Jaaa en beste keuze ever
En over de ijs met slagroom discussie: alleen slagroom met een bolletje koffieijs!
Jaaa en beste keuze ever
En over de ijs met slagroom discussie: alleen slagroom met een bolletje koffieijs!
Heb jij gelogen over je lengte op je id/paspoort?
0 stemmers
Kak, hij is anoniem maar is goed ![]()
Waarom zou je dat doen
Iedereen zei dat ik 1.63 was dus toen zei ik dat ook bij de gemeente. Nu moet ik mijn hele leven dus liegen dat ik 1.63 ben ![]()
Bij mij is idd op het gemeentehuis gemeten toen en omdat ik nog jong was heeft die vrouw er 7 cm bij op gedaan. Maar dat is nooit gebeurd. Dus bij het verlengen stond dan die lengte steeds. En de laatste keer heb ik het maar aangegeven.
Ik werd destijds door de mevrouw van het gemeentehuis opgemeten want ik had geen idee hoe lang ik was, en die heeft er toen 1.70 van gemaakt. Dat heb ik heel lang geloofd, tot ik een poos geleden moest meten bij de huisarts (voor een longfunctietest) en toen bleek ik 1.65 te zijn ![]()
Haha hoezo, wie gaat er nou ooit naar je id/paspoort vragen voor je lengte dan?
Hoe lang ben je dan?
Nee bij de gemeente. Toen ik moest verlengen vroegen ze of ik gemeten wilde worden om te zien of ik gegroeid was. In paniek heb ik snel gezegd dat dat niet nodig was ![]()
Mijn omgeving weet wel dat ik een dwerg ben
@Xiomara 1.63 duh. Staat op mn id ![]()
Ohh zo
Is niet zo boeiend toch, ik heb ook weleens gezegd bij de gemeente, geen idee eigenlijk of het klopt en toen gingen ze me opmeten en was het aangepast.
Ja ik was bang dat ze kwaad zouden worden, omdat ik onjuiste info had gegeven ![]()
Over een paar jaar zal ik wel gaan opbiechten hahaha
Ja geen idee, misschien vinden sommigen het mooier staan om 1.70 erop te hebben staan dan 1.68
Maar ik hoor best vaak dat mensen zeggen “maar op mijn id/paspoort staat … !!”.
@monkeyslut Ja hier op het gemeentehuis hebben ze ook zo’n meetlat voor als je het niet weet. Bij mij hebben ze alleen de eerste keer voor mijn id kaart gemeten, volgens mij was ik toen 1.78. Vanaf mijn 14e niet echt centimeters meer gemaakt, ben nu 1.80.
Aka mannen op tinder
Ik wist niet eens dat mijn lengte op mijn paspoort staat ![]()
Gvvrdmme elke keer weer ook ![]()
Ik geloof dat ik wel ooit voornemens was om er een paar centimeter bij te doen toen ik nog op de middelbare school zat, maar toen werd ik opgemeten ![]()
Volgens mij hebben ook heel veel niet nederlandse paspoorten er geen lengte op staan hoor. Lijkt me misschien alleen wel handig als bijv. Iemand wordt gezocht of weetikhet. Dan heb je iig een schatting.
Huh is dat dan een Amerikaanse?
Hahaha gaan niet heel veel amerikanen dan van “jaa blauw met een beetje groen erin en een bruin randje”
Maar wat nou als je 50 kg aankomt of afvalt ofzo, moet je dan een nieuwe id kaart aanvragen?