Ik kan het intellectuele gelul vaak wel volgen, maar zo boeiend vind ik het vaak niet.
I guess so⊠ârightttâ
Love de afwisseling in dit topic. Van intellectualiteit door naar
Ik stelde de vraag terwijl we Franse kaas aan het eten waren en mijn man was even van zijn stuk.
heb jij wel eens in het publiek gezeten van een tv-show
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja, was je zichtbaar?
- ja
- nee
- ik heb moeite met lezen en heb nooit in het publiek gezeten
0 stemmers
Ik heb 2x als achtergrond eter bij first dates meegedaan maar heb mezelf nog niet gezien maar denk dat ik wel zichtbaar ben
is het eten lekker?
Collegetour
Ja het is prima! En onbeperkt wijn dus dat was de hoofd reden dat we nog een x gingen tbh
Ik ook! Welke aflevering jij? Ik met floortje dessing en ik weet dat @ellegirltalk er toen ook was!
Zoooo maar moest je voor het eten betalen?
Als je voorlangs veegt dan veeg je toch richting je vagina of hoe doe de voorlangsvegers dat?
Nee hoor, ik swipe 'm meteen door vanaf mân vulva naar mân anus. Ik snap vooral niet hoe je achterlangs goed kan afvegen maar zie dat ik daarin wel bij de minderheid hoor
Hahah mijn vriend keek zo en normaal is mijn forum referentie âeen vriendinâ, nu zei ik maar ja ik lees het net op internet
Benieuwd of er een correlatie is
Ik noem het nog steeds Ellegirl. En soms zegt hij âmaak anders ff een polletje op Ellegirlâ
Hahahaha ja, mijn vriend zegt ook wel eens als we een discussie hebben over hoeveel mensen iets doen oid âmaak een poll op het forum!!â
Haha hier krijg ik ook regelmatig als we iets uit ervaring willen weten: Maar dit staat vast ergens op het forum!
Dat linksboven shot lijkt zo uit een Spongebob aflevering te komen