Ik ben wel eens bij een optreden van m geweest op een festival en eerlijk is eerlijk, hij maakte er wel wat van. Die tent was afgeladen vol en ik denk dat 90% uit z’n dak ging
ik kan hem dus niet blokkeren op mn spotify?
google zegt klik op de 3 balletjes bij zn artiestenpagina maar daar zie ik alleen:
en niet Niet meer afspelen ofzo
Dat kan alleen in de app, niet in de desktopversie. Ik heb het gisteren ook opgezocht haha.
Nooit zelf gekocht, maar wel mee geweest met mijn oma die haar melkbus ging laten vullen (op het platteland, eind jaren tachtig of begin jaren negentig) en ik heb ook wel eens bij een vriendinnetje dat op een boerderij woonde melk gedronken die net van de koe kwam.
Naast mijn huis zit een kantoor en zij hebben wel een bel maar geen nummer-bordje. Wij zijn (bijv.) 10 en onze andere buren 10A en dat kantoor is dus 10B maar dat staat nergens. Er belt gemiddeld ongeveer 1x per week iemand bij ons aan die dus eigenlijk daar moet zijn. Is het gek om zelf daar aan te bellen en dit uit te leggen en te vragen of zij een nummer op kunnen hangen?
- Nee, dit is niet gek en zou ik ook doen
- Ja, dit is gek en zou ik niet doen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Oo dit zou ik bij de eerste aanbeller al doen
Lijkt mij echt heel irritant, zeker aankloppen. Een nummerbord is handig en misschien kunnen ze ook gelijk duidelijk de naam van het kantoor er neerzetten. Dan kan het helemaal niet missen
O ja, dit heb ik ook weleens gedaan. Het zat in een emmer en was volgens mij zelfs nog warm. Sowieso had ik dat vriendinnetje alleen maar omdat ik de boerderij zo interessant vond. Meehelpen met koeien melken vond ik echt ge-wel-dig.
Thanks allemaal! De naam van het kantoor staat wel loei groot op de ruit en naast de bel dus mensen zijn ook gewoon blind kennelijk maar goed, ik heb net aangebeld! En de vrouw die open deed bood haar excuses aan en ging proberen z.s.m. een nummer-bordje te regelen. En anders zetten ze maar met stift het boven de bel of een blaadje vanachter het raam ofzo Mijn vriend vond het overdreven dat ik ging aanbellen maar ik vond het irritant worden!!
Ja, nog warm van de koe inderdaad! Ik heb dan weer nooit zelf gemolken maar het was altijd superleuk bij haar.
Hoe gaan jullie om met het nieuwe thuiswerk-advies?
- Niet, ik werkte al volledig op locatie
- Zodra het mag ben ik meteen weer volgens de regels (max de helft van de tijd) op kantoor
- Mijn bedrijf heeft aanvullende regels, zoals:
- Ik ga voor volledig op kantoor werken, ook al is het landelijk advies anders
- Ik blijf thuiswerken zolang mijn werkgever dat toelaat
0 stemmers
Ik werkte al die tijd al half half. Dus voor mij verandert er niks.
ik ga denk ik 1x per week naar kantoor vanaf volgende week, misschien bouw ik het op naar 2x (en daar blijft het dan ook bij, wij mogen blijven thuiswerken)
Bij ons is het de bedoeling dat de mensen die thuis kunnen werken (als de functie het toelaat) een verdeling van 80 thuis/ 20 kantoor gaan aanhouden. Sinds maart 20 was het volledig thuis.
Als jij jouw ouders belt of ze je opkomen halen. Zeggen ze dan meteen ja ik kom eraan. Of moet je ze 4x uitleggen waarom je echt niet zelf thuis kan komen
(Ik luisterde net ee gesprek af en ik begreep die jongen die nu met een kapotte fiets naar huis moet bikkelen helemaal)
- Mijn ouders komen meteen!
- Mijn ouders komen echt na heel vaak uitleggen waarom ik niet zelf kan
- Al heb ik mn been gebroken dan moet ik alsnog naar huis strompelen
0 stemmers
Mijn ouders zijn echt enorm makkelijk
Bizar aantal luisteraars in nl steden hoor… Zie er niks bulgaars tussen staan? Slaat nergens op deze aantallen. Er wonen 800.000 mensen in Amsterdam, hoe dan? Kan bijna niet?
Mijn ouders zouden er al staan. Ze kunnen veel niet maar me ophalen gelukkig wel
Jaloers. Ik krijg altijd een hele vragen lijst en dan “nou… vooruit” of soms nee.
Ik was vroeger een keer naar een vriendin met de fiets en het was toen onverwachts gaan stormen en ik wilde niet helemaal zeiknat worden dus ik had gevraagd of mijn ouders me kwamen ophalen.
Kwam mijn vader me op de fiets ophalen en had hij regenkleding voor mij mee
Het was echt 30 minuten fietsen haha echt wtf en we hadden gewoon een auto.