Die zijn permanent wit. Misschien als ik geluk heb, krijg ik sproetjes op mijn benen
Vraag me altijd af of dat echt zo is of dat we dat gewoon allemaal denken omdat we de hele jaren 90 zijn geïndoctrineerd met het idee dat een kleurtje gezond is.
Vroeger had ik in de lente wel sproetjes. Maar nu niet meer. Jammer….
Maar geniet nu van de sproetjes van mijn dochter
Ik werd vorig jaar door iemand uitgelachen dat ik ‘zulke witte voeten had’ ik stond echt perplex hahaha wtf?? Niet dat het uit zou moeten maken maar die opmerking was midden in de herfst, in oktober. Maar ook in de zomer zijn mijn voeten vaak wit want ik draag heel vaak dichte schoenen, ook als het 30 graden is. Maar wat maakt het uit ook. Hij lachte me oprecht UIT.
![]()
Dat is ook zeker een ding! Ik vind persoonlijk ook niet dat ik of anderen er ongezond uit zien als ze geen kleurtje hebben. Dat zei ik idd wel in m’n bericht, maar had dat anders kunnen verwoorden.
Bedoelde het voor mijzelf ook meer als dat ik van nature al een ‘kleurtje’ heb, alleen wordt m’n gezicht redelijk wat tinten lichter dan de rest van m’n lichaam als ik een tijd geen zon zie. Dus vind het dan toch fijner als m’n gezicht wat meer kleur heeft.
En het is voor mij sowieso ook gelinkt aan het feit dat ik me sowieso beter voel in de lente en zomer, als het (hopelijk) warm en zonnig is.
Was geen aanval naar jou hoor. Vraag me gewoon oprecht af of we zonder dat heersende schoonheidsideaal ook zouden vinden dat mensen met een kleurtje ‘gezonder’ ogen.
Eet jij wel eens zogeheten ‘beans on toast’.
En ik ben zo’n makkelijkr eter maar waarom hahhaha waarom bestaat dit:
- Ik eet dit nooit joh
- Ik heb dit nodig/ik wil dit
- Ik sla over
0 stemmers
Ik eet wel beans on toast maar ik hoef niet zo’n ding en ik weet niet zeker waar ik nu op moet stemmen ![]()
Eigen schuld, je maakt nu aan nieuwe poll aan met de opties die je wel wilt. Beans on toast come on! Hahahah wie eet dat tenzij je echt geen eten hebt. Soort left-over pirate canned food lol.
Haha nee, dat dacht ik ook niet. Maar voelde natuurlijk toch de drang om mezelf uit te gaan leggen. ![]()
Ben het helemaal met je eens dat het een stom schoonheidsideaal is want er is precies niks mis met ‘geen kleurtje’, en ook nog eens ongezond (als je dagenlang, uren, whatever in de zon gaat liggen).
Moest tijdens m’n eerste keer in Azië ook wel lachen toen ik gezichts- en lichaams crème vond om je huid te bleken. Totaal omgekeerde wereld maar net zo ongezond lijkt me.
Hier in de UK eet iedereen het super vaak! Ik vind het ook wel lekker soms.
Spaghetti on toast is trouwens ook populair en ik wilde er eerst niks van weten maar vorig jaar ben ik toch gezwicht en het is nog lekker ook ![]()
Dit is echt 1 van de dingen waar ik naar uit kijk als ik op vakantie ga, love dit maar maak het bijna nooit zelf
Doe je dan kale spaghetti op je brood of met saus en al?
Haha nu maak ik het alleen maar erger maar het komt in een blik. Heb speciaal voor jou een foto.
1 of your 5 a day ook echt, neeeee ![]()
![]()
Ook nog met iets van knakworsten?! Haha, dit klinkt echt heel bijzonder. Als ik eens zo’n blik tegen kom ga ik dit probren.
Categorietje vieslekker dit
ben nu al hyped
Hier komt dit o.a. in voorbij. Love dit duo. Vinden net als mij ook fish en chips helemaal bs. En korean food wel geweldig. En staan open voor elk ander eten. Ben blij dat ze de English “cuisine” echt heel erg in twijfel nemen. Nee, ik wil geen bonen op mn toast, ooit. Hoop nog ooit dat ze iets ergens in zuid amerika gaan bezoeken. Maar beans on toast, dat vind ik dus ook de definitie van een single guy die geen zin meer heeft om ooit nog te daten elke avond gore blikbonen op toast eet.
Ze hebben nog een ander youtube kanaal wat i love more ‘korean englishman’ ik weet niet zelf hoe ik het kan verplaatsen. Ik denk dat dit naar het youtube topic moet
Dit is hun andere kanaal , zo schattig:
Spaghetti met knakworsten en ketchup is wel echt ![]()
maar zou t nooit uit blik eten
Kun jij een ster (5punts) tekenen die enigszins symmetrisch is?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers