Stel je persoonlijke vraag #35

Huh, bedoel je dat je bang bent dat de brug instort en je daarom uit voorzorg je gordel los doet? Dat is juist gevaarlijk en wordt afgeraden

Ja is gewoon een hele domme angst ipv intrusie merk ik.

Is dat niet meer dat je zelf de neiging hebt om dingen te doen zoals een baby slaan of iemand voor een auto duwen of whatever?

Oh dat snap ik wel hoor. Maar meer, gordel dus om houden! Ook als de brug zou instorten is dat veiliger

2 likes

Ja true, maar als ik op voorbeelden intrusies google is het wel meer dat je er over nadenkt om zelf iets te doen. In de definitie vind ik dat niet terug tho, dus kan waarschijnlijk van alles zijn alleen zijn de voorbeelden dan meer op de persoon zelf gericht ipv dat iets je overkomt.

2 likes

Ken je eigen forum sgat.

24 likes

Oh toch! Ik schaam mij diep.

4 likes

Precies! Al die voorbeelden gaan over gedachtes van zelf iets doen ipv iets dat je gebeurt, snap je? Het is in die voorbeelden ‘wat als ik die baby op de grond gooi’ ipv ‘wat als iemand mijn baby op de grond gooit’.

1 like

Dat maakte het vaag voor mij, of dit dan ook onder intrusies vallen! Maar blijkbaar ook dan.

Ja maar toen ik 9 of 10 jaar was had ik die impulsen nog niet helemaal onder controle en deed ik die dingen dan soms alsnog. Ik weet echt nog zo goed dat ik dan dacht ‘als nu zo ineens in me opkomt dat ik dit moet doen, dan kan het misschien wel en is het niet zo erg als ik denk’. Door deze gedachtenkronkel heb ik ooit tijdens het rijden de autodeur open gedaan. En toen ik bij een vriendin achterop de fiets zat tijdens het rijden het slot op de fiets gedaan waardoor we keihard vielen en de spaken eruit vielen. (Bij deze acties zijn geen doden gevallen, verder was ik best normaal en ik heb ervan geleerd dat dit soort gedachten soms opkomen maar je er dan beter niet naar kan handelen :weary:)

12 likes

Val je op bad boys?

  • Ja, tegen beter weten in
  • Ja, voor een avondje maar ik krijg dan toch gevoelens
  • Ja, elke keer weer spijt
  • Ja, 0/10 would not recommend
  • Nee

0 stemmers

1 like

Qua uiterlijk ja qua innerlijk nee

6 likes

Ik vind het vooral irritant als m’n date tijdens het wandelen steeds meer naar mijn kant begint te lopen totdat ik tegen de rand van de weg ben aangedrukt ookal is er veel vrije plek om te lopen

5 likes

Nee er zijn hooguit nummers waardoor ik zin krijg in seks.

2 likes

Ja en ik heb ook wel eens dat ik placebo hard ga als ik die muziek luister zonder iets gebruikt te hebben (op werk met een koffietje op en noise cancelling koptelefoon, would recommend)

3 likes

Ik heb standaard een fles van 750 ml op mijn bureau staan en die vul ik een keer of drie. En daarnaast drink ik thuis bij mijn ontbijt nog een glas water en ‘s avonds in totaal ook nog iets van 750 ml.

2 likes

Nou toen ik euphoria keek de eerste keer dacht ik wel echt aan m’n pillen-tijd. Good times :sweat_smile:

2 likes

In heb zo’n badboy met tijden :sunglasses:

13 likes

Ik houd vooral in de gaten dat ik na 20u niet meer teveel drink want anders moet ik ‘s nachts 3 keer naar de wc :sob:

5 likes

Ja die quotes zijn effe wat minder :weary: Maar verder helpt het wel en drink ik al sinds december bijna elke dag zo’n fles helemaal leeg.

3 likes