Niet helemaal, want je kan voor meerdere drankjes tegelijk melk opschuimen. Als ik meerdere koffies met dezelfde soort melk heb kan ik een grote kan melk opschuimen en dat verdelen over meerdere kopjes, maar als het allemaal een andere soort melk is moet ik veel vaker kleine beetjes inschenken en opschuimen. Zelfde verhaal met koffie, een kleine cappuccino gaat 1 shot espresso in en meestal is je machine ingesteld op twee shots tegelijk. Als ik er twee normale cappuccino’s heb kan ik 1 keer koffie zetten, dan zet ik er gewoon twee kopjes onder. Maar als ik 1 normale cappuccino en 1 decaf heb moet ik twee keer koffie zetten.
Edit: en dan heb je nog alle drankjes die sowieso wat meer werk zijn, voor een chai latte bijvoorbeeld schuim ik zowel chai als melk op, voor een matcha latte moet je in de weer met poeder en een matcha whisk, etc. Superleuk hoor, maar dat gecombineerd met ook nog verschillende soorten melk in de koffie kan er wel voor zorgen dat je heel veel handelingen moet doen voordat je een bestelling afhebt