Ohh oke ja dat maakt wel een groot verschil
Seizoen 3! En de crossover aflevering in seizoen 1 van Angel (“I will remember you”).
Als je een offerte ergens heb aangevraagd en besluit hiermee niet verder te gaan:
- Dan laat ik die partij weten dat ik er vanaf zie
- Dan laat ik niks weten
- Verschilt per situatie / soort offerte
- Anders…
0 stemmers
Belafspraak gehad, offerte gemaakt, mail opgesteld en in totaal ruim een uur kwijt en dan gewoon niks horen. Ook niet na reminders… gebeurd me zó vaak, dat ik bijna denk dat het normaal is om niet te reageren als je niet akkoord gaat?
Wat vind je van luisterboeken?
- Fijn! Maak ik gebruik van
- Fijn! Maar maak er geen gebruik van
- Geen idee / nooit geprobeerd
- Luisterboeken zijn niets voor mij
0 stemmers
En e-readers/digitaal lezen?
- Liever een echt boek voor mij
- Ik lees liever op mijn e-reader/iPad oid
- Allebei even graag
- Ik lees sowieso niet
0 stemmers
Ga je liever iets te warm gekleed of iets te koud?
- Liever iets te koud, dan dat ik aan het einde van de dag met een jas oid moet zeulen
- Liever iets te warm, dan zweet ik aan het einde van de dag maar en dan loop ik maar met extra kleding (jas) te zeulen
0 stemmers
Als ik ergens een gesprek over zou hebben gehad met de leverancier dan zou ik wel even afbellen, maar als ik gewoon via een website een offerte heb opgevraagd dan niet.
Ik probeer meestal wel te reageren, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd zoveel offertes heb opgevraagd ivm verbouwing dat er ook wel eens 1 bij inschiet.
Meestal laat ik niets weten, omdat ik het ongemakkelijk vind, maar ik vind reminders nog ongemakkelijker dus bij de eerste reminder reageer ik wel altijd direct.
Als kind luisterden m’n broer en ik heel vaak naar boeken van het Geluidshuis, zo vaak dat we stukken vnabuiten kenden haha maar ze waren ook echt heel leuk!
Is ook vrijblijvend inderdaad, staat er ook netjes bij. Ik voel me ook altijd een schooier als ik een reminder stuur, maar goed dan had je maar wat moeten laten weten denk ik dan.
Geen idee of het gebruikelijk is, maar kun je niet ergens op de offerte zetten dat je graag wat van ze hoort met eventueel een tijdscak bijv. binnen 2 weken? Dan kan je daarna nog een reminder sturen en bij geen reactie is het wel duidelijk denk ik
Of iets van een houdbaarheidsdatum tot wanneer de offerte geldig is. Maar ik heb geen idee of dat gebruikelijk is.
Het lijkt mij in elk geval wel schijtirritant.
Voor iedereen met een kantoorbaan: hoeveel uur per dag ben je gemiddeld écht aan het werk? Anoniem
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Meer
0 stemmers
Telt staren naar een document, maar de informatie niet in je opnemen mee als werken?
Momenteel heel weinig. Het is mijn laatste week hier en ik krijg geen nieuw werk meer om te doen en mijn motivatie is -100000.
Mensen houden zich soms niet aan die datums. Echt frustrerend hoe makkelijk mensen daarover denken
Ik heb een discussie met iemand en volgens mij heeft echt toch zeker de meerderheid nog nooit zijn/haar schouder uit de kom gehad wtf. Nou bij deze, heb jij wel eens je schouder uit de kom gehad?
- Nou nee
- Ja
0 stemmers
Ik ben al geborenet een schouder uit de kom, maar allejezus niet het merendeel van de mens krijgt dit volgens mij? Wtf haha
een webcam en een fles pisang ambon (ik was 12)
Van alles doen inclusief naar het buitenland gaan, naar hele drukke plekken gaan, nergens afstand houden of een mondkapje op en dan vanaf een paar dagen na terugkomst dagenlang zeuren dat je corona hebt gekregen en dat het je niet uitkomt etc:
- Je wist dat dit kon gebeuren, dus niet klagen
- Super kut, ik zou ook de hele tijd klagen
0 stemmers
Een vriendin doet dit nu en ik heb echt zoiets van… ik snap dat je niet meer 24/7 thuis zit, maar je weet toch dat dit kan gebeuren als je dit soort dingen doet? Natuurlijk is het kut maar om elke dag alleen nog maar te zeuren vind ik ook weer zoiets
Als ik in een hele wilde bui ben roep ik zelfs de cijfers om. Maar meestal ben ik beledigd dat ik mee moet doen