Stel je persoonlijke vraag #34

Word jij wel eens in je eigen droom afgewezen door iemand? Die je dus ook gedroomd hebt?

• Don’t know ik vergeet altijd wat ik droom
  • Haha nĂ©e
  • Ja feelssadman.gif

0 stemmers

4 likes

Zo vaak đŸ„Č

3 likes

Zag net deze, vond m heel grappig maar daarna dacht ik wow ik heb ook echt trieste dromen sinds de COVID, echt vol afwijzingen door mn eigen onderbewustzijn

(@Soy.peor BB alarm in deze je moet ff kijken)

2 likes

Met sterf- of geboortedatum?

1 like

Ken jij dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je dit nodig in jouw woonplaats / omgeving?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar op andere plekken waar ik (veel) kom wel

0 stemmers

Ik was dus verbaasd dat niet iedereen een parkeerschijf kent of heeft. :upside_down_face:

2 likes

Toen mijn siblings (zelfde ex-buik bewoners) geslaagd waren voor hun rijbewijs had ik naast een kaart en wat lekkers deze schijf erbij gedaan. (Eigenlijk vooral omdat onze ouder dit vaak vergeet waardoor hij $$ moest betalen). :relieved:

6 likes

Ik heb dit nog nooit moeten gebruiken en ben echt door heel Nederland geweest met de auto

1 like

Toch een prachtig stukkie Gelderland gemist blijkbaar :tipping_hand_woman:t3:

7 likes

Wat kan er eigenlijk niet als ontbijt?

20 likes

Zeg jij wel eens sorry zonder dat je het meent?

• Wel eens gedaan
  • Nee nooit
  • Regelmatig
  • Ik zeg nooit sorry

0 stemmers

4 likes

Paar jaar geleden was er ook in een middelburg een gebied waar je deze moest gebruiken, geen idee alleen of dat nu nog steeds is.

Edit: ik dacht te hebben onthouden dat je uit die regio kwam, maar nu ga ik twijfelen. :grimacing:

1 like

afbeelding

Ook zoiets nutteloos. De hele verpakking is van plastic, maar het rietje is van papier
want milieuvriendelijk.

@Salinger Ik zeg ook wel eens sorry om de lieve vrede te bewaren. Het boeit mij dan ook niet dat ik gelijk heb (heb ik wel), daar komen ze vanzelf wel achter

12 likes

Mijn lievelings is glazen rietjes omdat ik dan goed kan zien of ze schoon zijn :sweat_smile:

Minst favoriet is rietjes van rijst ofzo? Ik kreeg die pas ergens en ik vond het eerst echt chill want ze waren biologisch afbreekbaar maar wel gewoon hard maar na nog geen 5 minuten spleet dat rietje in tweeën en dan kan je er niks meer mee. Bij de tweede gebeurde het ook.

Welke gek heeft dat bedacht

2 likes

Het moet echt ophouden met die rietjes gekheid. Genoeg is genoeg. Wie gaat er mee protesteren.

17 likes

Net zo’n kauwststaafje/bot van een hond die zompig en wit wordt.

2 likes

Ik kan echt niet tegen het gevoel van hout tegen mijn tanden. Ik kan daarom ook bijna geen raketjes of perenijsjes eten, want: houten stokje. Die houten rietjes of roerstokjes zijn dan ook echt mijn allergrootste ergernis omdat ik dan eigenlijk mijn drankje kan weggooien :sob:

7 likes

Sinds ik onderzoek heb gedaan naar verpakkingsmaterialen en single use plastics denk ik er wel anders over. Rietjes zijn zo ontzettend schadelijk voor de natuur en dieren raken erin verstrikt. Vanuit de EU overeenkomst mogen er geen single use plastics meer verkocht worden (wattenstaafjes met plastic, plastic rietjes, plastic bekertjes en bestek) dus we zullen er toch aan moeten wennen. Het wordt wel doorontwikkeld hoor, dus de papieren (zetmeel) rietjes worden op termijn alleen maar beter.

17 likes

De nieuwe bekertjes op mijn werk lekken al als je er naar kijkt. Daarom neem ik nu zelf een beker mee. Dus opzich werken die slechte vervangers wel milieuvriendelijker gedrag in de hand. :sweat_smile:

4 likes

Word jij wel eens emotioneel (lees: bijvoorbeeld tranen in je ogen) als je naar kunstschaatsen kijkt?

• Ja
  • Nee
  • Ik kijk nooit naar kunstschaatsen

0 stemmers

1 like