Hou niet van slagroom op m’n ijs maar nu zo’n zin in het slagroomijs van Van der Linde in Amsterdam. Waar het slagroom door het roomijs heen zit.
Dat is echt mijn lievelingsijs ![]()
Vind slagroom en schepijs ook niet zo passen. Laatst had ik citroenschepijs besteld, vervolgens vond ik het te zuur smh. En qua slagroom moet het dan ook wel bij de smaak passen.
Slagroom op je ijs?
- Nee niet mn ding
- Ja
0 stemmers
Ik lust het beide heel graag maar in de praktijk neem ik het nauwelijks vanwege PDS.
Daarom hoef ik het al helemaal niet in mn hoorntje, dan moet het nog warmer geworden zijn door het vasthouden ![]()
Een ijsje zonder slagroom?! Dat telt niet!
Ja, maar alleen met smaken als chocola enzo. Met fruitijs/sorbet vind ik het echt niet zo’n succes
Heb jij je dikke dekbed al ingewisseld voor je zomerdekbed?
- Nvt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jaaa en beste keuze ever
En over de ijs met slagroom discussie: alleen slagroom met een bolletje koffieijs!
Heb jij gelogen over je lengte op je id/paspoort?
- Ja, ik heb er een paar centimeter bij
- Ja, ik heb een paar centimeter minder
- Nee, ik ben 100% eerlijk
- Ik ben nog geen 14
0 stemmers
Kak, hij is anoniem maar is goed ![]()
Waarom zou je dat doen
Iedereen zei dat ik 1.63 was dus toen zei ik dat ook bij de gemeente. Nu moet ik mijn hele leven dus liegen dat ik 1.63 ben ![]()
Bij mij is idd op het gemeentehuis gemeten toen en omdat ik nog jong was heeft die vrouw er 7 cm bij op gedaan. Maar dat is nooit gebeurd. Dus bij het verlengen stond dan die lengte steeds. En de laatste keer heb ik het maar aangegeven.
Ik werd destijds door de mevrouw van het gemeentehuis opgemeten want ik had geen idee hoe lang ik was, en die heeft er toen 1.70 van gemaakt. Dat heb ik heel lang geloofd, tot ik een poos geleden moest meten bij de huisarts (voor een longfunctietest) en toen bleek ik 1.65 te zijn ![]()
Haha hoezo, wie gaat er nou ooit naar je id/paspoort vragen voor je lengte dan?
Hoe lang ben je dan?
Nee bij de gemeente. Toen ik moest verlengen vroegen ze of ik gemeten wilde worden om te zien of ik gegroeid was. In paniek heb ik snel gezegd dat dat niet nodig was ![]()
Mijn omgeving weet wel dat ik een dwerg ben
@Xiomara 1.63 duh. Staat op mn id ![]()
Ohh zo
Is niet zo boeiend toch, ik heb ook weleens gezegd bij de gemeente, geen idee eigenlijk of het klopt en toen gingen ze me opmeten en was het aangepast.
Ja ik was bang dat ze kwaad zouden worden, omdat ik onjuiste info had gegeven ![]()
Over een paar jaar zal ik wel gaan opbiechten hahaha