Stel je persoonlijke vraag #35

Ja geen idee, misschien vinden sommigen het mooier staan om 1.70 erop te hebben staan dan 1.68 :woman_shrugging:t3: Maar ik hoor best vaak dat mensen zeggen “maar op mijn id/paspoort staat … !!”.

@monkeyslut Ja hier op het gemeentehuis hebben ze ook zo’n meetlat voor als je het niet weet. Bij mij hebben ze alleen de eerste keer voor mijn id kaart gemeten, volgens mij was ik toen 1.78. Vanaf mijn 14e niet echt centimeters meer gemaakt, ben nu 1.80.

1 like

Aka mannen op tinder

58 likes

Ik wist niet eens dat mijn lengte op mijn paspoort staat :exploding_head:

Gvvrdmme elke keer weer ook :joy:

2 likes

Ik geloof dat ik wel ooit voornemens was om er een paar centimeter bij te doen toen ik nog op de middelbare school zat, maar toen werd ik opgemeten :thumbsup:

Volgens mij hebben ook heel veel niet nederlandse paspoorten er geen lengte op staan hoor. Lijkt me misschien alleen wel handig als bijv. Iemand wordt gezocht of weetikhet. Dan heb je iig een schatting.

2 likes

Huh is dat dan een Amerikaanse?

1 like

Hahaha gaan niet heel veel amerikanen dan van “jaa blauw met een beetje groen erin en een bruin randje”

17 likes

Maar wat nou als je 50 kg aankomt of afvalt ofzo, moet je dan een nieuwe id kaart aanvragen?

5 likes

Oh ja lekker handig

13 likes

Niet expres. Ik heb echt altijd gedacht dat ik 1.66 ben en dat dus ook gezegd daar. Gingen laatst m’n man opmeten, omdat hij niet wist hoe lang hij was en toen ‘voor de grap’ mij ook. Ik ben 1.64 blijkbaar.

Voor mij klinkt dit echt net alsof ze niet kunnen wachten om een missing person report op te stellen.

4 likes

Als ik na de vakantie of kerst vermist raak, klopt sowieso mijn gewicht niet meer. Dus wat ze met die info willen.

12 likes

Mijne klopt al niet meer wanneer ik naar het toilet ben geweest :poop:

1 like

Ik zie heeel toevallig net deze tiktok:

Zin in nu!

10 likes

Normaal zou ik zeggen “Even op adem komen” maar nu ik zwanger ben is het meer “Aan de zuurstof” haha

1 like

Dit wou ik ook net posten! Volgens mij kijkt tiktok mee met wat ik lees op het forum :scream:

11 likes

Als je fietst, hoe zet jij je voeten op de trappers?

• Mijn tenen op de trappers
  • Midden van m’n voet op de trappers
  • Hielen op de trappers
  • Ik fiets niet
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Voor degene die op zichzelf gaan wonen, kregen jullie iets van je ouders?

• Ik kreeg niets
  • Geld
  • Iets groots voor in huis (wasmachine, vaatwasser, koelkast etc)
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Een busje om koffie in te bewaren haha

4 likes