Stel je persoonlijke vraag #34

Het gaat om het idee…Het was in elk geval lief bedoeld.

Ik woon al jaren niet meer thuis maar mijn ouders, nou ja mijn vader (mijn moeder rijdt niet graag auto op onbekende stukken) zou gelijk komen. Hij staat er ook altijd op dat als ik bij mijn ouders ben geweest hij mij ff met de auto naar huis brengt, terwijl ik makkelijk met ov kan.
En vroeger van mijn 15e-20e was hij echt een super held want hij kwam elk weekend snachts zijn bed uit om mij en mijn vriendinnen van uit gaan op te halen en iedereen naar huis te rijden.

23 likes

Zelfs nu, 32 jaar, staat mijn moeder meteen klaar.
Tijdje terug had ik even geen auto en het scheelde mij heel veel tijd om even naar het station gebracht te worden en gehaald te worden. Ik vertelde alleen maar dat ik met de bus moest en dat het tijd x kosten en ze vroeg meteen of ze moest brengen en dat het geen probleem was.

10 likes

Ik heb mijn vader zoooo vaak gebeld en hij kwam altijd meteen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Haha dit klinkt precies als mijn vader. Gelukkig fietste ik vaak met een vriendinnetje en haar ouders waren super makkelijk dus kon ik vaak met haar meerijden

Nummer met de hoogste jeroenconcentratie

• Liquido - Narcotic
  • The Verve - Bitter Sweet Symphony
  • Chumbawamba - Tubthumping
  • 3 Doors Down - Kryptonite
  • New Radicals - You Get What You Give

0 stemmers

3 likes

Mijn ouders kwamen echt nooit :joy: als ik een lekke band had moest ik lopen. We hadden ook geen fietsendrager ofzo. Ik mocht ook niet met de bus. Had echt een tragisch bestaan, altijd 10 km fietsen

3 likes

Eigenlijk vind ik ze allemaal goed :no_mouth:

11 likes

anything coldplay

14 likes

Bittersweet Symphony is toch niet zo jeroenwaardig? :cry:

5 likes

Oh en Sex on Fire van Kings of Leon

19 likes

Rollercoaster - Danny Vera

8 likes

en Krezip is de vrouwelijke tegenhanger van Jeroen muziek

6 likes

Ik zou zeggen maak een vrouwenversiepoll. :stuck_out_tongue: I would stay vote.

5 likes

Oh never forget dat ik buikgriep/voedselvergiftiging had en élke 10 min moest braken en nog 40min in de trein naar huis moest. Eerst 2x voor bij t station gebraakt en moed verzameld om het station in te gaan, toen in de trein op de trap gaan zitten en in de treinwc gebraakt voordat hij überhaupt vertrokken was. Toen weer naar buiten om nog een keer te braken. Ik belde mijn moeder huilend “wil je me aub ophalen uit Nijmegen😭” en voordat ik kon uitleggen waarom zei ze “nee jezus ga gewoon met de trein”

Toen ik uitlegde dat ik alleen maar kon kotsen kwam ze wel hoor haha. Met een emmertje en alles :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Als mijn dochter (over heel wat jaar!) uit gaat, ga ik ook opstaan om haar op te halen. Dat heb ik liever dan dat ze alleen gaat fietsen ofzo. Ik ga dan wel gewoon in mn pyjama en juichend uit t raampje hangen “joehoee mop hier is mamaaa!!!” :grin:

31 likes

ik zou niet meer uitgaan dan lol

7 likes

Haha ja bij mijn vader was de regel: je/jullie staan zo laat buiten en anders kom ik naar binnen. Dus ik zorgde altijd dat iedereen 10 minuten van te voren buiten stond :joy:

En echt super fijn als je dat voor je dochter gaat doen! Ik ging ook wel eens met de nachtbus naar huis maar ik wist dat ik ook dan altijd kon bellen als de bus niet ging of om wat voor reden dan ook zodat ik niet snachts alleen ging lopen of ergens alleen zat te wachten.

14 likes

Ik had in Utrecht de laatste trein gemist en toen zijn mijn ouders me vanuit Brabant op komen halen. Er was stromende regen en mijn ouders zijn totaal niet bekend in Utrecht, dus we hebben nog een stukje fietspad meepakt ook.

12 likes

Vroeger wilden m’n ouders noooooit rijden (ok bijna nooit). Was resulteerde in dat ouders van vriendinnetjes vaker moesten rijden. Voelde me daar altijd zo stom over.

Was echt altijd een ding, waarom neem je dan 3 kinderen en ga je in een dorp wonen :rage: onbegrijpelijk

8 likes