Stel je persoonlijke vraag #34

Ik koop er altijd serums (retinol, vitamine c, collageen oid) en Aha/bha peelings. De banana haarlijn van garnier (love die), gezichtsproducten van allerlei merken, vaak lijnen die ze nergens anders hebben, mn fave deodorant, zonnebrandcreme voor mn gezicht, allerlei standaard dingen als bodycreme, scheermesjes etc etc, Amerikaanse snacks, soms dingen als silicone herbruikbare ziplocks, deksels etc etc.

Loop altijd wel met een mand vol de deuruit, ze hebben gewoon andere dingen dan de Etos/Kruidvat.

6 likes

Ooh dat is/was de prijsmepper denk ik! Dat is wel een beetje het kerkhof van kruidvat producten.
Maar die is dus weg helaas haha

4 likes

Ik ging ff op de website kijken van normal, maar die vind ik niet normal (maar ga wel een keer gewoon in de winkel kijken want ben nieuwsgierig)

5 likes

Ik had ergens gelezen dat hij kleiner dan 1,80m is. Dat was dan de hoofdreden om hem niet te liken…

2 likes

Jaa dr zat eerst een prijsmepper maar het heet nu anders. Of die winkel is ook al weer weg dat kan ook. Het is niet meet die winkel waar je naar beneden gaat maar daarnaast vgm.

Ik ben 165 cm dus zolang hij niet kleiner is dan ik, vind ik het prima.

1 like

Ja, ik ook! Ik sla eens in het halfjaar in of zo, ze hebben vooral fijne cosmetica die je niet snel ergens anders tegenkomt, en ze hebben best wel wat duurzame dingen.

4 likes

Haha ik dacht vroeger altijd dat een man kleiner dan 185cm echt klein was. Sowieso 180cm vond/vind ik klein voor een man al is dat volgens mij eerder nog gemiddeld tot zelfs lang wereldwijd gezien voor een man?

Een man van 180cm:

• Vind ik een gemiddelde lengte
  • Vind ik klein
  • Vind ik lang

0 stemmers

Denk dat als je in Nederland bent opgegroeid sowieso je beeld een beetje scheef wordt daarin.

1 like

Omdat ik klein ben (volgens Nederlandse maatstaven) , vind ik je vrij snel lang. Maar als je kleiner bent dan ik, ben je echt wel klein. Ik ga dan ook voortdurend naast je staan, dan voel ik mij lang.

4 likes

Ik vind juist snel mensen klein, en ik ben zelf niet eens lang. Officieel moet ik volgens mij 162cm zeggen. Ik zeg altijd 165. En jij zei dat je 165 bent dus dan vind je mij heel klein? Ik heb het ook vaak totaal verkeerd in mn hoofd dat ik denk dat ik langer ben dan de ander etc. Ik snap niet goed hoe en waarom dat komt. Misschien omdat ik dat vroeger graag wilde.

Dat is altijd zo (net zoals bij bv Flying Tiger of Sostrene Grene) maar normal (hihaho) kun je wel gewoon teruglopen in het gangpad.

5 likes

Nooit over nagedacht, maar bij IKEA is dit ook natuurlijk, is dat iets Scandinavisch?

4 likes

Ik ga nu constant naast je staan, behalve als je hakken draagt want dan ben je weer langer dan ik.

Ik denk dat het ook ligt of er relatief lange mensen om je heen hebt. Als je veel mensen van 185 of groter kent, dan snap ik dat je iedereen onder 180 klein vindt, ook al ben je zelf ook niet de langste.

Schijnt ook dat in het oosten en noorden van het land, mensen over het algemeen langer zijn. In het westen zijn ze vaak kleiner.

Het is het noorden en het zuiden waar ze ooit onderzoek naar hebben gedaan qua lengte. Niet het oosten en het westen. Daaruit kwam dat mensen uit noordelijke streken langer waren dan zuidelijker. En ja je bent waarschijnlijk langer dan ik. Al mn vriendinnen zijn langer dan ik. En het boeit me niet (meer). 165 cm is wereldwijd gemiddeldlang voor een vrouw, dus ik weetniet of je er een probleem mee hebt maar ik zou vooral trots zijn.

2 likes

En voor een vrouw, en eerlijk zeggen! Lol

165cm:

• Vind ik klein
  • Vind ik gemiddeld
  • Vind ik lang

0 stemmers

Ik vind het zelf klein.

Ja zo lijkt het wel he?
Ik weet het niet zeker, ik probeer nu niet-scandinavische winkels te bedenken waar dit ook zo is maar ik kan er nu geen bedenken :thinking:

So Low! Of is dat ook scandinavisch? En xenos ook

4 likes

Bij de So Low hier niet, Xenos wel ja.

1 like

Ik vind de so low vreselijk. Ik vind het echt allemaal troep en er lijkt geen einde aan die enge winkel te komen…

11 likes

Ja de naam is wel veelzeggend inderdaad

3 likes