Een mislukte test betekent niet fout-negatief, maar dat je geen controle streepje krijgt!
Met mijn uggs draag ik skinny jeans.
Hoe strakker de brakka, hoe meer aandacht op de patta
Maar ja, ik heb wel broeken die lekkerder zitten 
Gelukkig komt alles ooit weer terug
Heb ze zoân 6 jaar geleden afgezworen, never going back. Ik snap niet dat je jezelf pijnigt met die oncomfortabele basic bitches als er ook gewoon⊠lekker zittende en interessante kleren bestaan?
Ik HAAT het. Gatverdamme wie heeft nou zin om zich in zoân ding vrijwillig te worstelen.
Ik heb het liefst flared of wide leg broeken. Maar heb wel 1 leren skinny en een skinny jeans maar meer omdat die shaping is haha.
Ja love flared pants, heb ook het gevoel dat ik dan langer lijk. Maar volgens mij is flared pants niet zo populair op dit forum?
Flared pants:
- Ja vind ik leuk/fijn
- Neutraal/geen mening
- Nmsvpe
0 stemmers
Ik vind het wel mooi, maar niet bij mezelf. Mijn benen lijken dan 10x zo dik
@Soy.peor help me, ik wil weer een verrotte poll aanmaken. Ik wil graag weten of ffâers het liefst graag low, high of middle waist? Broeken dragen. Zeg ik het dan goed?
Dat zeg jij heel goed! Ik ben trots op je.
Welke fit draag jij als je jeans draagt?
- Skinny
- Slim
- Straight
- Bootcut
- Flare
- Wide leg
- Relaxed
- Mom
- Anders
- Geen jeans
0 stemmers
Edit: hij moest multiple choice, opnieuw
wide leg cropped is mân favoriet
Ik met mijn wandelschoenen! Dat zit warmer en met regen handig want niet alle regen wordt dan geabsorbeerd door je wijde pijpen (zelfs als ze niet over de grond zwerven nemen ze van onder veel water op).
Ik heb die zoooovaak gedaan, ook in allerlei rare talen. Ik kan niet eens meer tellen hoevaak ik een zelftest heb gedaan. Ik denk oprecht wel 200 keer.
- Nog nooit
- 1 - 10 keer
- 20 - 30 keer
- Ik heb geen zin om meer optie in te volgen maak zelf een poll aan
0 stemmers
Sinds ik wijde chille broeken ben gaan dragen, zitten mijn skinny jeans echt niet lekker meer. Ik draag ze nog wel eens naar werk, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit. Wel grappig, want vroeger leefde ik in die dingen.
Jumpsuit! Help ik je met een poll maak jij hem niet eens!
Boyfriend en girlfriend. Al weet ik nog steeds niet helemaal wat dat laatste inhoudt. Maar ik heb wel een broek die zo omschreven wordt
heb nu 20-30 gestemd maar ik denk oprecht ook al wel meer dan 200 keer. voor werk elke dag eentje, toegang voor horeca etc etc.