Oh ja lekker handig
Niet expres. Ik heb echt altijd gedacht dat ik 1.66 ben en dat dus ook gezegd daar. Gingen laatst mân man opmeten, omdat hij niet wist hoe lang hij was en toen âvoor de grapâ mij ook. Ik ben 1.64 blijkbaar.
Voor mij klinkt dit echt net alsof ze niet kunnen wachten om een missing person report op te stellen.
Als ik na de vakantie of kerst vermist raak, klopt sowieso mijn gewicht niet meer. Dus wat ze met die info willen.
Mijne klopt al niet meer wanneer ik naar het toilet ben geweest ![]()
Ik zie heeel toevallig net deze tiktok:
Zin in nu!
Normaal zou ik zeggen âEven op adem komenâ maar nu ik zwanger ben is het meer âAan de zuurstofâ haha
Als je fietst, hoe zet jij je voeten op de trappers?
- Mijn tenen op de trappers
- Midden van mân voet op de trappers
- Hielen op de trappers
- Ik fiets niet
- AndersâŠ
0 stemmers
Voor degene die op zichzelf gaan wonen, kregen jullie iets van je ouders?
- Ik kreeg niets
- Geld
- Iets groots voor in huis (wasmachine, vaatwasser, koelkast etc)
- Iets anders
0 stemmers
Een busje om koffie in te bewaren haha
Twee kratten met essentials qua boodschappen zodat ik een paar weken vooruit kon. Dus allemaal soorten kruiden, olie etc etc. Was ik zo blij mee haha dat ik daar de eerste paar weken niet over hoefde na te denken.
Ik kreeg heel veel van hun oude spullen mee / dingen die we samen verzameld hebben zoals servies ed. Oh en de meubels uit mijn slaapkamer zoals mân bed bv.
Ik kreeg wat geld voor meubels. Had dat echt niet verwacht. Van mijn schoonouders kregen we een wasmachine en wat eerste boodschappen. Ontzettend lief allemaal en erg blij mee.
Toen ik op mijn 19e het huis uit ging, ging ik op kamers. Verwend kreng dat ik ben, kreeg ik toen mijn huur
En verf en gordijnen (en hulp bij het verven en ophangen van de gordijnen).
Toen ik voor het eerst alleen ging wonen heb ik verf en laminaat met ook weer klushulp erbij gekregen.
En toen ik naar het buitenland verhuisde hebben mijn ouders een busje gehuurd en mijn spullen hierheen gereden ![]()
Brandveiligheid, welke van deze iteams heb je in huis?
-
- Brandblusser
-
- Branddeken
-
- Rookmelders
-
- Koolmonoxidemelders
0 stemmers
hoe is jouw tabbladhygiëne
- goed, heb er nooit meer dan 2 openstaan en sluit ze altijd netjes af
- medium, heb er vaak rond de 5 openstaan en sluit ze meestal netjes af
- slecht, heb er vaak meer dan 5 openstaan en sluit ze meestal niet netjes af
- erg slecht, heb er vaak meer dan 10 openstaan en sluit nooit iets netjes af
- anders
0 stemmers
Brandladder heb ik ook
Ik ging na het trouwen bij hem in wonen en hij had alles al.
Heb sowieso voor werk meerdere sites openstaan die ik gedurende de dag regelmatig check, denk wel 6 ofzo. Wel een goed woord trouwens, tabbladhygiëne. Is uit een onderzoek gebleken dat je met max 2 het meest productief bent ofzo?