Stel je persoonlijke vraag #34

Huh je hoeft het nu toch niet meer te laten weten? Of bedoelen jullie uit sociaal aspect?

2 likes

Verschuiven. Werkgevers gunnen niet dus jij ook niet.

8 likes

Vraag jij aan je collega’s hoe het met ze gaat als ze een tijd afwezig zijn geweest ivm ziekte?

• Ja, natuurlijk
  • Nee, vind ik niet nodig

0 stemmers

2 likes

Nee toch? Juist niet meer. Bij nauw contact hoef je niet meer in quarantaine als je geen klachten hebt. Daarom hoeft iemand het dus ook niet meer te laten weten

Ik zou het vanuit sociaal aspect inderdaad wel heel fijn vinden als iemand het laat weten zodat ik er rekening mee kan houden en niet bij kwetsbare mensen langsga. Zou het zelf ook altijd laten weten, maakt niet uit of het officieel moet of niet.

14 likes

Ooh kan me goed voorstellen dat dat dan heel vervelend is!

Alleen als je geboosterd bent toch?

1 like

Hm ja maar ik zou zelf niet een contactonderzoek starten met: wie is er wel geboosterd en wie niet? Dan moet ik het die nog even melden.

1 like

True, daarom zou ik gewoon iedereen met wie ik in contact ben geweest laten weten dat ik corona heb en zodat diegene het ff in de gaten kan houden

10 likes

Hm ja ik zou andersom redeneren denk ik

1 like

Ik had nee gedaan en daarna bedacht het al gedaan te hebben.
Beetje jammer dat er niets mee gedaan is.

3 likes

Omdat die collega iets doet dat ook echt niet door de beugel kan?

1 like

Ik zou denk ik niet weten wat ik kan doen. Aangifte? Haar erop aanspreken?

Ik zou t wss ntzoals alle andere gekke verhalen niet geloven.

21 likes

Hier hoefde ik nog geen nanoseconde over na te denken.

3 likes

Ik zat een keer achter een bn’er op het terras in het buitenland die even uitgebreid zijn seksleven aan het bespreken was tot dat hij erachter kwam dat wij Nederlanders waren en alles konden horen haha. Maar nee, ik ga niet vertellen wie dat was of wat ik heb gehoord.

1 like

Flaaaauuuww

34 likes

GeĂŻnspireerd door @sushi die naar de Garnier opera ging.

Van welk shampoomerk zou jiij wel een opera willen zien of denk je dat die het meest interessant kan zijn?

• In je sas met Badedas
  • Head & shoulders, knie en teen
  • Pam, je haar danst (AndrĂ©lon)
  • Weten hoe het voelt (Zwitsal)
  • Échte schoonheid (Dove)

0 stemmers

Volg jij de situatie in de Apple-store?

• Ja
  • Nee
  • Waar???

0 stemmers

4 likes

Haha zo leuk de eerste vraag

2 likes

Ik wil wel dwarrelend roos ipv sneeuw zien bij bij Head & Shoulders.

4 likes