Ik moet over de snelweg, dus kan niet volgas helaas
Eigenlijk geen van bovenste opties. Je moet 2 werkdagen per 2 weken op kantoor verschijnen (maakt niet uit of je één week er 2 dagen bent en dan een week niet of elke week een dag). De duur van je kantoor bezoek maakt niet uit. Alleen langs komen voor een vergadering van een uur op kantoor telt ook. Ze willen dat je per soort werk bepaalt wat het beste uitkomt, dus niet onnodig naar kantoor en parkeerplaatsen/werkplekken bezet houden. Maar ze hanteren toch de richtlijn van “x aantal dagen op kantoor” zodat je bonding houdt met het bedrijf. Maar dit gaat pas in als alle maatregelen weg zijn en de pandemie “over” is. De afgelopen 4 maanden was het kantoor echter dicht omdat we gewoon thuis kunnen werken en zo gedwongen worden thuis te werken en ons aan de maatregelen te houden.
Vind het eigenlijk ook wel chil, werkte echt super in de zomer en september. Met deze regels zie je collega’s wel, heb je toch soms meetings op locatie, maar geeft het ook de mogelijkheid om buiten files om naar kantoor te komen of gewoon vroeg in de middag naar huis te gaan als ik me echt moet concentreren en behoefte heb aan mijn veel chillere werkplek thuis.
Wat een irritante verplichting.
En heeft toch ook geen zin als jij op een andere dag als je collega’s naar kantoor gaat, zie je ze alsnog niet
Jaloers! (Vergeleken bij perse onnodig meer volle dagen per week op kantoor moeten zijn dan)
Heb jij wel eens een mislukte zelftest gehad (dus geen streepje bij de C)?
- Ja
- Nee
- Nog nooit een zelftest gedaan
0 stemmers
Je kan toch gewoon met je collega’s afspreken welke dag je naar kantoor komt en elkaar dan zien, i.p.v. solo je kantoordagen te plannen en in je eentje op kantoor te zitten? Ik kan nu veel fijner adhvwerkzaamheden bepalen waar ik ga werken die dag/dat dagdeel. Kantoor krijgt bij ons nu echt een sociale functie ipv verplichting.
Zou het eerder gek vinden om bijvoorbeeld vast op dinsdag naar kantoor te moeten zonder dat er behoefte is vanuit mijn werkzaamheden om ze op kantoor te doen.
Ja als je het samen gaat plannen dan boeit het niet inderdaad
Ik vind die verplichting vanuit werkgevers gewoon irritant. Laat werknemers gewoon lekker zelf bepalen waar ze willen werken.
Niet dat ik weet, bij negatieve testen geen ggd test gedaan,
Een mislukte test betekent niet fout-negatief, maar dat je geen controle streepje krijgt!
Skinny jeans…
- Draag ik (vrijwel) iedere dag
- Regelmatig
- Heel af en toe
- Wel gedragen, nu niet meer
- Draag ik nooit
0 stemmers
Sorry, impopulaire mening waarschijnlijk maar vind die dingen zó 2005.
Met mijn uggs draag ik skinny jeans.
Wanneer je Juicy Couture pak in de was zit?
Hoe strakker de brakka, hoe meer aandacht op de patta
Maar ja, ik heb wel broeken die lekkerder zitten
Gelukkig komt alles ooit weer terug
Heb ze zo’n 6 jaar geleden afgezworen, never going back. Ik snap niet dat je jezelf pijnigt met die oncomfortabele basic bitches als er ook gewoon… lekker zittende en interessante kleren bestaan?
Ik HAAT het. Gatverdamme wie heeft nou zin om zich in zo’n ding vrijwillig te worstelen.
Ik heb het liefst flared of wide leg broeken. Maar heb wel 1 leren skinny en een skinny jeans maar meer omdat die shaping is haha.
Ja love flared pants, heb ook het gevoel dat ik dan langer lijk. Maar volgens mij is flared pants niet zo populair op dit forum?
Flared pants:
- Ja vind ik leuk/fijn
- Neutraal/geen mening
- Nmsvpe
0 stemmers
Love skinny’s. Liefst zo strak als een legging. Vind dat echt het lekkerst en het mooist zitten. Een wijdere broek met mijn appellichaam zorgt echt voor een blob als figuur 🥲. Maarja moet wel de trends volgen dus soms pijnig ik mijn niet bestaande kont met een wideleg jeans.
Ik vind het wel mooi, maar niet bij mezelf. Mijn benen lijken dan 10x zo dik