Ik koop vaak melk via een collectief dat inkoopt bij boeren in de omgeving. Het is wel gepasteuriseerd maar smaakt zo anders, net slagroom
Ja het is idd echt heel anders maar zo lekker! @Planten wat handig dat de boer zo bij jullie langs komt! Kook je de melk dan nog zelf of drink je het zo op? En @Era dat kan natuurlijk ook nog dat je nooit zoiets hebt gedronken. Ben je zelf ook lactose intolerant en/of veganistisch? Anders zou ik het echt eens proberen als ik jou was. Gewone melk is zo anders dan plantaardige melk!
Ik heb nu zon zin in chocolade melk van de boer. Ik haal sws wanneer het mooi weer is veel van de boer. Melk, eieren , groente en fruit enzo.
Wow echt een boerenmeisje jij
Naar aanleiding van hierboven: vind je koemelk uberhaupt lekker om zo te drinken?
- Ja
- Nee
- Nooit gedronken
0 stemmers
Eerst wel, maar sinds ik ben overgestapt op plantaardige melk vind ik het niet meer lekker smaken.
Ja helaas wel. Vind het heerlijk maar zo zielig
Nja, nooit gedronken is wel heel extreem. Ik heb het wel een keer als kind zijnde geprobeerd maar toen vond ik het heel vies en heb toen besloten dat ik er niks aan mis. Daarna nooit meer gedronken.
Ik eet ook geen boter en kaas. Maar yoghurt vind ik dan wel weer heel lekker.
Vind het wel lekker maar krijg er alleen heeeeel erg buikpijn van, terwijl ik verder niet een lactose intolerantie heb. Vroeger vond ik dat heel erg jammer maar tegenwoordig heb ik best wel moeite met de productie van koemelk. Helemaal als je bedenkt dat het vanuit de natuur bedacht is om het kalf te voeden en dat wij daar dan een massaproduct van maken.
Alleen als het voorbij kwam, maar nooit bewust zelf aan gezet. Nu geblokt op spotify ofc
Ik denk niet dat ik uberhaupt een vol glas melk weg zou krijgen. Als ik collega’s zie lunchen met bijvoorbeeld een boterham met kaas en een glas melk erbij, dan vind ik dat op de een of andere manier ook echt heel vies.
Ik vind melk al vanaf dat ik een kleine Drawster was té smerig en wanneer ik dan bij sommige vrienden thuis ging spelen moest ik bij het lunchen dan verplicht een glas melk drinken want dat was gezond
@Whoopdidoo Ik vind melk door pap of eten ofzo wel lekker. Of om chocolademelk mee te maken.
Maar puur een glas melk, nee dankje
Hij heeft wel echt chille liedjes (ging slapen met een doezoeeeee) maar heb m geblokkeerd sinds dat hotelkamerverhaal.
Nee ergens doorheen heb ik geen problemen mee qua viesheid(vind t wel zielig maar eet ook vlees dusja). Maar gewoon een glas hoeft echt niet van mij. Kan t me oprecht ook niet meer herinneren. Denk ook dat t een beetje aangepraat is want mn moeder heeft een trauma van warme schoolmelk. Denk dat ik t bij mn vaders wel eens gedronken heb, maar niet graag.
Ik vind Alleen nog steeds een lekker album maar dit hoort denk ik in impopulaire meningen.
Impopulair op dit forum
Zijn ook allemaal Bulgaren.
Waarom zou hij niet veel fans in Bulgarije kunnen hebben?