Stel je persoonlijke vraag #35

als tiener met werkweek :heart_on_fire:

1 like

Als kind vond ik het heel leuk! Later ben ik ook nog als volwassene geweest met een groep vrienden en dat vond ik minder. Maar ik ben ook geen Disney super fan dus ik voelde de :sparkles:magie​:sparkles: niet meer als volwassene haha.

En mensen in die karakter pakken (zoals Mickey) vind ik niet zo tof ik krijg er altijd een naar gevoel van.

1 like

Dit heb ik ook! Ben één keer in Disneyland geweest en ik werd elke keer uitgelachen door m’n gezelschap als ik weer in een grote boog om Goofy ofzo heenliep

4 likes

Pas was er een vrouw op tv die heel erg getroost was door Mickey na het overlijden van haar man. Sindsdien loopt ze zelf in zo’n pak rond om mensen een knuffel te geven :sweat_smile: je kunt ze dus ook hier tegenkomen! Haha

1 like

Aww nou mooi voor haar dat het haar helpt.

Het is niet suuuper erg hoor ik kan best naar een comic conventie en langs furries lopen maar please vraag me niet om er eentje te knuffelen😭

2 likes

Als puber. Ik vond het ok.

3 likes

Omg hopelijk niet zo’n eng vintage pak of zo eentje als op Times Square

6 likes

Hahahaha dat hoofd klopte niet zag ik, maar verder heb ik er geen verstand van :joy:

3 likes

“Geef me knuffel kleintje!”

18 likes

Voor de mensen die benieuwd zijn naar het verhaal

3 likes

Ja vind ik toch eng :laughing:
En omg in Nederland of all places

3 likes

Omg ok jeugd herinnering unlocked, mijn zusje en ik zijn ook op de foto geweest met zo’n terror Mickey.

70 likes

Ik ga stuk haha

31 likes

Wtff :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ben jij weleens op een bruiloft geweest waarvan het koppel nu uit elkaar is?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ben sowieso nog nooit op een bruiloft geweest

0 stemmers

4 likes

Toen ik in groep 5 zat ging mijn juf trouwen en de hele klas was uitgenodigd. Volgens mij waren ze binnen twee jaar weer uit elkaar.

3 likes

Ik zou ook weer scheiden van iemand die een hele klas koters uitnodigt

Maar dan wel sneller dan 2 jaar

16 likes

Kan mij nog herinneren dat ik op mijn blokfluit had gespeeld tijdens de receptie.

12 likes

Ben je wel eens bij de bruiloft van je meester/juf geweest?

• Ja, met (bijna) de hele klas
  • Ja, maar niet met de hele klas
  • Ja, maar niet om dat ze mijn meester/juf waren maar omdat ze een vriend/kennis van de familie waren
  • Nee
  • Ik ben met mijn meester/juf getrouwd

0 stemmers

1 like

Oh maar dat telt gewoon hoor vind ik! Ik zal er ‘bij’ de bruiloft van maken ipv op

2 likes