Stel je persoonlijke vraag #34

Voordat de bom valt

• Carrière maken
  • Een diploma halen
  • Werken aan de toekomst
  • Ren door je agenda
  • Veilig in het ziekenfonds

0 stemmers

En als de bom valt

• Lig je in je nette pak
  • Diploma’s en cheques op zak
  • Je polis en je woordenschat
  • Onder de flatgebouwen van de stad

0 stemmers

5 likes

Naast jou

10 likes

Ja bij mij ook :sob:. Ik probeer het te counteren met andere deuntjes maar tot nu toe geen succes.

3 likes

Same! Ik ben daarnaast ook verdacht veel Herman van Veen aan het luisteren. We gaan weer full circle terug naar de jaren 80. :joy:

5 likes

Ahhh ja ik heb net als tegenhanger “de bom valt nooit” van Herman maar opgezet :joy:

3 likes

Omg memory unlocked, daar gingen we heel vroeger altijd in op doorreis op vakantie, dan konden mijn ouders stiekem een 3-persoonskamer boeken voor 6 personen :joy::money_mouth_face: ik en mijn zus in het eenpersoonsbed, mijn ouders in het tweepersoonsbed en mijn broers op luchtbedjes op de grond haha :smiling_face_with_tear: very gierig

20 likes

Heb idd aan een poffertjesapparaat gedacht maar dat vind ik toch wel echt te klein. Ik doe de vulling er altijd in en met zo’n klein formaat is dat niet mogelijk. Ik zag ook dat iemand ze gewoon tussen het grilapparaat legde, kan ik misschien proberen. En idd het lijkt mij dus ook een stuk makkelijker en geeft ook niet zo’n frituurachtige lucht. Doe je ze na het bakken in de pan nog in de oven?

1 like

Ja eens hoor, en idd dan is het al helemaal een gedoe! Maar sommige vinden dat het per se nog in de oven moet, nou ik proef/merk echt amper verschil. Alleen iets meer crunchy. Doet je opa er ook vulling in of eet hij het gewoon naturel?

3 likes

-Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?

Vies/lelijk gebit. Gebrek aan maatschappelijke interesse. Moeilijke eter.

-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?

Betrouwbaar. Zelfverzekerd. Goed kunnen communiceren.

3 likes

Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?
Onbetrouwbaar zijn. Iemand die alleen aan zichzelf kan denken. Een sterke zweetlucht.

-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?
Betrouwbaar, empathisch, nuchter

2 likes

Humorloze mannen die moeilijke eters zijn en heel rigide zijn (in denken en doen) zijn wel echt mijn kryptonite.

Humor, open-minded zijn (altijd wel ergens voor in) en easy going. Ik ben van mezelf soms een soort pingpongbal on crack, en heb echt rust en relativeringsvermogen nodig om dat beetje te balanceren.

7 likes

Grootste afknappers vind ik heel aanhankelijk zijn en geen interesse hebben in nieuws/maatschappij.

En het belangrijkste qua innerlijk vind ik enthousiasme (haat het echt als mensen ineens realistisch en negatief gaan doen als ik impulsief en enthousiast ben ergens over), humor en betrouwbaarheid.

3 likes

Ok iets meer dan 3 sorry

2 likes
  • Gebrek aan (persoonlijke) hygiëne, gierig. Moeilijke eter vind ik ook heel irritant ja
  • Jezelf blijven ontwikkelen, afhankelijkheid in brede zin (dus niet janken en kinderachtig doen dat je niet kan koken/andere huishoudelijketaken), humor.
2 likes

Ik weet niet echt of ik hele duidelijke afknappers heb. Denk passiviteit, arrogantie en conservatief of heel behouden zijn. Vies gebit wel afknapper.

Aantrekkelijk; mensen die geïnteresseerd zijn in van alles, enthousiast zijn, grappig, beetje gekkig. Open en duidelijk over hun emoties.

Iemand die heel rustig of “doe maar normaal” sla ik een beetje op dood.

3 likes

Don’ts: Iemand die wereldvreemd is, zou ik heel moeilijk vinden. Daarnaast vind ik passiviteit en geen tegengas kunnen geven echt afknappers.

Do’s: zelfvertrouwen vind ik heel erg aantrekkelijk, ook iemand die verbaal sterk is (in gezelschap, in maatschappelijke discussies, in emoties) en vooral heel veel plezier samen kunnen hebben (ook zonder speciale avondjes etc.).

Met andere woorden, m’n huidige vriend haha

3 likes

:-1:

• star/ narrow-minded
  • egocentrisch
  • vies gebit

:+1:

• open houding
  • attent
  • humor
2 likes

Ik vind dit soort lijstjes altijd zo ongemakkelijk om te lezen. En dan heb ik niet eens problemen met eten of m’n gebit (verder vast genoeg andere afknappers).

10 likes

Hoe dat zo?

2 likes

Ik snap de meerwaarde niet. En het lijkt me kut om te lezen dat mensen iets een afknapper vinden als je daar niks aan kan doen. (Dat het een afknapper voor iemand kan zijn, is iets anders.)

9 likes