Niet dat ik weet haha. Maar heb in verschillende regioās gewoond dus wie weet!
Dat de man naast mij in de trein niet in een lege rij is gaan zitten zodra die vrijkwam.
Ik ken dit volgens mij als ādrie lang, drie kortā met de betekenis het duurt lang.
Nooit van gehoordš
haha ik ken het wel, in Twente is dat wel een gebruikelijke uitdrukking
Er is hier al eens een heel gesprek over geweest Al ken ik hem als tien langen tien korten.
Drie langān en drie kortān
ja precies. doert drie langān drie kortān
Dat je je uitschrijft voor e-mail nieuwsbrief o.i.d., om vervolgens een e-mail te krijgen dat je uitgeschreven bent
Twai laang en Twai breed is het in het Gronings. Al gebruikt ik hem in het Nederlands ook wel; Twee lang en twee breed.
om ff door te gaan op alle scandinavie rant van gisteren
doe nu weer een groepsopdracht met exclusief scandinavische groepsleden (en ik) en het is een terugkerend probleem dat ze
zo
zo
ZO slecht zijn in engels schrijven? echt grammatica beheersing niveautje onderbouw middelbare school
Dat ik altijd zo extra moet doen en nooit tevreden kan zijn. Ik ben mijn webshop aan het bouwen en ik kan niet gewoon een foto met mijn iPhone maken van een plant. Nee ik zit alweer naar dit soort dingen te kijken:
Humble brag
Wat is er humble brag aan? Ik zit alleen maar mezelf in de weg en ik heb niet eens geld om zoān ding nu aan te schaffen. Uiteindelijk komt het er waarschijnlijk op neer dat ik een of ander half gekreukeld wit vel als achtergrond ga gebruiken
Beetje in de trant van āMijn slechte eigenschap is dat ik perfectionistisch benā āIk wil altijd alles goed doenā
Zijn van die achtergrondplaten niet handiger dan? Ohmyfoodness heeft heel veel van die dingen, volgens mij laat ze dat maken of ze koopt ze zo kant en klaar.
Ja zal eens kijken. Het hoeft ook niet zo ingewikkeld maar ik heb het al eens met zoān groot achtergrondvel geprobeerd en dat was al gekreukeld voordat het hing
Zoān fotobox is chill hoor! Ik heb zet er een ringlamp voor, heel fijn.
Volgens mij heb ik zoān box laatst bij de action gezien. En ringlampen
Oh goeie tip. Ik ga eens op onderzoek uit.