zelfs als je profiel op privé staat kunnen mensen je berichtjes sturen
Nasi eet ik met:
- Vork
- Lepel
- Stokjes
- Anders, namenlijk
0 stemmers
Ik vind matte kleuren heel mooi, zie je steeds meer!
Geel! Twee van mijn auto’s zijn geel geweest.
Nu hebben we Kermit de metallic groen.
Mooi en
Ik vond zwart dus ook altijd het mooiste maar de auto die we nu willen is echt PIKzwart en zo mega shiny ofzo. ?
Je ziet daar natuurlijk ook alles op. Een beetje metallicachtig vind ik dan denk ik mooier.
Lekker besluiteloos, en stom dat ik het soms zo belangrijk vind wat anderen vinden, om een eigen mening te vormen? Na een tijdje weet ik gewoon niet meer wat ik wil en kan ik de ene dag iets niet mooi vinden en vervolgens toch wel + spijt.
Dit kan je ook uitzetten, die berichtverzoeken enzo geloof ik
Ja ik wil echt nooit meer een zwarte auto, tenzij ik geld heb om elke dag door de carwash te gaan. Wat een nachtmerrie zeg. Was echt alleen mooi 1 uur na de carwash haha.
Ik krijg aankomende week mijn nieuwe auto en ik heb ook al spijt van de kleur, dus I feel you haha. Maar wass is het ook gewoon gewenning en in het allerergste geval laat ik hem over een jaar gewoon wrappen of opnieuw spuiten
Knalgeel of oranje.
Dan hoef je nauwelijks te zoeken naar je auto op de parkeerplaats
Dat ook. Hopelijk dit jaar wederom beginnen met rijlessen.
Ik vind oranje ook echt leuk! Wij hebben net een nieuwe Subaru en ik wilde de oranje kleur maar mijn man niet
Mijn eigen auto is rood, hij was tweedehands dus kon niet kiezen maar het is wel een mooie rode kleur dus ben er blij mee.
Rood is al veel beter dan zwart, grijs/zilver of wit. Voor mijn appartementencomplex staat een oranje auto en ik word altijd vrolijk als die auto er weer staat.
Ik mis nog altijd m’n racing green mini uit '89. Helaas weg moeten doen omdat de onderkant er onderuit roestte, maar geweldigste autootje ooit.
De kleuren van auto’s waren vroeger veel mooier dan de saaie kleuren die ze tegenwoordig gebruiken.