Hahaha dit sluit wel mooi aan bij deze post van Havermelk elite
Grapje hoor ik vind het leuk
Hahaha dit sluit wel mooi aan bij deze post van Havermelk elite
Grapje hoor ik vind het leuk
Hahha no comment
Ik wil het niet eens over mijn make-up looks hebben als twee kleine staartjes al heftig is.
Een van mijn vriendinnen kan verdorie geen feestje of etentje organiseren zonder dat iedereen verkleed moet gaan en ik schikte me er eerst maar naar, maar ik doe het nu alleen als ik toevallig iets in huis heb wat erbij past. Ik vind het zonde om kleren of een kostuum te kopen wat ik anders nooit aan zou doen (en waarschijnlijk ook nooit weer gebruik)
Zij vindt het super leuk omdat haar hobby cosplay is maar damn ik wil gewoon een keer als mezelf kunnen komen haha.
Pfff wat een gedoe, ik heb bij voorbaat al geen zin in van die feestjes waarvoor je eerst drie weken huiswerk moet maken
Haha je mag alleen op mijn trouwerij komen als je nu minstens een citoscore van 549 haalt.
Ik vind strictere dresscodes, megatrouwerijen met bridezilla’s en volwassenen als bruidsmeisjes etc verschrikkelijk
Haha! Ja eerst je diploma’s uploaden in ruil voor een uitnodiging
Ik vind trouwerijen an sich ook al vrij verschrikkelijk. Maar ik heb er veel voor over om m’n vrienden en familie gelukkig te zien.
Dus ik ga en ik amuseer me zelfs. Maar bij dat kirren om het boeket en die proberen te vangen trek ik de grens. Daar doe ik niet aan mee.
Ik kon niet naar haar Halloween feestje komen en ze is er nog steeds salty over
Verder is ze wel heel leuk hoor, en ze steekt ook veel werk in die feestjes qua voorbereiding en alles naar thema decoreren enzo. Het is gewoon iets wat heel belangrijk is voor haar en wat ik zelf niet echt snap.
Jaa lekker al havercappu drinkend en pretend Dostojevski lezend met je matje flaneren
Oh Ben je nog ouder dan ik lol, maar moet je ook vooral doen. NMSMVPE vibes of eigenlijk Niet Mijn Generatie Maar Veel Plezier Ermee.
Ik zou in dat laatste geval altijd m’n eigen bagage tillen, neem sowieso nooit zo veel mee
Ik vind echt nooit fooi, misschien 1x in de 4 maanden of zo
Lololol ik ben nog nooit in een hotel geweest waar pool dan wel bell boys waren
Als het meerdere nachten zijn dan altijd wat geld op het bed voor de schoonmakers omdat die zo kut betaald krijgen.
In Nederland geef ik geen fooi, maar in het buitenland wel
Geld neerleggen voor de schoonmakers
En die 3 x dat ik pizza of andere snacks bestelde in de nacht ook kleine fooi
Geen moeite mee maar had een x een bruiloft met ‘pasteltinten’ en als iets me niet staat is het pasteltinten. Dus heb toen gewoon donkerblauw aangedaan
Hahaha same hier, alleen ben ik brildragend en zonder bril zie ik alleen iets van contouren. Dus geen nakende menschen in detail
Heb ik ook echt nog nooit gehad haha, ga alleen naar plebejerhotels blijkbaar met alleen een receptie
Ik heb “moeite” met het idee achter dresscodes. Echt boeiend dat je huwelijk niet Instaproof is. Het is nou niet dat ik naar de foto’s van mijn ouders kijk en denk: jezus wat lelijk dat iedereen andere kleuren kleding draagt