Stel je persoonlijke vraag #34

Oh ik zou 't ook zeker niet specifiek voor dit aanraden, maar als je toch met een levenstrstament bezig bent zou je er ook direct een behandelverbod of euthenasieverklaring in kunnen laten zetten.

2 likes

5.5

3 likes

Als ze daar een korte cursus wassenbeelden van kansloze Nederlands artiesten omgieten aanbieden, dan kom ik wel een keer langs.

2 likes

ā€œAch, het is een voldoende toch?ā€

1 like

ā€˜Studententien’

2 likes

Ik had een rotdag. Aan de hand daarvan. bier drinken op maandag moet kunnen.

• Ja altijd.
  • Ja, vooral na een rotdag.
  • gewoon ja
  • gewoon nee
  • vieze alcoholist

0 stemmers

1 like

Niet nee door de maandag, wel nee door de reden. Drinken om emotie weg te drinken vind ik nooit zo’n goed plan, of dat nou maandag is of kerst.

30 likes

Het is 23.40, ik zou lekker gaan slapen. Morgen weer een dag.

14 likes

Een salaris van 4000 euro bruto voor iemand die universitair geschoold is met 3 jaar werkervaring vind ik:

• Veel
  • Gemiddeld
  • Weinig

0 stemmers

Ik had laatst een poll in ben in de enige geplaatst met de vraag of ik de enige was die misselijk wakker werd na een korte/slechte nacht. Waren best een hoop mensen die dat ook hadden, dus bij deze: na hoelang trekt die misselijkheid weg?

• Daar word ik niet misselijk van
  • Binnen 5-10 minuten
  • Binnen een half uur
  • Binnen een uur
  • Dat duurt wel een paar uur
  • Een halve dag
  • Dat blijft de hele dag

0 stemmers

Wisselt bij mij, gisteren heb ik er tot het avondeten last van gehad. 🄲 Maar meestal een paar uur.
Als ik iets lichts eet 's ochtends dan wil het weleens sneller weggaan.

3 likes

Hoe is dat gemiddeld? Dat geldt waarschijnlijk alleen voor een branche waar genoeg werk is of waar de salarissen sowieso hoog liggen denk ik.

In de zorg (als arts) is dit na 3 jaar wel gemiddeld. Maar kan me zo voorstellen het dat niet het gemiddelde is voor de alle universitair opgeleidde mensen samen.

1 like

Je werkt dan gemiddeld ook meer dan 36-40 uur.

3 likes

Word eerder duizelig dan misselijk

2 likes

Ja uren nog even buiten beschouwing gehouden idd

1 like

Als ik iets heb gegeten, normaal ontbijt, dan trekt het wel weg. Het duurt alleen wel tien langen tien korten voor ik eten dan heb weggewerkt

2 likes

:o_o:

28 likes

In de branche waar ik begon was je al blij als je na 3 jaar überhaupt een betaalde baan hebt :sweat_smile:

7 likes

Haha ja ik dacht ook huh lees ik dat nou goed?

Echt nog nooit van gehoord

3 likes