Stel je persoonlijke vraag #34

Zeebanket

• Lekker!
  • Vieslekker
  • Mwah
  • Goor
  • Nooit gehad
  • Ik ben een snob en eet dat soort goedkope troep niet
  • Wat is zeebanket?

0 stemmers

@MadameMignon Jij moest wel positief stemmen. Ik ging zoeken of hier al eens eerder een poll over was gemaakt, en veel van de posts over zeebanket zijn van jou. :rofl:

7 likes

Bij ons was dit echt dé go to als je jarig was op de basisschool en mocht uitdelen bij de leraren maar mij niet meer bellen nu hoor

7 likes

Vond dat vroegâh zo’n ongelofelijke luxe. Jaren niet gehad, misschien haal ik het wel op de terugweg naar huis.

7 likes

Haha ja ik zie het nu, blijkbaar ook vaak als ik ongesteld ben icm prosecco (ben helemaal niet zo’n choco mens).

4 likes

Blij dat ik je op goede ideeën heb gebracht :blush:

3 likes

1x per jaar ongeveer inhaleer ik zo’n doos en wordt er daarna dan al misselijk van als ik er alleen naar kijk. Als dat over is haal ik weer een nieuwe

18 likes

Nou, dat moeten we nog ondervinden. Misschien is het wel het slechtste idee van deze week.

3 likes

Ewl bah dat is toch dat je zo’n bonbon eet en ineens een soort slijmerig glazuur uitloopt? Ik houd absoluut niet van chocola dus dat helpt ook niet mee. En dat is volgens mij niet per se goedkoop? In belgie koop je dat toch vooral.

Ben jij een liefhebber van chocola?

• Nou nee
  • Ja
  • Mwah wel oke

0 stemmers

2 likes

Nee man gewoon 1,84 bij AH

24 likes

Zeebankrt is echt de meest goedkope zooi uit de suprrmarkt

7 likes

Nee nee geen slijmerig glazuur. Dat klinkt zo mogelijk nog smeriger

2 likes

Nou ik weet dat wij vroeger wel eens ‘dure’ bonbons kregen. En het dan heel onbeleefd was van mij dat ik het weer in het papiertje uitspuugde. Kan ik nu wel begrijpen trouwens haha, maar ewl het lijkt erop.

2 likes

Van die ranzige kersenbonbons ik kots

Vind jij deze lekker?

• Ja heerlijk mMm.mmm.mmmM
  • Nee nasty
  • Nooit gegeten
  • Gaat wel

0 stemmers

2 likes

Douchen in bad (met een glazen spatwand) vind ik

• Afschuwelijk, koud, geklouter, kutgedoe
  • Prima maar heeft niet de voorkeur
  • Net zo goed als een douchecabine, en dus als bonus OOK een bad!

0 stemmers

Nee, het is een dun laagje witte en melkchocolade gemengd om een bonk super vette goedkope praline.

10 likes

Zo kut als iemand dit als bedankje/kado geeft

1 like

Ja die wil gewoon dat je erin stikt

Ontvang je als bedankje:

• Liever een doosje bonbons
  • Liever een fles wijn

0 stemmers

Zelfde prijs

2 likes

Ik ben zwanger dus ik heb nikssss aan wijn

2 likes