Stel je persoonlijke vraag #34

Ik heb zelf overgewicht voor de goede orde (en niet zo weinig ook) maar ik kan mij best voorstellen dat het een dealbreaker is.

1 like

Ik zet altijd alles uit als ik het niet gebruik. Logisch dat anders je batterij supersnel leeg gaat

4 likes

Doet iemand dit bij jou???

Snap het ook wel, maar de context is dat je een intense klik hebt. Ik heb geen intense klik (als in seksueel) met mensen waar ik mij niet aangetrokken voel.

Maar misschien ben ik hier vreemd in

19 likes

Kan jij een dutje doen van 20 minuten zonder je wekker te zetten?

• Ja
  • Nee, mijn dutjes zijn standaard langer
  • Nee, mijn dutjes zijn standaard korter
  • Ik doe nooit dutjes

0 stemmers

2 likes

Heb net een dutje van bijna 2 uur gedaan en werd wakker van mn wekker :joy:

1 like

Waar moeten we heen :rage::rage::rage:

6 likes

Mijn dutjes zijn meestal 30min, maar ik zet een wekker voor de zekerheid

2 likes

Dik zijn staat voor mij niet gelijk aan onaantrekkelijk zijn dus kan niet echt antwoord geven op je poll.

2 likes

ā€˜Ja, overgewicht is voor mij geen issue’ werkt toch dan?

1 like

Vraag me wel af waarom iemand dan niet eens kan voorstellen een leuke avond te hebben gehad. Dat je t echt niet mooi vind en daarom niet verder wil oke. Maar hoezo kan je geen leuke avond hebben ook al valt iemand qua lijf tegen.

2 likes

Hoe vaak voel jij je schuldig?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • 1x per half jaar
  • 1x per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Waar voel jij je wel eens schuldig over?(anoniem)

• Niet sporten
  • Ziekmelden
  • Teveel op mobiel kijken
  • Te weinig aandacht voor vrienden /familie
  • Niet genoeg je best doen op je werk
  • Seksleven
  • Bevoorrechte positie
  • Belasting milieu

0 stemmers

1 like

Een dutje is russisch roulette dus ik zet sowieso wel een wekker

4 likes

Ik heb een vrij directe bevoorrechte positie tov mijn jongere broer, omdat we allebei kwart Ghanees zijn maar het bij hem wel duidelijk te zien is en bij mij niet. Hij komt regelmatig in aanraking met de politie en heeft ook struggles met/op werk. Ik kan er niks aan doen en hij ook niet maar zien dat hij strugglet terwijl ik er niks van voel doet mij regelmatig schuldig voelen.

21 likes

Allessssss en iedereen en altijd
Iemand die ik niet ken zegt iets lulligs? No worries, ik voel me er schuldig over :thumbsup:

15 likes

Schuldig voelen is jouw default setting

1 like

Ja, dat is wel een goede omschrijving. Zou me er bijna…schuldig over voelen :eyes:

12 likes

Badumn tsss :drum:

3 likes

Ik interpreteerde het als ā€œik kan me niet voorstellen dat we überhaupt seks zouden hebbenā€ want ik vind dat niet aantrekkelijk (I mean ligt eraan hoeveel overgewicht) niet dat ik niet een gezellige date zou kunnen hebben verder, maar ik zou geen seks hebben met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vindt.

Vind het ook heel raar dat diegene in de poll eerst dus seks heeft gehad en daarbij het uiterlijk geen issue vond en daarna ineens wel. Is diegene dan niet wel seksueel aangetrokken tot een dikker iemand maar voelt zich daar ongemakkelijk bij, sociaal oid?

10 likes

Oja ik interpreteerde het verkeerd geloof ik.
Op de eerste optie na vond ik alle antwoordopties overkomen alsof je je dus sowieso niet aangetrokken kan voelen tot die persoon. Maar aantrekkingskracht is van zo veel verschillende factoren afhankelijk. Gewicht is er maar een van.

1 like