Ja natuurlijk maar daar hebben we t toch over? Het liedje in relatie tot de volgorde van de letters? We praten langs elkaar heb ik t idee
Ja ok, volgorde van de letters in het alphabet. Maar niet de letters op zich met je vinger en schrijven in het zand etc. Nou ja dus ik bedoel dat die schuurpapieren letters daar niet voor bedoeld zijn en niet voor gebruikt worden
en alleen dankzij bassie&adriaan weet ik altijd hoeveel letters er in het alfabet zitten
Dat klopt idd
Weet jij in een keer hoeveel letters er in het alfabet zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
26
Ik ben nu 31. Klopt het zijn Montessori letters. Ik zat even te kijken, maar ik kan zo niet vinden welke leesmethode ik vroeger heb gehad.
23 want de klm is weggevlogen
Deuntje?
Omg al mān juridische adviezen !!!
Leeftijd hangt een beetje van de setting af. Over het algemeen noem ik het in een werk setting niet, ik ben vrij jong voor mijn functie en ik wil niet dat mensen me daardoor minder serieus nemen. Maar laatst had ik een meerdaagse bakcursus en daar noemde ik het wel.
Nee mooi woord juist! En goed voor zoān memory unlocked.
Volgens mij kan dit ook, ik geloof dat we het ook wel eens zo deden?
Stel je partner zit een paar maanden in het buitenland. Hoe vaak zou je dan contact willen?
- Dagelijks, bellen
- Dagelijks, appen/berichten
- Dagelijks, videobellen
- Paar keer per week, bellen
- Paar keer per week, appen/berichten
- Paar keer per week, videobellen
- Wekelijks, bellen
- Wekelijks, appen/berichten
- Wekelijks, videobellen
- Minder vaak dan wekelijks, bellen
- Minder vaak dan wekelijks, appen
- Minder vaak dan wekelijks, videobellen
0 stemmers
Waar koop je namaak/die erop lijken?
Ik vind ze leuk maar overpriced.
Xenos in elk geval. In het Action-topic werd het hier ook gedeeld.
Ik ken hem ook alleen met die xxxxx yyyyy zzzzz, zonder de rest
Zag laatst op tiktok dat ze de melodie/het ritme waarin de letters worden genoemd hebben veranderd in de Amerikaanse versie
Dat ik ooit samen met mān vader 2 voor 12 heb gewonnen. Maar ik hoef me eigenlijk nooit met een āleuk weetjeā voor te stellen. Scheelt wel.