Stel je persoonlijke vraag #34

Ja maar in de poll stond lengteS dus ik heb het voor ons allebei opgevat

2 likes

Heb je nou kritiek op een poll van Jumpsuit?

10 likes

Hahaha nee op die van @Dombo !! (Nee geen kritiek)

2 likes

Noem je mij nou Jumpsuit?

9 likes

Ja en er 12 euro voor betaald ofzo en het was er niet de volgende dag. Helemaal kut :triumph::triumph::triumph:

5 likes

Als de schoen past…

Ik heb geen actieve herinnering aan het maken van iets anders dan een supreme quality poll

5 likes

Badass hahaha.

Ik woon in een kleine stad in de noordkop. Daar werd een vrouw van haar tas beroofd (zag het gebeuren) maar direct vanuit drie richtingen kwam mannen aanrennen en binnen twee seconden lag die gast gevloerd op de grond.
Ik vond dat geweldig om te zien dat niemand geschokt stil bleef staan om te zien hoe die gast ging wegrennen.

6 likes

Wat is je lievelings budget-rommeltjes winkel

• Action
  • Big bazaar
  • Zeeman
  • Wibra
  • Prijsmepper
  • Kruidvat
  • Normal

0 stemmers

1 like

Love Zeemanwol

1 like

Wel jammer dat de Prijsmepper zo weinig te vinden is.
Uit Arnhem zijn ze ook opeens verdwenen :pensive:

1 like

De normal is echt fucking chill

En het voelt ook niet zo extreem goedkoop, ze hebben heel veel producten die ze nergens anders in NL hebben en het is altijd netjes/georganiseerd.

13 likes

Anders, namelijk ik houd niet van budget rommeltjes winkels

13 likes

Je hebt daar nog wel een kruidvat outlet en een medikamente die grenze.

De Normal is mijn favoriet! Het is eigenlijk helemaal niet zo budgetvriendelijk, maar ze hebben ontzettend veel producten die je in andere winkels niet ziet (of alleen online kunt kopen).

Als ik langs die winkel loop moet ik me altijd inhouden :joy:

4 likes

Oh die outlet ken ik niet, waar zit die? Lijkt me wel chill! Medikamente die grenze zit in een verhuizing zag ik laatst.

Prijsmepper is echt een goede naam

4 likes

Xenos

Ze hebben daar zulke leuke toffe hippe dingen (ja ben echt heel enthousiast hahaha)

1 like

Hij doet me denken aan de scharrel van een vriendinnetje van vroeger maar nee bedankt hahahaha

2 likes

Die outlet zit bijna naast die medikamente bij dat plein waar de waar ook zit achter de tk max.
Ooh echt hopelijk verhuizen ze niet al te ver weg haha.