Stel je persoonlijke vraag #35

Ja snap ik ook wel hoor! Meestal ging ik dan heel hard zingen op de fiets als ik het spannend vond. Maar het is nou ook weer niet zo gevaarlijk als hoe er van buiten soms naar wordt gekeken. Vanuit mijn ervaring dan van stadse mensen.

Een jeugdvriendin woonde altijd op een boerderij iets buiten het dorp (vijf minuten van mij vandaan) en eigenlijk mocht ze dat stuk al niet alleen fietsen, omdat het best wel afgelegen en donker was, maar dat laatste stukje deden we dan vaak bellend :sweat_smile:

2 likes

Als ik 1 euro kreeg voor iedere keer dat dit gezegd word hier dan zou ik in een hotel gaan wonen

16 likes

Nouuu geef dat geld dan plz aan de autisten. Als we overhouden mag je mee

6 likes

Ik ga nog liever kamperen zonder tent denk ik

7 likes

kan je hierna opscheppen over alle beesten die je in je bilspleet hebt gevonden oP rEiS

3 likes

Tobi???

1 like

Was inderdaad verkeerde woordkeuze

2 likes

Ik denk bij dat hele samen uit samen thuis idee meer aan dat je samen met iemand ergens heen gaat, dat diegene daar dan aan het einde van de dag bekenden tegenkomt en zegt doei ik ga nog met hen verder en dat je dan alleen naar huis moet gaan. Ja als je zelf wel klaar bent met de dag is dat natuurlijk prima, maar vind dat niet echt loyaal ofzo.

5 likes

I don’t get it :upside_down_face:

Wow dat is uit de buurt

4 likes

precies dit :joy: soms als ik met gezamenlijke vrienden van m’n vriend en mij bij ons thuis zit, ga ik gewoon naar bed haha. dan ga ik “uit” en lig ik met 5 min in bed, de groeten. dit is meer iets voor het relatieleedtopic trouwens, maar mijm vriend is zo iemand die altijd nog wil blijven als ik allang wil gaan. ah kom we drinken er nog eentje, is toch gezellig? NEE ik ben er klaar mee, ik wil gaan. zo leuk altijd, not

1 like

Heh maar je krijgt toch autisme en homosexualiteit van vaccinaties.

15 likes

Gebruik jij wel eens solid perfume?

• Ja, ik gebruik enkel solid perfume
  • Ja, maar ik gebruik ook spray-parfum
  • Wel eens geprobeerd maar ik vond het niks
  • Nee geen behoefte aan, ik draag wel normaal parfum
  • Nee ik draag sowieso geen parfum
  • Nee maar ik kende het al wel en wil het proberen
  • Ik kende het niet maar ben nu wel benieuwd
  • Ik kende het niet en wil het nu ook niet proberen

0 stemmers

3 likes

Nee klopt. Ik haakte daarmee in op

Nu is de kans dat je in de sloot beland wel een optie, maar niet het grootste gevaar. Dan nog denk ik dat dit gevaar niet groter gemaakt moet worden dan dat het is.

2 likes

Haha nou je weet mijn reactie wel lekker uit z’n verband te trekken, je doet het nu overkomen alsof ik al die dingen die je noemt waar jij loyaliteit in vind zitten niet belangrijk vind :laughing:
Plus, ik zeg toch ook dit:

Dus nee als één van de twee het wel prima vindt om naar huis te gaan is er indd niks aan de hand.

3 likes

Ik las dit als af-teeren en dacht wtf is dat nou weer #oma

11 likes

n.a.v. een Reddit-thread:

was jij in de douche de onderkant van je voeten?

• nee, ik sta toch in het water?
  • ja, dat doe ik bewust
  • anders (?)

0 stemmers

3 likes

Alleen als ik weet dat het hard nodig is (als ik bijvoorbeeld op blote voeten in de tuin gelopen heb), anders is in het water staan voldoende haha

36 likes

Is jouw muzieksmaak beter dan die van de gemiddelde forummer?

• Ja beter
  • Eerder beter dan slechter
  • Eerder slechter dan beter
  • Nee slechter

0 stemmers

Ben je ooit in Disneyland Parijs geweest?

• Nee nog nooit, zou ik wel willen
  • Nee nog nooit, zou ik ook niet willen
  • Ja als kind, vond ik leuk
  • Ja als kind, vond ik niet leuk
  • Ja als volwassene, vond ik leuk
  • Ja als volwassene, vond ik niet leuk
  • Als kind en volwassene, vond ik als kind leuk, als volwassene niet
  • Als kind en volwassene, vond ik als niet kind leuk, als volwassene wel
  • Als kind en volwassene, vond ik beide keren niet leuk
  • Als kind en volwassene, vond ik beide keren leuk

0 stemmers

1 like