Adten zodra 't kind eruit is
Krijg je de alcoholvrije variant
Oke dan wil ik hem wel
Gekocht. Niet luxe en aan eentje heb je genoeg anders sta je helemaal stijf van de suiker. Dit is meer een oké idee geweest dan een goed idee.
Ik haat het om bier en wijn te krijgen want dat geef ik altijd weer door, heb er zelf helemaal niks aan
Stel: je bent altijd om de week op vrijdag vrij. Nu ga je met je werk een weekend weg (do avond t/m zo) en daar valt precies jouw vrije vrijdag in. Andere collega’s ‘krijgen’ deze dag vrij. Verschuif jij jouw vrije dag of laat je het voor wat het is?
- Verschuiven, bijv naar de week daarop
- Laat het zo
- Anders?
0 stemmers
Huh je hoeft het nu toch niet meer te laten weten? Of bedoelen jullie uit sociaal aspect?
Verschuiven. Werkgevers gunnen niet dus jij ook niet.
Vraag jij aan je collega’s hoe het met ze gaat als ze een tijd afwezig zijn geweest ivm ziekte?
- Ja, natuurlijk
- Nee, vind ik niet nodig
0 stemmers
Nee toch? Juist niet meer. Bij nauw contact hoef je niet meer in quarantaine als je geen klachten hebt. Daarom hoeft iemand het dus ook niet meer te laten weten
Ik zou het vanuit sociaal aspect inderdaad wel heel fijn vinden als iemand het laat weten zodat ik er rekening mee kan houden en niet bij kwetsbare mensen langsga. Zou het zelf ook altijd laten weten, maakt niet uit of het officieel moet of niet.
Ooh kan me goed voorstellen dat dat dan heel vervelend is!
Alleen als je geboosterd bent toch?
Hm ja maar ik zou zelf niet een contactonderzoek starten met: wie is er wel geboosterd en wie niet? Dan moet ik het die nog even melden.
True, daarom zou ik gewoon iedereen met wie ik in contact ben geweest laten weten dat ik corona heb en zodat diegene het ff in de gaten kan houden
Hm ja ik zou andersom redeneren denk ik
Je hebt de mogelijkheid een collega die je enorm haat er goed bij te naaien zonder dat iemand erachter komt…
- Zou het meteen doen
- Hm, twijfel
- Nee, is niet oké
0 stemmers
Ik had nee gedaan en daarna bedacht het al gedaan te hebben.
Beetje jammer dat er niets mee gedaan is.
Omdat die collega iets doet dat ook echt niet door de beugel kan?
Dat wordt niet gespecificeerd. Gebruik je fantasie maar!