Stel je persoonlijke vraag #34

Hoeveel zitplekken heb je in jouw woonkamer (eetkamerstoelen/keukenstoelen die je erbij kan zetten niet meegerekend)? Halve plekken mag je naar boven afronden.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Ben je tevreden hierover of zou je liever meer zitplekken willen?

• Ik ben tevreden; genoeg zitplekken
  • Ik ben eerder wel dan niet tevreden
  • Ik ben eerder niet dan wel tevreden
  • Ik ben ontevreden; ik wil meer zitplekken
  • Anders

0 stemmers

2 likes

-Wat is je grootste afknapper bij een man/vrouw/x?
Niets weten over de wereld, hele simpele spelfouten als ‘ik wordt’ (tenzij je dyslexie hebt), over mijn grenzen gaan, neerbuigende mensen, mensen die zichzelf en het leven te serieus nemen
-Welke drie dingen vind je het belangrijkst bij een man/vrouw/x qua innerlijk?
Humor, betrouwbaar, zorgzaam, een passie ergens voor hebben en daar dan vol in gaan (tenzij het iets is als gelovige mensen afzeiken op internet zoals mijn ex had als ‘passie’, bewijzen dat de Bijbel onzin was). En sorry, dit zijn er 4.

3 likes

Heeft iemand wel eens gedacht dat je verkleed was/een kostuum aan had voor een toneelstuk of optreden/zoiets, terwijl dat niet zo was.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

9 likes

Ik stemde eerst nee, maar bedenk me nu dat ik op de middelbare school een soort 50s fase had waarbij ik vaak petticoats droeg en toen heb ik wel vreemde blikken/vragen gehad. (Aangezien iedereen in spijkerbroek met Uggs liep)

8 likes

PostNL komt zo m’n loungeset bezorgen voor op het balkon. Ik woon op de tweede verdieping zonder lift. Normaal gesproken laat ik ze via de intercom binnen en mogen ze het altijd beneden in de hal neerzetten en dan haal ik het zelf op, maar dit is een groot pakket. Mijn zus zegt dat ik het gewoon naar boven moet laten brengen want dat scheelt tillen, maar ik vind dat een beetje aso (gezien ze nooit naar boven hoeven).

Wat zou jij doen?

• Naar boven laten brengen
  • In de hal neer laten zetten

0 stemmers

(First world problems :rofl:)

Edit: sorry was anoniem :skull_and_crossbones:

1 like

Post NL bezorgers zijn al zo druk, zou het niet zo netjes vinden om dan ook nog te verwachten dat ze het naar boven brengen.

11 likes

Is het een bestelling in meerdere dozen? Want dan zou ik het samen gaan tillen

2 likes

Komt het via de gewone bezorgdienst? Of via Extra@Home? Die laatste bezorgen doorgaan de grote spullen, maar dan heb je wel apart ook mail van hun gehad. In dat geval gewoon naar boven laten brengen, daar is die dienst voor.

7 likes

Wat is je beloofd bij het bestellen? Mijn wasmachine kwam postnl met speciale bezorgers brengen maar normaal is de bezorger in z’n eentje, dan mag hij niet tillen.

4 likes

Nee wel met de reguliere PostNL, dus de vaste bezorger. Staat wel in de app: Groot pakket naar je onderweg! Zorg dat je thuis bent om hem te ontvangen, dat scheelt weer tillen!

@Whistle vooralsnog 1 maar wel een grote doos. Andere deel komt op een ander moment.

1 like

Gezien de tijdsdruk waaronder de bezorgers moeten werken en dat ze per levering worden betaald (weinig), zou ik het in de hal laten plaatsen.
Heb je wel iemand die je om hulp kunt vragen om dan later omhoog te brengen?

4 likes

Naar boven laten brengen maar wel helpen.

7 likes

Meestal moet je extra betalen toch als je het naar een verdieping wil laten tillen?

3 likes

Werken we zo niet mee aan een systeem met enorm veel tijdsdruk? Als we gaan helpen, dan halen ze het in het tijdvak en wordt er misschien nog wel meer druk gezet want dan kunnen 5 pakketjes meer ook nog wel. Ik vraag me dan af waar het stopt ofzo?

Maar als het niet de afspraak is zou ik ze niet laten tillen, want dan is het gewoon echt extra werk.

11 likes

Ik zou wel willen dat ze het brengen maar dan ook een fooi geven (20 euro ofzo) het scheelt jou veel werk dan.
Als ze het niet willen doen dan is het begrijpelijk ook

7 likes

PostNL-bezorgers ‘moeten’ in principe gewoon tot aan je voordeur op je verdieping bezorgen.

Maar ja die lui worden extreem uitgebuit dus ik zou ze desalniettemin wel ff gaan helpen, mits je daartoe fysiek in staat bent etc

1 like

Scheelt weer tillen van en naar het postkantoor bedoelen ze denk ik

4 likes

afbeelding

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

2 likes

Haha aan alle antwoorden te zien is het heel erg verdeeld. Hij belde net aan en heb het in de hal neer laten zetten, toen zei hij: “Bedankt mevrouw” :pleading_face: Nou ja, daarna had ik er wel spijt van want het was zwaar en groot en met mijn kippenkracht heb ik er 10 minuten over gedaan om het boven te krijgen. :rofl:

Samenvatting

14 likes

2 en I love it. Hele week ziek geweest en eigenlijk had ik vandaag prima weer kunnen werken maar ik heb mezelf nog een extra dagje vrij gegund. Kind naar de opvang, vriend aan het werk en ik de hele ochtend onder een deken op de bank en nu in de tuin met een boek :sunny:

13 likes