Stel je persoonlijke vraag #34

Wel laten brengen en 5 of 10 euro geven als bedankje, dat doe ik tenminste altijd als ik een groot pakket laat bezorgen (ook als ik al verzendkosten heb betaald)

3 likes

Vleesvervanger 6 dagen na de tht opeten?
Het ruikt nog normaal denk ik maar eigenlijk geen idee hoe bedorven vleesvervanger ruikt

• Kan gwn
  • Nee niet doen

0 stemmers

1 like

Mijn moeder en ik zijn een keer ziek geworden van zo’n situatie. Mijn vader had de vega burger niet gegeten en werd niet ziek. Sindsdien durf ik zulke dingem niet meer aan :joy: of het toeval of van de burger was, weet ik niet, maar durf het niet meer haha

Heb echt niks anders in huis whaa :sob:

1 like

Neeee, wat een dilemma :sob:

2 likes

Nou we gaan t zien jongens

Mijn over datum vega worstjes zijn aan het bakken

Als ik voedselvergiftiging krijg merk ik dat vast vannacht al he?

5 likes

Denk het wel, mijn moeder en ik waren de volgende dag ziek

4 likes

Als je artiestennaam een redelijke gangbare kleur moest zijn, hoe zou je dan heten?

• P!nk
  • Violet
  • Green
  • Blue
  • Red
  • Yellow
  • Black
  • White
  • Gray/Grey
  • Orange
  • Purple
  • Indigo
  • Cyan
  • Amaranth
  • Amethyst
  • Aqua
  • Cream
  • Emerald
  • Lavender
  • Mauve

0 stemmers

Draag jij in de winter enkelsokjes?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Sowieso nooit

0 stemmers

2 likes

Enkelsokjes blijven nooit goed zitten bij mij. Ze eindigen altijd halverwege mijn voet. Ik vind ze ook enorm kriebelen rondom mijn enkel.

5 likes

Waarom zit er noot iemand tussen bij zoiets die zich normaal lijkt te voelen? Of een positieve emotie?

6 likes

Bestaat dat?

2 likes

In mijn leven wel, gelukkig.

4 likes

Ik had 6 gekozen omdat ik die er enthousiast uit vond zien, maar misschien een misinterpretatie :rofl:

3 likes

Haha, ja die is idd wel enthousiast! Of lichtelijk hysterisch :grin:

5 likes

Ja, onder mijn panty’s.

2 likes

Als Grey’s Anatomy fan moet dat wel!

1 like

Ik volg geen nieuws meer, nu ruim een week. Helpt echt zoveel als het gaat om dromen, gedachten en nachtmerries

6 likes

Ik weet hoe leuk iedereen het vindt om over andermans dromen te lezen, dus hier komt ie:

In m’n droom moest ik met Putin gaan praten en toen begon ik over judo en zei ik dat ik dat ook deed en best goed was. (Putin heeft de zwarte band in iets geloof ik en in m’n droom was dit Judo). Ik probeerde vriendjes met hem te worden zodat ie naar me zou luisteren :smiling_face_with_tear: Daarna liep ik over straat en waren er veel explosies.

Einde.

7 likes

Nou ik ben geen Freud, maar die zou zeggen dat je een Oedipus/Elektra complex hebt.

2 likes

Ohhh! Geen wonder dat mijn diplomatieke praatje niet gewerkt had. Had dat nieuws niet meegekregen, taekwondo is het lees ik nu ook.

4 likes