Stel je persoonlijke vraag #34

Niet woest aantrekkelijk, maar ik vind hem er leuk genoeg uitzien voor een like op Tinder oid.

15 likes

Ja alleen als zijn andere fotoā€™s met rolexen en in pak zijn dan zou ik wegswipen. Maar puur deze foto vind ik hem wel cute en hij lijkt normaal.

10 likes

Oh lol is dit die Tinder Swindler? Ik heb dat niet goed genoeg meegekregen om hem te herkennen :sweat_smile:

2 likes

Nee, niet aantrekkelijk dus geen like en de hond is daar nog een bevestiging van.
Edit: ooo lees nu dat hij die van die docu is, heb ik nog niet gezien maar ben wel heel benieuwd!

2 likes

Nee, short king energy

22 likes

Hahah ik wist niet dat het de tinder swindler was. Ik dacht al, brutal dat we zo mannen gaan beoordelen maar Iā€™m in :relieved:

40 likes

Zou jij hier heen kunnen? Een event voor mannen korter dan 1.72 en vrouwen langer dan 1.77 die daten/fwbā€™en/relatie hebben.

  • Ja
  • Nee, niet de juiste lengtes
  • Geen (hetero) relatie/date/fwb

0 stemmers

Hahaha nouja het scheelt dat ik hem ook in een privejet WAAAAAAR dan ook ter wereld altijd onaantrekkelijk vind. Ewl. En nee dit is geen victim blaming.

Maar @vitaminwater jij bent toch heel lang?

2 likes

Heb jij al eens mensen zien rennen met de politie erachter aan?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja maar mijn vriend is nĆ³g langer :grin:

3 likes

Oh ik bekeek het niet zo as in a couple, de meeste mannen zijn langer dan 1.72 cm

2 likes

Ik ben wel 1.77 maar mijn man is een tall king, hij is 1.98 :sweat_smile:

1 like

Ja maar in de poll stond lengteS dus ik heb het voor ons allebei opgevat

2 likes

Heb je nou kritiek op een poll van Jumpsuit?

10 likes

Hahaha nee op die van @Dombo !! (Nee geen kritiek)

2 likes

Noem je mij nou Jumpsuit?

9 likes

Ja en er 12 euro voor betaald ofzo en het was er niet de volgende dag. Helemaal kut :triumph::triumph::triumph:

5 likes

Als de schoen pastā€¦

Ik heb geen actieve herinnering aan het maken van iets anders dan een supreme quality poll

5 likes

Badass hahaha.

Ik woon in een kleine stad in de noordkop. Daar werd een vrouw van haar tas beroofd (zag het gebeuren) maar direct vanuit drie richtingen kwam mannen aanrennen en binnen twee seconden lag die gast gevloerd op de grond.
Ik vond dat geweldig om te zien dat niemand geschokt stil bleef staan om te zien hoe die gast ging wegrennen.

6 likes