- Jaaaaa lkkr
- Niet fave maar wel ok
- Oh nee nee nee
- Ik ken dit nie
0 stemmers
0 stemmers
Volgens mij is vooral de grote vraag of dit nat of droog eten is
Haha nou mijn man zei vol overtuiging dat ik degene was die raar was omdat ik eerder trek heb in hartig of zoet dus ik ging even googlen om te bewijzen dat ik de normale in deze relatie ben en ik zei al âalleen honden en katten maken het verschil tussen nat en droogvoerâ.
Ik snap ook zijn opvoeding niet hoor. Hij weet bijvoorbeeld ook niet hoe zuur smaakt en ik heb het hem al laten proeven maar hij snapt het alsnog niet. Ik ga dus echt even met ons kind heel duidelijk ervoor zitten.
Het enige nadeel hiervan is dat er na het eten meer chocola op mân handen en gezicht lijkt te zitten dan dat er ĂŒberhaupt in die muffin zat
En gewoon Brutus ipv Brute want Frans heeft geen naamvallen zoals het Latijn.
Hier precies zo, ik vraag soms heb je zin in hartig of zoet en dan snapt hij dat verschil niet. Zelfs niet als ik probeer uit te leggen van ja hartig is meer zout en zoet meer suiker etc. Hij zegt ook stop maar want ik snap het toch niet of vergeet het weer. Hij had ook nog nooit een kiwi of mango ofzo op toen we een relatie kregen. Die opvoedingâŠ
Kijk, we komen er wel!
Ik hou van dit soort informatie! Het origineel Brute vond ik passender in het Frans dan het Nederlandse Brutus. Ik heb nooit Latijn gehad, wist niet van de naamvallen.
Lust jij rauwe bleekselderij?
0 stemmers
Heeft de situatie met OekraĂŻne invloed op je gemoedstoestand?
0 stemmers
Zou jij nu er versoepeld is graag een volle kroeg in gaan?
0 stemmers
Hoe laat stond je vanochtend op?
0 stemmers
Maar ik was wel al om half 8 wakker . Uitslapen is ook niet meer wat het geweest is
Rond tien uur, maar ik was al wel om 07:15 wakker gemauwd door dezelfde buurkat als vorige week (cc @Gelatelli)
Haha, betweter boven betweter Je hebt idd gelijk
@Mimosa ik zou dan eerder zeggen dat het wel Brute blijft, maar dat dat gewoon de standaardversie van die naam in het Frans is (net zoals ze Guillaume maken van Willem, en Gaultier van Walter, rare lui)
Haha ik was gisteren nog in een gesprek aan het zeggen hoeveel ik van bleekselderij met appelsien hou op de manier hoe mn vader het maakt
Bleekselderij is een perfecte natuurlijke lepel om een bakje hummus mee leeg te lepelen
Of heksenkaas
Oh goeie!
Hahaha ja dit is ook mijn tactiek maar dan wel met zoveel humus dat ik de bleekselderij niet meer proef. Ik eet het enkel omdat ik deze periode heel gezond moet eten en het goed is voor mijn lever, anders had ik het wel gelaten
Ik vind bleekselderij heerlijk, maar gruwel van die vreselijke draden dus eet het niet.
Toch jammer van die wereldoorlog
Ik twijfel over de indeling van mijn keuken, dus ik gooi hem hier even in.
Ik heb twee vrij grote lades in mân keuken en ik heb een keukenkast boven het aanrechtblad met drie planken. Ik denk dat ze qua inhoud wel vergelijkbaar zijn. Ik heb nu mân etensvoorraad met vooral houdbare dingen (o.a. blikken, zakken met mixen, pakjes) in de lades, maar ik gooi steeds dingen bovenop en raak dan het overzicht van wat ik heb kwijt. Ik heb borden en schalen e.d. in de keukenkastjes staan.
Hoe hebben jullie dit ingericht? En wat denken jullie dat handiger is?
0 stemmers
Ja, ik heb een wilde zaterdagavond dat ik hier over aan het nadenken ben.
Omdraaien kan wel handig zijn, alleen dan zit je weer met dat je nieuwe spullen voor de oude spullen zet en dna daar het overzicht kwijt bent. Ik zou dan met bakken oid werken (kast of lade voor de voorraad) en heel strikt toepassen dat je niets boven op elkaar zet of voor elkaar zet.
Al denk ik dat dit ook gewoon hoort bij de vloek van een keuken hoor. Net als dat wanneer het hele aanrecht netjes en mooi leeg is je binnen een dag wel weer een stapeltje ergens hebt liggen op dat aanrecht van spullen.