Ik vind vriend/vriendin nog wel ok maar als ik girlfriend/boyfriend moet zeggen heb ik wel het gevoel dat ik 12 ben.
In het engels vind ik het nog erger, boyfriend and girlfriend
maar oh @Chuckie ja vreselijk. Maar wife ook lol
60+ Amsterdammers mogen dat altijd zeggen!!
Me verkering, me vrijer ![]()
dit is 80% van de reden waarom ik na 10 jaar mn man (ha ha!!!) zelf maar ten huwelijk heb gevraagd, ik kon het niet meer aan om mn vriend te zeggen
maar inderdaad, eigenlijk is Man nog erger
Mijn ouders zijn 26 jaar samen, niet getrouwd en zeggen nog steeds vriend/vriendin ![]()
Het verschrikkelijkste vind ik persoonlijk het woord âhubbyâ ![]()
Mijn ouders zijn niet getrouwd en mân vader zegt altijd âmijn vriendinâ maar dit klinkt net of het zijn tweede relatie is zegmaar, alsof mijn moeder erg jong is en niet de moeder van zijn kinderen.
Voor mân voorstelrondje heb ik mân hobbyâs wat specifieker gemaakt zodat het interessanter is. Ipv Netflix zeg ik nu dat ik graag Spaanse series of historische films kijk en ipv sport zeg ik dat gek ben op bodypump en fietsen.
Dan kunnen mensen er tenminste ook iets over vragen of op reageren.
Voel jij je schuldig als je een pakket retour stuurt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En als je vaker bij één webshop pakketten retour stuurt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik denk niet dat ik dat in de afgelopen 5 jaar gedaan heb eigenlijk. Maar denk dat het er een beetje vanaf hangt, als het bijvoorbeeld iets is wat kapot is aangekomen zou ik me niet schuldig voelen, als het iets is waarvan ik na het bestellen heb bedacht dat ik het toch niet nodig heb misschien wel een beetje.
Ja ik zou me dan wel schamen, maar nee ik retour uit principe al niet. Maar ik bestel ook weinig, dus weinig kans op een verkeerde levering ofzo.
Bestel je dan nooit iets online? Of is het altijd goed?
@Totoro Ik had laatste tijd paar keer bij een kledingwinkel besteld, waar ik normaal altijd tevreden was en goed kon slagen. Nu is het al 2x op rij niks en dan voel ik me daar wel echt slecht overâŠ
En ook altijd de namen van de kinderen erbij, echt waaaaarom
Als ik het doe heb ik er 100 keer over nagedacht of ik het zeker weet, als ik het fysiek in een winkel kan halen heeft dat ook mijn voorkeur.
In Zweden gebruiken ze sambo (samenwonende) voor partner. Vind ik een hele handige!
Partner? Ik vind dat wel serieuzer klinken.
Al denk ik dan wel meteen dat het een niet hetero koppel is.
Ik verbeter mijn vriend juist altijd als hij me tegenover iemand âzijn vrouwâ noemt. âNeenee vriendinnetje! Niet getrouwd!â. Had ie maar een keer met me moeten trouwen.
Ik heb mezelf al 3x buitengesloten, 2 keer bij de buren gaan zitten tot partner thuis is, 1x met baby. Daarom hebben we nu een sleutelkastje in de tuin verstopt.
Ik heb één keer in een hostel geslapen omdat ik mân sleutel vergeten was. Ik had een reservesleutel liggen op mân werk maar het was al avond. En ik woonde nog niet zo lang in die stad dus wist niet echt iemand waar ik mezelf kon uitnodigen voor de nacht. Maar ach, op deze manier voelde het eigenlijk als een minivakantie. ![]()
H&M heeft bijvoorbeeld een heel deel dat alleen online te koop is, dat kun je niet eens in een winkel krijgen.
Voor het milieu voel ik me wel schuldig, maar voor de winkel zelf niet echt
Sambo is een goeie idd.
âMin killeâ of âmin tjejâ vind ik vreselijk.