Heb jij gister iets van het Songfestival gekeken?
- Nee, niets.
- Ja, alles.
- Ja, een deel.
0 stemmers
Heb jij gister iets van het Songfestival gekeken?
0 stemmers
Bij ons gaat de telefoon nog tijdens de pauze, dus we kunnen sowieso niet het pand uit. Maar als het lekker weer is zetten we wel een tafel buiten zodat we buiten kunnen eten.
Voor mij ben je Blade vergeten!
ik ga het eens uitzoeken. Lijken minder diepzwart, maar zal vast aan de editor liggen.
Edit: Meh, wel 6 weken levertijd en twijfel over de maat.
Hoewel mijn twijfel altijd onterecht blijkt. Foto maken is wel een goede tip.
Ik heb dit een tijdje zo erg gehad dat ik het tegen mezelf zei als ik het deed. âIk zet nu het gas uitâ. Dat hielp, dan onthield ik het beter.
Ik had op de middelbare school de sleutel gegeven aan mn beste vriendin die in de straat woonde zodat ze ongeveer 3x per week kon checken of ik mijn stijltang had uitgeplugd.
Oven als ik ging slapen was ook een dingetje. Fotoâs maken deed ik op een gegeven moment ook omdat ik anders gek werd (en dan nog twijfelen of ik m niet daarna per ongeluk alsnog had aangezet, waarom ook).
Verder ben ik relatief normaal.
Sinds die ene keer dat ik mân steiltang daadwerkelijk aan had gelaten twijfel ik nog erger aan mezelf fotoâs maken doe ik ook vaak
Ik heb het vooral met deur/fiets op slot. Ook totaal niet onterecht want ik laat geregeld mn sleutel in mn fiets zitten (gerust ook urenlang op drukke plekken) en er is ook wel eens bij me aangebeld dat mn sleutels nog in de voordeur zaten
Het is echt een wonder dat het nog nooit gedonder heeft gegeven en mân fiets ook nooit gejat is.
Je partner wil een vrijgezellenfeest.
0 stemmers
Bedoel je met âwil ik nietâ dat âik zelf geen vrijgezellenfeest wilâ of dat ik niet wil dat hij dat krijgt?
Eerste
Ik wil uberhaubt niet trouwen. Maar zolang hij geen piemels gaat kleien vind ik alles best.
Dus vulvaâs kleien mag wel?
Nee nee, we houden het netjes gescheiden, dat is de vrouwen activiteit
Waar moeten de non-binairen dan naartoe? Of mogen die dan kiezen?
Die mogen de regenboog kleien
Niet dat het ooit gaat gebeuren, maar als ik dan zou gaan trouwen wil ik ook alles erop en eraan, en wil ik zelf ook een vrijgezellenfeest met bezoek aan een stripclub, dus mag hij dat lekker ook doen
Maar je kunt toch zelf invullen hoe je zoiets plant? Wij gaan binnenkort zuipen op een bootje en karaoke zingen, geen gĂȘnante shit verder