(*) dit is mijn way to go
Ik vind mn zomer tan me wel mooier staan. Maar ik hoef daar vrij weinig voor te doen. Maar ik heb wel veel kleur verschil en vind dat weer zo raar staan.
Word jouw haar lichter in de zomer
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als het ‘voor mezelf’ is niet, maar als het voor werk is ben ik soms wel ineens bang dat ik hele simpele dingen niet kan
Haha ja, echt heerlijk kinder-eten. Wij aten dit vroeger best vaak (wel in tomatensaus met groente, maar ipv gehakt dan partyknaks). Ik heb het nog niet aangedurfd met de vegetarische partyknaks.
Kaart lezen.
Zelfs met GPS lukt het mij om te verdwalen. Mensen vragen me heel vaak de weg naar iets en het lukt me gewoon niet om te snappen waar ik ben en hoe je ergens komt.

Zou je in exact deze kabelbaan durven? Turkije, naar de Babadag berg.
- Ja sws
- Nee sws niet
- Twijfel
0 stemmers
En zou je hier durven paragliden?
- Ja sws
- Nee sws niet
- Twijfel
0 stemmers
Eerder rooier. Dit geldt voor mijn haar en huid.
Hier is het recept, wel echt deze stappen volgen:
-
Open een blik Heinz baked beanz (als je een ander merk gebruikt loop je het risico gevierendeeld te worden als iemand je betrapt, dus echt Heinz gebruiken) en warm de inhoud op in een pannetje. Goed doorwarmen maar niet laten koken
-
Rooster een hoeveelheid snedes brood naar keuze in de broodrooster.
-
Leg de toast op een bord en lepel de bonen op de toast.
-
Eet smakelijk
Ik heb al hoogtevrees op een keukentrapje dus nee word bijna misselijk als ik alleen deze plaatjes al zie ![]()
Toen ik in het ziekenhuis lag lagen er twee mensen bij mij op de afdeling die hun rug gebroken hadden door een paraglide ongeluk. Sindsdien heb ik zoiets van neeeeeh.
Geen idee. Let daar niet op
Voor de mensen met huishoudelijke hulp, hoeveel uur per maand komt de huishoudelijke hulp?
- 4 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- 13 uur
- meer
0 stemmers
Hoe hoog is het uurloon? / wat vind je een goed uurloon?
- Minder
- 12,50 - 15,00
- 15,00 - 17,50
- 17,50 - 20,00
- 20,00- 22,50
- 22,50 - 25,00
- Meer
0 stemmers
Hahaha ik had dat toen ik met zwangerschapsverlof ging. Mijn collega’s vroegen of ik al mijn extra taken en werkzaamheden op tijd aan hun wou overdragen dat ik dacht uhhh mijn extra taken?? ![]()
Heb hetzelfde met autorijden, voor mij is het altijd een vaststaand gegeven geweest dat ik dat niet kan.
Ik ook ![]()
- Geel
- Groen
- Rood
- Oranje
0 stemmers
Groen in elk geval niet, want die is nog niet rijp. En verder is de zoete puntpaprika oppermachtig
Groen is puur vergif ![]()
Aaah ja die wilde ik erbij zetten maar ik dacht doe het maar met normale paprika’s ![]()
En hoe spreek je het uit:
- Paaprikaa
- PAP-rika
0 stemmers