Stel je persoonlijke vraag #34

image
Deze leende ik altijd ‘stiekem’ van de bieb. Was altijd als de dood dat de biebmevrouw er wat van zei als ze mijn boeken scande. :see_no_evil: Toevallig kwam ik deze vandaag tegen bij de kringloop. De nostalgie!

19 likes

download.jpeg

Die tweede heb ik nog bewaard - ingevuld. Ultieme cringe

12 likes

Hahaha wij hadden deze ook! En dan ging ik als ik eigenlijk op bed hoorde te liggen stiekem naar zolder (waar de boeken stonden) en dan ging ik het lezen want ik wilde niet dat m’n ouders zagen dat ik hier interesse in had :joy: Het boek was van mijn zus dus ik was eigenlijk nog aan de jonge kant.

3 likes

Ik moest me redden met m’n biologie boeken :joy:

1 like

echt niemand kokosolie??? dacht echt dat dit een staple was geworden voor veel mensen

Mijn ouders hadden een boek op zolder liggen wat heel jaren 60/70 was met allemaal foto’s van naakte mensen (inclusief mannen met lang haar!!). En echte stijve piemels enzo wat ik altijd stiekem ging lezen ben nu echt enorm aan het googlen of ik er achter kan komen welk boek dit nu precies was.

5 likes

in mijn beleving was dit 5 jaar geleden een ding bij fitgirls en andere health gurus en inmiddels niet echt meer

10 likes

Ik kreeg dit zeer christelijke boek om te lezen, ging ook over haargroei ed. dacht ik. En hoe mooi God alles heeft gemaakt etc. Echt top die minimale voorlichting voor een beginnende tiener :sob:

6 likes

Nee, maar ik kreeg wel een abonnement op de Yes!

1 like

Huh wat is het middelste ding onderaan?

2 likes

Dat moet volgens mij een embryo voorstellen.

1 like

Ik had deze stiekem geleend bij de bieb en toen had mijn zus me verklikt bij mijn ouders en dat vond ik toen echt heel erg 🥲

2 likes

Ga het nu al opgeven en wel eens bij m’n ouders op zolder graven als ik daar weer eens ben.

3 likes

Zou je liever geld spenderen (zelfde bedrag) aan een uur lange ervaring zoals bv. een massage (vul iets anders in naar believe: prive spa, escape room, weet ik het) of aan een luxe product zoals bv. een parfum (of een jurk of whatever)?

• Ervaring
  • Product

0 stemmers

ik weiger echt ooit nog geld te betalen voor een escape room, na 10 minuten heb ik er geen zin meer in hahaha

3 likes

Olijfolie voor mediterraanse dingen, zonnebloem voor Aziatisch, Afrikaans en dingen die heel heet moeten

9 likes

heb jij wel eens zelf mayonaise proberen te maken?

• ja, lukte
  • ja, lukte niet
  • nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb wel onlangs voor het eerst avocado olie gekocht, omdat het in de bonus was en ik alles koop wat AH mij probeert aan te smeren.

13 likes

Mijn ouders hadden zo’n boek over naaktstranden.

1 like

image

Deze cd-rom van de bieb. (wilde ik zelf) vond het er leuk uit zien. :sweat_smile:
Ze legden dan uit wat seks was en ik weet nog dat ik echt dacht wtf moet het ERIN? :scream:

14 likes