Dat zou ik echt wel doen. Maar sta voor de klas dus kan niet
Ooh van die kantoorlui (mannen) die met een broodtrommel onder de arm en een boterham in de hand in hun lunchpauze een wandeling maken 🫠
@Echo ik heb 30 minuten pauze en wandel dan ongeveer 25-30 minuten. Daarna eet ik met de kids in de klas. Er zijn ook collega’s die dan tijdens het wandelen hun brood eten.
@kaneel langer pauze kan niet (onderwijs). Met thuiswerken deed ik wel altijd langer pauze (minimaal het dubbele).
Dat is echt het grote voordeel van de bovenbouw in het voortgezet onderwijs: je kan gewoon weglopen. Werkt didactisch bij veel klassen ook nog eens heel goed. En zo haal ik mijn stappendoel tenminste.
Ik eet mijn lunch op tijdens het werk. Ik wandel standaard een half uur. Heb een half uur pauze.
Tijdens het wandelen wordt er ook wel over weg gesproken. Dus als de wandeling langer duurt vjnd ik dat helemaal niet erg.
Daarnaast ben ik in de ochtend altijd wel 10 min te vroeg aan het werk. Dus dat middelt zich uit.
Josh Whedon heeft Buffy voor mij verpest
Låt den rätte komma in.
Dit is wat ik begrijp van Twillight
Edward: obsessieve emo vampier
Bella: is not like other girls
Jacob: obsessieve wolf
Volturi: een vampieren consulaat die klote doet
Dus Jacob was verliefd op Bella, dacht hij. Maar eigenlijk was hij verliefd op haar kind dat nog geboren moest worden. Zou Jacob dan ook niet verliefd moeten zijn op Edward of is het ei al voldoende?
Overigens heb ik nooit de boeken gelezen, maar ik kijk regelmatig de YouTuber Dominic Noble. Die vergelijkt boeken met hun filmvariant. En hij heeft ook een Twillight reeks gemaakt.
Ik weet dat het slecht is, maar toch hou ik ervan
@Schaakmat Ja hallo waarom ga jij erover filosoferen als je het niet goed kent? Doe eerst onderzoek
En je mist Alice: degene die met Bella had moeten eindigen en iedereens girl crush.
Nou ik kwam redelijk in de buurt
+1, ik wou precies dit reageren incl. afbeelding. Prachtige film.
Charmed!
Geweldige serie. Kwamen ook aantal vampiers in voor. Vlg mij het vriendje van 1 van de witch sisters, Cole heette hij?
Cole was een demon!
P.s. Buffy 4-eVaH
Welke beren zijn gevaarlijker?
- Bruine beren
- Zwarte beren
- Grizzlybeer (valt onder bruine beren)
- Ijsberen
0 stemmers
Geen idee wil jij het even uittesten voor ons.
De beren op de weg.
Deze in elk geval niet, maar je hebt er ook niks aan
Ik twijfel tussen platform Vans en platform All Stars - al neig ik meer naar de All stars - nu zijn de All Stars nérgens te krijgen in mijn maat en gewenste kleur.
- Voor de Vans gaan
- Wachten op een wonder voor de All Stars
0 stemmers