Hahaha ja dat laatste, ik was ook in SHOCK toen ik dat las. ERIN ik vond het zo vies en ik besloot dan ook dat ik dat nooit ging doen!
Ik heb ook geen bepaalde ambities, maar ik wil wel werk dat interessant is voor mij en waar ik een beetje voor moet nadenken en dus moet leren. Als werk te makkelijk is, is het moeilijk lang vol te houden. Dus voor mij is dat steeds een stapje verder, maar over een functie of salaris heb ik echt geen ambitie.
Maar jij hebt dat dus gewoon in je huidige baan? Dat is echt fijn. Ik hoop dat nu ook eindelijk gevonden te hebben.
Bedrijf
Damn, dat was me niet eens op gevallen
Nee omdat ik 2 weken echt lang vindt dat iemand anders voor mijn kinderen moet zorgen
als @LeviOHsa een linkedin bro was geweest had ze gezegd āik ben ook CEO van een bedrijfā
Is er iets bijzonders in maart? Ik zie veel ja-stemmers
Ikzelf ben in maart altijd wel weer toe aan vakantie. Kerst is alweer zo lang geleden haha
De voorjaarsvakantie. Ik heb verlof maar maar 2 dagen voor een lang weekend.
Vind het echt rude dat volwassenen niet meer alle vakanties zoals op de basisschool hebben. Waarom zo gierig
Ik heb aan de binnenkant zoān draaiknop ipv een sleutelgat, echt irritant want ik vergeet dat altijd dicht te draaien
Hoe ben je erachter gekomen wat voor werk je leuk vindt?
- Via via in het bedrijf waar ik al werkte (door bijvoorbeeld verhalen van collegaās die dat andere werk deden)
- Loopbaancoach
- Per toeval een vacature gevonden voor iets dat bij mān opleiding past en dat bleek heel leuk te zijn
- Ik weet niet welk werk ik leuk zou vinden
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Doe je dat werk nu ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet ik nog niet
Helemaal vergeten erbij te zetten, staat er nu bij!
Via een vriendin die heel enthousiast vertelde over werken in haar sector leek die sector me ook heel fijn (sociale economie), en een tijdje later kwam er toevallig een functie vrij in mijn vakgebied in de organisatie waar zij werkt. Dus voor nu is dit echt mijn droombaan, maar ik sluit niet uit dat dat ooit verandert
Ik ga al 6 jaar oprecht elke dag met plezier naar werk en dat is voor mij het allerbelangrijkste. Dat staat boven carriĆØre of een mega hoog salaris.
Tuurlijk, elke euro extra is welkom en ik zou ergens anders vast meer kunnen verdienen⦠maar dat hoeft voor mij (op dit moment) niet.
Mān vader werkte in een bepaalde sector die me interessant leek en toen er een soort opleidingstraject kwam heb ik gesolliciteerd en toen ben ik aangenomen. Werk er nog steeds
Door een paar jaar consultancy, zo veel verschillende organisaties van binnen gezien en verschillend soort opdrachten gedaan. Toen 't ergens echt heel leuk was en goed paste in de ontwikkeling die ik wilde maken, ben ik blijven hangen.
Ik beheer de financiƫle afdeling hier, maar ben bouwkundige en zo ben ik hier ook begonnen als technisch tekenaar hahaha
Hoezo carriĆØre switch.
Anders, ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt