Daar wil ik dan al niet meer werken en in deze tijd hebben denk ik veel mensen de luxe om dat bedrijf links te laten liggen.
Ik ga er dan altijd van uit dat t gewoon t laagste is wat ze mogen bieden vanuit de cao ofzo.
Ik heb ook mijn het salaris van mijn collega’s erbij gehaald omdat het destijds het argument was in de onderhandelingen waarom ik niet meer kreeg.
We bieden je X.
Ik wil graag Y.
Kan niet, want het moet wel in verhouding zijn met de rest van het team. Aanbod blijft X.
Mijn ww liep af, ik wilde de baan graag dus ben akkoord gegaan.
Toen ik er een jaar rondliep wist ik wat collega’s in dezelfde functie verdienden en dat dat juist niet in verhouding was met mijn salaris. Dus gesprek aangegaan, ik heb nu laten zien wat ik waard ben én weet inmiddels wat de rest verdient: kunnen we dit rechttrekken? 5% erbij gekregen.
Het is daarmee niet volledig rechtgetrokken, want er zat ook nog een aantal jaar verschil in leeftijd en werkervaring tussen (discutabel argument, maar ok), maar sindsdien voelt het wel beter.
“eigenlijk minimumloon maar dat schrikt af, wat zullen we neerzetten?”
Haha nou als ik zelf verkiesbaar zou zijn, zou ik dat 100% doen
Nou sorry hoor, maar als je zelf al niet op jezelf wilt stemmen waarom zou iemand anders dat wel moeten doen?
Zou sowieso dan op mezelf stemmen haha. Leuk als iemand je heeft geholpen, maar het zijn verkiezingen, geen liefdadigheidsevent. Koop gewoon een fles wijn/ doos bonbons als je wint.
Ja dit haat ik echt in vacatures. Noem gewoon een bedrag
10 euro
Inclusief vakantiegeld, reiskostenvergoeding, onregelmatigheidstoeslag en gevarengeld.
PS. de kosten van de bedrijfskleding wordt ingehouden bij je eerste loon
wat is jouw go-to olie om iets in te bakken?
- olijfolie
- boter
- bakboter (vast)
- bakboter (uit zo’n fles)
- kokosolie
- ghee
- koolzaadolie
- zonnebloemolie
- arachideolie
- rijstolie
- druivenpitolie
- pretentieuze olie: walnoot, avocado, argan, oid.
- iets anders:
0 stemmers
Love de optie pretentieuze olie
Over het algemeen ben ik wel zelfverzekerd, maar ik heb net terecht op mijn kop gekregen van een agent (voor fietsen zonder licht) dus nu moet ik daar even van bijkomen
Sterker nog, dit ga ik tijdens m’n voortgangsgesprek volgende maand. Zijn ze helemaal
denk jij dat ~ liefde blind is ~?
- ja
- nee
- tot op bepaalde hoogte
0 stemmers
denk jij dat ~ liefde blind maakt ~?
- ja
- nee
- tot op bepaalde hoogte
0 stemmers
Be like kanye en stem op je zelf!
Nav dit filmpje:
Kreeg jij als tiener ook een je-lichaam-gaat veranderen-alles over ongesteldheid en schaamhaar-vriendjes-groeiende borsten-boek van (een van) je ouders/verzorgers?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet meer
0 stemmers
ja echt 5
Ah wat een schattig verhaal, hij wilde het wel met je delen maar op zijn manier haha❤
Overigens kan ik die Beugelbekkie aflevering ook nog echt goed herinneren, maakte wel indruk op die leeftijd blijkbaar.