Stel je persoonlijke vraag #34

Gepureerd in soep (lol laatste keer dat ik soep heb gemaakt is denk ik 4 jaar geleden maar goed)

12 likes

Eerder niet echt een gevoel bij, maar woon sinds een paar weken letterlijk aan zee en het waait zo hard. Bij ieder geluid denk ik dat het balkon er af waait ofzo.

4 likes
  • Croissant
  • Pain au chocolat
  • Ik hoef allebei niet

0 stemmers

3 likes

Hebberd :stuck_out_tongue:

3 likes

Wat zou je liever hebben?

• Een grote mooie tuin vol met planten, bloemen, bomen, struikjes maar geen planten en bloemen binnenshuis
  • Zoveel planten en bloemen binnen als dat je wil, maar geen of een kale tuin.

0 stemmers

Los van het werk dat het kost en of je nu een tuin of niet hebt.

1 like

Keuze is makkelijk, want katten

1 like

Mijn ouders vonden de Chinees belangrijker toen ik ze belde vanaf de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. Eten voor alles. Maar dat is ook wel een beetje de rode draad uit mijn leven (thanks mam voor de obesitas).

2 likes

Wij hebben echt een prachtige, relatief wilde tuin waar niet zo veel aan gedaan moet worden. Aan planten in huis vind ik persoonlijk niet veel

2 likes

Haha letterlijk een keer gehad dat ik m’n enkel had gekneusd tijdens een tennistraining en niet meer kon lopen. Toen ik m’n ouders belde of ze me konden halen, zeiden ze: ā€œwe zijn even uit eten dus probeer maar wat andersā€

🄲

3 likes

Ik vind de verdeling van chocola in een pain au chocolat altijd ergerlijk

12 likes

Super moeilijke keuze, want ik heb in huis ook veel planten staan en daar hou ik echt van. Maar van een parkeerplaats als tuin zou ik super ongelukkig worden. Super heet, een triest uitzicht, geen insecten in de tuin…nee bedankt.

3 likes

Mn ouders hebben 4 grote dikke bloesembomen en dat is zooo mooi. Heb je ook geen werk aan. Alleen ik heb geen tuin maar een balkon/dakterras en ik hoef op dit moment in mn leven ook echt geen tuin.

Heb jij een tuin?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

En wil jij graag een tuin?

• Nee hoeft voor mij niet
  • Heb ik al

0 stemmers

1 like

Ik wil het wel graag maar ik heb het niet :sweat_smile:

20 likes

Haha ik wil het graag maar ik heb die stem optie niet :laughing:

34 likes

Aan de mensen die in bed slapen met iemand anders, aan welke kant van het bed slaap jij?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

Hoe groot is jullie bed?

• 90 cm
  • 120 cm
  • 140 cm
  • 160 cm
  • 180 cm
  • 200 cm

0 stemmers

3 likes

Als je ervoor staat of als je erin ligt? :thinking:

26 likes

Dan weet je wat je te doen staat, zie ondertitel.

:pray:

1 like

Heb jij klote geslapen door de storm?

• Ja niet te doen
  • Nee hoor prima geslapen

0 stemmers

Heb jij zin om er doorheen te gaan?

• Ja heerlijk lekker windy
  • Nee

0 stemmers

Zo dan weten we het nu gelijk van iedereen

8 likes