Stel je persoonlijke vraag #34

@Soy.peor help me, ik wil weer een verrotte poll aanmaken. Ik wil graag weten of ff’ers het liefst graag low, high of middle waist? Broeken dragen. Zeg ik het dan goed?

1 like

Ik bewonder je doorzettingsvermogen.

3 likes

Dat zeg jij heel goed! Ik ben trots op je.

4 likes

Welke fit draag jij als je jeans draagt?

• Skinny
  • Slim
  • Straight
  • Bootcut
  • Flare
  • Wide leg
  • Relaxed
  • Mom
  • Anders
  • Geen jeans

0 stemmers

Edit: hij moest multiple choice, opnieuw

3 likes

wide leg cropped is m’n favoriet

6 likes

Ja hallo, @Jumpsuit is al bezig met hoogte, moeten we nou ook nog aan lengte beginnen?

5 likes

Ik met mijn wandelschoenen! Dat zit warmer en met regen handig want niet alle regen wordt dan geabsorbeerd door je wijde pijpen (zelfs als ze niet over de grond zwerven nemen ze van onder veel water op).

1 like

Ik heb die zoooovaak gedaan, ook in allerlei rare talen. Ik kan niet eens meer tellen hoevaak ik een zelftest heb gedaan. Ik denk oprecht wel 200 keer.

• Nog nooit
  • 1 - 10 keer
  • 20 - 30 keer
  • Ik heb geen zin om meer optie in te volgen maak zelf een poll aan

0 stemmers

1 like

Sinds ik wijde chille broeken ben gaan dragen, zitten mijn skinny jeans echt niet lekker meer. Ik draag ze nog wel eens naar werk, maar zodra ik thuis kom gaat ie uit. Wel grappig, want vroeger leefde ik in die dingen.

2 likes

Jumpsuit! Help ik je met een poll maak jij hem niet eens!

3 likes

Boyfriend en girlfriend. Al weet ik nog steeds niet helemaal wat dat laatste inhoudt. Maar ik heb wel een broek die zo omschreven wordt

1 like

Ik zie zelden mensen waarbij een skinny jeans het mooist staat. Vaak hebben ze dan gewoon nog niet het perfecte andere model gevonden wat ze beter staat.

@instantramen ja die zijn chill in de zomer!

5 likes

heb nu 20-30 gestemd maar ik denk oprecht ook al wel meer dan 200 keer. voor werk elke dag eentje, toegang voor horeca etc etc.

5 likes

Ik miste bepaalde details, het is heel lastig uit te leggen en heel persoonlijk.

Daarom alsnog deze vraag: draag jij het liefst een broek die:

• Low waist
  • Hight waist
  • Middle waist

0 stemmers

1 like

HIGHT WAIST. Ik gil.

20 likes

Ik vind m’n skinny’s juist heel lekker zitten hahaha maar dat komt denk ik omdat er gewoon veel stretch in zit en m’n andere spijkerbroeken 100% katoen zijn.

4 likes

Dus wat je zegt is dat je liever leggings draagt dan spijkerbroeken.

4 likes

Ik vind associeer flared broeken met peuters die zo’n glitterbroek dragen. Het liefst nog met bijpassend strikje :cry:

10 likes

Precies

Klinkt eerlijk gezegd helemaal als jouw ding.

4 likes