precies dit
soms als ik met gezamenlijke vrienden van m’n vriend en mij bij ons thuis zit, ga ik gewoon naar bed haha. dan ga ik “uit” en lig ik met 5 min in bed, de groeten. dit is meer iets voor het relatieleedtopic trouwens, maar mijm vriend is zo iemand die altijd nog wil blijven als ik allang wil gaan. ah kom we drinken er nog eentje, is toch gezellig? NEE ik ben er klaar mee, ik wil gaan. zo leuk altijd, not
Heh maar je krijgt toch autisme en homosexualiteit van vaccinaties.
Gebruik jij wel eens solid perfume?
- Ja, ik gebruik enkel solid perfume
- Ja, maar ik gebruik ook spray-parfum
- Wel eens geprobeerd maar ik vond het niks
- Nee geen behoefte aan, ik draag wel normaal parfum
- Nee ik draag sowieso geen parfum
- Nee maar ik kende het al wel en wil het proberen
- Ik kende het niet maar ben nu wel benieuwd
- Ik kende het niet en wil het nu ook niet proberen
0 stemmers
Nee klopt. Ik haakte daarmee in op
Nu is de kans dat je in de sloot beland wel een optie, maar niet het grootste gevaar. Dan nog denk ik dat dit gevaar niet groter gemaakt moet worden dan dat het is.
Haha nou je weet mijn reactie wel lekker uit z’n verband te trekken, je doet het nu overkomen alsof ik al die dingen die je noemt waar jij loyaliteit in vind zitten niet belangrijk vind ![]()
Plus, ik zeg toch ook dit:
Dus nee als één van de twee het wel prima vindt om naar huis te gaan is er indd niks aan de hand.
Ik las dit als af-teeren en dacht wtf is dat nou weer #oma
n.a.v. een Reddit-thread:
was jij in de douche de onderkant van je voeten?
- nee, ik sta toch in het water?
- ja, dat doe ik bewust
- anders (?)
0 stemmers
Alleen als ik weet dat het hard nodig is (als ik bijvoorbeeld op blote voeten in de tuin gelopen heb), anders is in het water staan voldoende haha
Is jouw muzieksmaak beter dan die van de gemiddelde forummer?
- Ja beter
- Eerder beter dan slechter
- Eerder slechter dan beter
- Nee slechter
0 stemmers
Ben je ooit in Disneyland Parijs geweest?
- Nee nog nooit, zou ik wel willen
- Nee nog nooit, zou ik ook niet willen
- Ja als kind, vond ik leuk
- Ja als kind, vond ik niet leuk
- Ja als volwassene, vond ik leuk
- Ja als volwassene, vond ik niet leuk
- Als kind en volwassene, vond ik als kind leuk, als volwassene niet
- Als kind en volwassene, vond ik als niet kind leuk, als volwassene wel
- Als kind en volwassene, vond ik beide keren niet leuk
- Als kind en volwassene, vond ik beide keren leuk
0 stemmers
als tiener met werkweek ![]()
Als kind vond ik het heel leuk! Later ben ik ook nog als volwassene geweest met een groep vrienden en dat vond ik minder. Maar ik ben ook geen Disney super fan dus ik voelde de
magie:sparkles: niet meer als volwassene haha.
En mensen in die karakter pakken (zoals Mickey) vind ik niet zo tof ik krijg er altijd een naar gevoel van.
Dit heb ik ook! Ben één keer in Disneyland geweest en ik werd elke keer uitgelachen door m’n gezelschap als ik weer in een grote boog om Goofy ofzo heenliep
Pas was er een vrouw op tv die heel erg getroost was door Mickey na het overlijden van haar man. Sindsdien loopt ze zelf in zo’n pak rond om mensen een knuffel te geven
je kunt ze dus ook hier tegenkomen! Haha
Aww nou mooi voor haar dat het haar helpt.
Het is niet suuuper erg hoor ik kan best naar een comic conventie en langs furries lopen maar please vraag me niet om er eentje te knuffelen😭
Als puber. Ik vond het ok.
Hahahaha dat hoofd klopte niet zag ik, maar verder heb ik er geen verstand van ![]()
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het verhaal
Ja vind ik toch eng ![]()
En omg in Nederland of all places