Och ja dat is zo lekker maar er gaan echt teringveel eigelen in en dan moet je er ook nog heel veel meringue bijmaken om al dat eiwit niet te verspillen
Omg ik las Ella’s post logischerwijs na die van jou en ik had echt even een paar seconden een error
2 weken geleden deed ik een kaart op de post. Hij was na 3 dagen nog niet aangekomen. 83% van jullie dacht toen dat ie nog bezorgd zou worden. We zijn nu twee weken verder. Hij is er nog niet. Eens kijken hoeveel vertrouwen jullie nu nog in de post hebben.
Komt de kaart nog aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nederland of België? If België nope je post komt never nooit aan.
Nee, gewoon binnen Nederland. De andere kaart die ik op het zelfde moment had gepost is gewoon de volgende dag bezorgd.
Dat is echt zo niet mijn humor. Precies wat mensen soms met Friends hebben
Ik ga stuk om dat programma maar ook om de uitslag van de polls, ik ben twee keer de enige die daar om kan gieren
Ik vind de kwaliteit altijd zo wisselen. Deze vond ik bijvoorbeeld grappig:
En deze helemaal niet:
Edit haha ja het is heeeeel flauw sowieso
jezus wat is dit kut zeg.
Deze vind ik wel echt goed. Ze hebben ook nog een van een verjaardag en dan gaat de jarige met een pinautomaat rond. Niet perse grappig, wel leuk vanwege dd ongemakkelijkheid en het idee dat je dit echt zou overkomen . Verder vind ik veel niks aan of meer een neussnuif.
Mijn tante kreeg afgelopen kerst een kerstkaart die m’n moeder 2 jaar ervoor op de post heeft gedaan
Whahaha, er is nog hoop.
Ik wacht zelf nog steeds op de kerstkaart van mijn vader die ik nooit heb gekregen.
Vind jij …
Dat je als dietist dik mag zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat je als tandarts hele slechte/lelijke tanden mag hebben?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat je als longarts mag roken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ze moeten wat mij betreft allemaal zelf weten wat ze met hun lichaam doen, als ze hun werk maar goed doen
Alles mag, maar misschien ga ik je wel ietwat minder serieus nemen.
Ja precies, dit heb ik dus bij alle drie.
Ik heb achter de servicebalie gewerkt in een supermarkt en dus sigaretten verkocht. Een klant vroeg een keer om advies. Ik gaf aan dat ik niet rookte en dus geen flauw idee had. Dat vond hij maar raar, omdat ik het wel verkocht. Alsof ik eerst alle merken even had moeten testen
Het ‘mag’ wel maar het komt niet goed over in mijn ogen.