Wij weten wel wat lekker is
Mijn vriend kwam een paar jaar geleden ook met dat idee om slagroom in het hoorntje te doen en ik vond het zo geniaal haha. Ik snap niet waarom ijssalons dat niet standaard doen. Dan eindig je met iets lekkers ipv zo’n kartonnen hap.
Ik wil dit nu uitproberen. Hoeveel slagroom doen ze er dan in? Toch niet zoveel als er bovenop want dan is de hele hoorn zowat vol.
Dat is toch juist goed? Ik wil t ook proberen. Neem normaal altijd een bakje, maar volgende keer neem ik een hoorntje met slagroom erin
Ik heb ook in een ijssalon gewerkt en deed dan altijd wel de hele hoorn vol. Het is wel minder dan je bovenop krijgt.
Bedankt! dan weet ik wat ik kan zeggen als ze eventueel vragen ‘hoeveel’. @Luipaard ik vind het nogal veel klinken ben niet zo dol op slagroom, maar we proberen het uit!
Ik vind slagroom echt niet lekker bij ijs
Ohh ja ik vind die koek van t hoorntje niet zo lekker (daarom neem ik ook altijd een bakje). Dus voor mij is elke hap slagroom bij die koek goed haha maar voor jou juist niet dus. Gewoon eens proberen idd en als je het niks vindt, weet je dat ook weer!
Ik ook niet, vind het echt geen combinatie. Dan heb je die warme, slome slagroomsmaak en daarnaast een frisse, koude ijsbol.
Ik hou niet zo van schepijs. Maar nu wil ik het. Jullie schuld!
Het is lauw en vergeleken met ijs dus warm
Hou niet van slagroom op m’n ijs maar nu zo’n zin in het slagroomijs van Van der Linde in Amsterdam. Waar het slagroom door het roomijs heen zit.
Dat is echt mijn lievelingsijs ![]()
Vind slagroom en schepijs ook niet zo passen. Laatst had ik citroenschepijs besteld, vervolgens vond ik het te zuur smh. En qua slagroom moet het dan ook wel bij de smaak passen.
Slagroom op je ijs?
- Nee niet mn ding
- Ja
0 stemmers
Ik lust het beide heel graag maar in de praktijk neem ik het nauwelijks vanwege PDS.
Daarom hoef ik het al helemaal niet in mn hoorntje, dan moet het nog warmer geworden zijn door het vasthouden ![]()
Een ijsje zonder slagroom?! Dat telt niet!
Ja, maar alleen met smaken als chocola enzo. Met fruitijs/sorbet vind ik het echt niet zo’n succes
Heb jij je dikke dekbed al ingewisseld voor je zomerdekbed?
- Nvt
- Ja
- Nee
0 stemmers