Ik met mijn wandelschoenen! Dat zit warmer en met regen handig want niet alle regen wordt dan geabsorbeerd door je wijde pijpen (zelfs als ze niet over de grond zwerven nemen ze van onder veel water op).
Ik heb die zoooovaak gedaan, ook in allerlei rare talen. Ik kan niet eens meer tellen hoevaak ik een zelftest heb gedaan. Ik denk oprecht wel 200 keer.
- Nog nooit
- 1 - 10 keer
- 20 - 30 keer
- Ik heb geen zin om meer optie in te volgen maak zelf een poll aan
0 stemmers
Sinds ik wijde chille broeken ben gaan dragen, zitten mijn skinny jeans echt niet lekker meer. Ik draag ze nog wel eens naar werk, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit. Wel grappig, want vroeger leefde ik in die dingen.
Jumpsuit! Help ik je met een poll maak jij hem niet eens!
Boyfriend en girlfriend. Al weet ik nog steeds niet helemaal wat dat laatste inhoudt. Maar ik heb wel een broek die zo omschreven wordt
heb nu 20-30 gestemd maar ik denk oprecht ook al wel meer dan 200 keer. voor werk elke dag eentje, toegang voor horeca etc etc.
Ik miste bepaalde details, het is heel lastig uit te leggen en heel persoonlijk.
Daarom alsnog deze vraag: draag jij het liefst een broek die:
- Low waist
- Hight waist
- Middle waist
0 stemmers
Ik vind m’n skinny’s juist heel lekker zitten hahaha maar dat komt denk ik omdat er gewoon veel stretch in zit en m’n andere spijkerbroeken 100% katoen zijn.
Ik vind associeer flared broeken met peuters die zo’n glitterbroek dragen. Het liefst nog met bijpassend strikje
Precies
Ja doeiii jij hebt er zeker aandelen in. Ik trap hier niet in
Ik vind zelf wel dat skinny me het mooiste staat, ik heb heel erg een peerfiguur en als ik wijde pijpen draag vind ik mezelf er veel breder en vierkant uitzien
Maar een skinny jeans benadrukt toch juist het peer gedeelte
Waarom moet er extra aandacht op de schoen of heb je loubies aan je voet?
Ja maar dan lijkt het nog een beetje curvy (ik vind het niet erg dat je kan zien dat ik brede heupen en bovenbenen heb) ipv dat m’n benen een vierkant blok worden, dat vind ik wel lelijk.
Ik heb sinds kort geen billen meer, dus als iemand hier de tip heeft voor een mooie spijkerbroek die de optische illusie geeft van een lekkere ass dan hoor ik het graag.
Heerlijk pamperkontje
Heb jij echt een routine in je dagen? Opstaan rond zelfde tijd, ontbijten rond zelfde tijd, wandelen rond zelfde tijd, boek lezen rond zelfde tijd etc.
- Ja vrijwel alles is gestructureerd/gepland en routine
- In grote lijnen wel ja
- Mwah paar dingen wel rond dezelfde tijd, rest niet
- Totaal niet, elke dag loopt anders
0 stemmers
Ik zou willen dat alles gestructureerd was omdat dat mij zoveel meer rust geeft (momenteel zorgt school wel voor structuur in grote lijnen) maar routines maken heeft tijd en moeite nodig haha
Ik haat structuur.