Stel je persoonlijke vraag #34

het is ook geen oplossing die de kern van het probleem aanpakt, maar 1) snel, 2) duurzaam (tiny houses zijn vaak modulair, dus kunnen na gebruik op één plek grotendeels weer verhuisd worden, daarnaast ook minder stook/energiekosten), 3) betaalbaar opgezet kunnen worden en 4) vaak sterk community-gericht zijn.

en inderdaak, vaak worden ze nu gepland voor tijdelijke bewoning, maar juist doordat ze relatief makkelijk verplaatst kunnen worden is dat minder een probleem. niet iedere starter zou in een tiny house willen wonen, maar degenen die dat wel willen (en dat zijn er genoeg), kunnen dus ook zo de markt voor anderen wat verlichten :slight_smile:

2 likes

In het Frans zou het alleen wel ‘et toi, Brute’ zijn

2 likes

hoe warm jij je restjes eten meestal op?

• magnetron
  • pan
  • oven
  • airfryer
  • frituur
  • anders

0 stemmers

5 likes
  • Heb jij een
  • Oven
  • Magnetron
  • Combi
  • Airfryer

0 stemmers

2 likes

Omdat ik net verhuisd ben naar een andere gemeente en een stembiljet van mijn oude gemeente heb gekregen en te lui ben om een biljet van mijn nieuwe gemeente regelen.

1 like

Ik geloof dat ik de nieuwe @jumpsuit ben, poll optie heb jij is natuurlijk geen optie :sleepy:

13 likes

Het is tenminste geen cirkeldiagram

6 likes

Ik nijg erna om weer op dezelfde partij te stemmen als de landelijke. Heb gister eens alles bekeken en doorgelezen, SGP, FVD en PVV zou ik sowieso niet op stemmen. Nooit. Wat ik vooral belangrijk vind (ook tijdens de landelijke) is de woningmarkt (zoals hoop ik iedereen) en het milieu. Maar in mijn gemeente lijken ze de klimaatdoelen te willen negeren?

3 likes

En hoezo maar 2? Deze huismoeke het ze allemaal.

3 likes

Dat lukte me helemaal niet om aan te passen, kreeg een foutmelding

1 like

Ja merci, een spoortje twijfel plaagde mij al

1 like

Maak jij een onderscheid tussen ‘nat’ en ‘droog’ eten als je denkt aan waar je trek in hebt?

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over meid

0 stemmers

Context: mijn man heeft het hier altijd over en zegt dat het heel normaal is. Maar nat kan dus zoet en hartig zijn maar droog ook. Soms vraagt hij ook of ons avondeten nat of droog is en ik heb geen idee wat ik dan moet antwoorden (tenzij het soep is).

4 likes

Ik snap hier niks van :sweat_smile: heb je een voorbeeld wat dan nat is of droog (excl. soep)

4 likes

Nee als ik trek heb dan is het of zoet of hartig.

Misschien wel in hard of zacht. Zoals krokante chips of een zacht broodje.

16 likes

@waschbier ja ik snap het ook niet helemaal maar chips en nootjes en brood en dat soort dingen zijn droog. Nat is pasta met saus, olijven, alles wat vloeibaar is natuurlijk.

Maar ik moet het ook telkens vragen wat dan nat en droog is hoor.
Want pasta met tomatensaus is nat en pasta aglio e olio is droog.

@Soy.peor ja zoet en hartig vind ik normaal en misschien nog crunchy ofzo maar daar houdt het wel bij op.

@Totoro oh wat grappig! En wat schaar jij onder welke categorie?

3 likes

Ohh ja dit klinkt wel logisch. Ik denk er eigenlijk nooit zo over na, ik heb gewoon zin in zoet/zout/e.d. of in iets specifieks

3 likes

Niet als droog/nat, maar bijvoorbeeld wel crunchy vs chewy. Textuur is wel net zo belangrijk als smaak voor mij!

2 likes

Wet vs dry food?
Ik niet maar mijn kat wel - en dat is ook de associatie die ik ermee heb, brokjes of paté :stuck_out_tongue:

23 likes

De man van Nefertitty is een kat :eek:

10 likes

Die vertaling klopt niet helemaal, toch?

Het betekent ‘Ook gij, Brutus’, niet ‘En jij, Brutus’. Dan zou het: ‘Toi (of vous) aussi, Brute.’ moeten zijn.

2 likes