Ik heb niet zoveel met schoenen, maar jassen daarentegen…kan er ook echt van balen als ik een outfit heb waar ik niet echt een mooi bijpassende jas bij heb.
Same heb misschien 4 paar schoenen en geef daar ook echt niet snel geld aan uit
Maar jassennn love it
Ik vind het een afknapper als iemand geen zelfspot heeft en zichzelf heel serieus neemt.
Verder vind ik het aantrekkelijk als iemand ruimdenkend is, levenslust heeft en met wie ik kan lachen (humor).
Zou je een carrièreswitch willen doen als je daardoor iets kan doen wat je echt leuk vindt, maar daardoor wel veel minder gaat verdienen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb geen idee wat ik echt leuk zou vinden, maar zou het denk ik een moeilijke keuze vinden. Vooral met deze woningmarkt.
Ik doe al wat ik leuk vind en als ik nóg minder ga verdienen dan word ik dakloos dus liever niet nog verder omlaag eigenlijk lol.
Seriemoordenaars kunnen best aardig zijn. Hoe kun je anders iemand naar een afgelegen plek lokken.
Ik doe al wat ik echt leuk vind, maar anders zou ik wel een carrièreswitch willen doen en minder verdienen.
Maar om nu te kunnen doen wat ik leuk vind heb ik ook jarenlang bijna niets verdiend en dat vond ik het ook waard
Oeh lastige… Ik heb een aantal jaar vrij weinig verdiend. Nu heb ik een baan met een normaal salaris (voor mijn soort werk en werkervaring) en heb ik geen zorgen over geld. Dat geeft me zoveel rust en gevoel van veiligheid. Ik heb gemerkt dat dat me heel veel waard is. Ik kan wat sparen en leuke dingen doen en zonder buikpijn met mijn kat naar de dierenarts als dat nodig is. (Maar geen huis kopen )
Ik denk dat ik die switch nu niet zou maken, maar als ik nu veel zou verdienen en terug zou moeten naar een ‘normaal’ salaris ik er wel voor zou kiezen. Zolang het dus geen geldzorgen oplevert en ik een beetje normaal leven kan blijven leiden.
Dat is mijn antwoord als single. Stel dat ik een partner zou hebben en een dubbel salaris en daarmee ook iets om op terug te vallen dan zou ik het wel overwegen. In overleg met de partner natuurlijk. Maar dan kun je je vaak wat meer permitteren qua inkomensval.
Als het forum morgen besluit dat je geen posts meer kunt verwijderen, dan:
- Ben ik de lul
- Boeit mij dat niets
- Zou ik dat jammer vinden
- Zou ik dat leuk vinden
0 stemmers
Wel chill dat je dan hele gesprekken kan lezen zonder verwijderde berichten
Een van je vriendinnen vermoordt haar al jarenlange gewelddadige partner in een ruzie. Blijf je vriendinnen met haar?
- Ja sws, blijf er voor haar zijn, ga op bezoek in gevangenis etc
- Mwah zou misschien in het begin brieven schrijven maar zou het bewust laten verwateren
- Nee denk niet dat ik daarmee vriendinnen kan/wil blijven
0 stemmers
Ik ben heel slecht in het onderhouden van vriendschappen met mensen die ik niet regelmatig zie. Zou het niet bewust laten verwateren, maar onbewust zou dat uiteindelijk denk ik wel gebeuren. Zeker als ik niet even snel een appje kan sturen als ik toevallig aan iemand denk.
Precies! Grootste (!) afknapper aan een mens, en dan slecht gebit noemen…. Wow
Hoeveel zitplekken heb je in jouw woonkamer (eetkamerstoelen/keukenstoelen die je erbij kan zetten niet meegerekend)? Halve plekken mag je naar boven afronden.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ben je tevreden hierover of zou je liever meer zitplekken willen?
- Ik ben tevreden; genoeg zitplekken
- Ik ben eerder wel dan niet tevreden
- Ik ben eerder niet dan wel tevreden
- Ik ben ontevreden; ik wil meer zitplekken
- Anders
0 stemmers
-Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?
Niets weten over de wereld, hele simpele spelfouten als ‘ik wordt’ (tenzij je dyslexie hebt), over mijn grenzen gaan, neerbuigende mensen, mensen die zichzelf en het leven te serieus nemen
-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?
Humor, betrouwbaar, zorgzaam, een passie ergens voor hebben en daar dan vol in gaan (tenzij het iets is als gelovige mensen afzeiken op internet zoals mijn ex had als ‘passie’, bewijzen dat de Bijbel onzin was). En sorry, dit zijn er 4.
Heeft iemand wel eens gedacht dat je verkleed was/een kostuum aan had voor een toneelstuk of optreden/zoiets, terwijl dat niet zo was.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik stemde eerst nee, maar bedenk me nu dat ik op de middelbare school een soort 50s fase had waarbij ik vaak petticoats droeg en toen heb ik wel vreemde blikken/vragen gehad. (Aangezien iedereen in spijkerbroek met Uggs liep)
PostNL komt zo m’n loungeset bezorgen voor op het balkon. Ik woon op de tweede verdieping zonder lift. Normaal gesproken laat ik ze via de intercom binnen en mogen ze het altijd beneden in de hal neerzetten en dan haal ik het zelf op, maar dit is een groot pakket. Mijn zus zegt dat ik het gewoon naar boven moet laten brengen want dat scheelt tillen, maar ik vind dat een beetje aso (gezien ze nooit naar boven hoeven).
Wat zou jij doen?
- Naar boven laten brengen
- In de hal neer laten zetten
0 stemmers
(First world problems )
Edit: sorry was anoniem
Post NL bezorgers zijn al zo druk, zou het niet zo netjes vinden om dan ook nog te verwachten dat ze het naar boven brengen.
Is het een bestelling in meerdere dozen? Want dan zou ik het samen gaan tillen