Haha ja het is nu alleen al dag 7 en ik heb nu zoiets van… okeeeee I get it. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk! Ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken
Ik ben echt verdeeld over deze. Klagen mag zeker maar je hebt ook mensen die er verontwaardigd over zijn. Dan denk ik wel van hallo, het is niet dat we ineens immuun zijn allemaal.
Al heel lang niet gedaan maar vroeger wel. Had iets van 65 euro gewonnen met de bingo in Griekenland. Nou daar was mijn 10 jarige ik wel blij mee!
Love klagen
We hebben alleen de bullshit bingo op het werk. Maar die heeft geen vaststaande regels.
Allebei, eigen schuld maar ik zou ook klagen. Ik heb de afgelopen weken ook regelmatig geklaagd dat ik me kut voelde en melodramatisch op de bank gelegen terwijl ik het mezelf had aangedaan (zwangerschap) dus ik kan me wel in je vriendin verplaatsen haha.
Ik had het gister met mijn vriend over gedeelde dingen in een relatie. Hij is gewend alles te delen, waaronder ook dat je ongevraagd elkaars telefoon/laptop mag pakken inclusief berichten lezen/locatie checken. Achteraf vond hij dat niet oké, alleen het niet doen vindt hij overkomen alsof je dan iets te verbergen hebt. Ik vind het überhaupt niet oké om dat te doen. Maar we vroegen ons wel een beetje af, wat anderen daar voor afspraken over hebben.
- Mijn partner mag ongevraagd mijn telefoon en/of laptop pakken.
- Mijn partner mag mijn telefoon en/of laptop gebruiken in overleg.
- Telefoon/laptop is privé en daar kom je van elkaar niet aan.
0 stemmers
Hij mag m’n telefoon/laptop wel gebruiken, maar berichten niet lezen. De zender van die berichten heeft ze naar mij gestuurd, vind het kut om een ander dat zomaar te laten lezen.
Ongevraagd mijn telefoon en computer gebruiken om iets op te zoeken, ja. Pakken om berichten te lezen? Nee🤨
Nou iemand anders is wel medeverantwoordelijk
Vind je de koffie op je werk of je eigen koffie thuis lekkerder?
- Op werk
- Thuis
- Echt PRECIES even lekker
- Ikwerknietdrinkgeenkoffieofhebnogwatandersteklagenwaardooriknietopdezepollkanstemmen
0 stemmers
Op werk hebben we echt hele matige koffie (je kunt er gewoon doorheen kijken als het in een glas zit, brr), maar het is beter dan niks. Ben er inmiddels aan gewend, maar heel erg lekker is het niet.
Op werk hebben we Senseo dusja
Ik ben helemaal gestopt met koffie drinken op kantoor omdat het zoooo smerig is
Je bent op vakantie en wordt opeens verkouden. Keelpijn, hoofdpijn, verstopte neus, moe, niet lekker. Overmorgen vlieg je, wat doe je? Positieve test is in principe niet vliegen en in quarantaine (in je eentje). Anoniem.
- Niet testen, zal wel niks zijn, ik vlieg gewoon
- Niet testen, omdat ik het niet wil weten, beter onwetend het vliegtuig instappen
- Ik test, want wil het weten, maar als hij positief is vlieg ik alsnog
- Ik test en annuleer mijn ticket en boek een hotel voor quarantine als hij positief is
0 stemmers
Op het werk hebben we echt een top-apparaat met verse bonen en elke koffiekeuze die je maar wil van espresso tot flat white en er zitten ook caramelsiropen bij, je kunt ook kiezen voor koemelk of plantaardig, helemaal toppie.
in de lockdowns heb ik bij alle online bingo’s (denk 5x) van de kroeg meegedaan hele show maakten ze ervan, met echt leuke prijzen ook. heb er een magnum fles wijn gewonnen, een bon voor een diner, bon voor een manicure, en zelfs een rijsttafel voor 6 personen die werd thuis bezorgd gewonnen haha. best jammer dat ze het nu niet meer doen sinds de horeca weer gewoon open is
Na aanleiding over de post van hierboven over de laptop/telefoon van je partner gebruiken…
Volg jij je partner met de gps van je smartphone/laptop/furbie of volgt je partner jou?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wij hebben Zoek vrienden op onze iPhones aan staan. Vinden we chill zodat we niet hele tijd hoeven te appen: waar ben je nu? etc. En we hebben wat dat betreft niks te verbergen (en zo wel moet je maar ff je GPS uitzetten )