Ja doeiii jij hebt er zeker aandelen in. Ik trap hier niet in
Ik vind zelf wel dat skinny me het mooiste staat, ik heb heel erg een peerfiguur en als ik wijde pijpen draag vind ik mezelf er veel breder en vierkant uitzien
Maar een skinny jeans benadrukt toch juist het peer gedeelte
Waarom moet er extra aandacht op de schoen of heb je loubies aan je voet?
Ja maar dan lijkt het nog een beetje curvy (ik vind het niet erg dat je kan zien dat ik brede heupen en bovenbenen heb) ipv dat m’n benen een vierkant blok worden, dat vind ik wel lelijk.
Ik heb sinds kort geen billen meer, dus als iemand hier de tip heeft voor een mooie spijkerbroek die de optische illusie geeft van een lekkere ass dan hoor ik het graag.
Heerlijk pamperkontje
Heb jij echt een routine in je dagen? Opstaan rond zelfde tijd, ontbijten rond zelfde tijd, wandelen rond zelfde tijd, boek lezen rond zelfde tijd etc.
- Ja vrijwel alles is gestructureerd/gepland en routine
- In grote lijnen wel ja
- Mwah paar dingen wel rond dezelfde tijd, rest niet
- Totaal niet, elke dag loopt anders
0 stemmers
Ik zou willen dat alles gestructureerd was omdat dat mij zoveel meer rust geeft (momenteel zorgt school wel voor structuur in grote lijnen) maar routines maken heeft tijd en moeite nodig haha
Ik haat structuur.
Heb je geen werk aan!??!?!?! En wie veegt dan al die tyfus blaadjes van je terras af???
Doe niet zo fuckin overdreven man. Nee en dat ligt er maar net aan WAAR die bloesem vanaf valt. Als dat in het eigen tuin etc is niet. Overigens duurt dat maar een aantal weken, in volle bloei dan he. En jij hoef ze zeeeeeker weten niet op te vegan.
Oh dit was compleet sarcastisch haha, sorry voor de verwarring! Ik channelde ff m’n buurman. Ben 100% met je eens dat bloesem prachtig is.
structuur
Wauw.
Huh? Is dit serieus?
Bluetooth
- heb ik altijd aanstaan
- zet ik uit als ik het niet gebruik
0 stemmers
0 stemmers
Wifi
- heb ik altijd aanstaan
0 stemmers
Mobiel internet
- heb ik altijd aanstaan
0 stemmers
ik word altijd helemaal moe van bv mn moeder die altijd haar locatie aan heeft staan, waarom???
Je hebt toch alleen seks met iemand als je aangetrokken voelt tot diegene?
Maar dan nog een intense klik. Vind het wel miepen over details/fatphobic als je dan iemand afwijst omdat diegene dik is.