Is @Eyimfihlo weg?
Edit: oh nee sorry je hebt m al een maand niet gebruikt
Ik word echt agressief als mensen hihi serieus gebruiken. MJ wannebees
Haha maar dit werd in het MSN tijdperk gebruikt. Niemand ooit zegt nog hihi? Toch? Wtf
- Ik zeg wel eens hihi in berichten
- Ik zeg nooit hihi in berichten
0 stemmers
No shame in my hihi-game (wel altijd sarcastisch tho maar goed zegt t wel en met trots ook)
707 + 707 =
- 1414
- hihi
0 stemmers
Ik gebruik het zowel op het forum als op whatsapp, oeps. Soms mis ik emoji etiquette, want dit gaat blijkbaar niet goed.
Omg geweldig!! Drie rondes? Hoe moeilijk is dat zoeken nou? En heb je dan alle drie de rondes op dezelfde dag of niet? Sorry grote fan van 2v12 hahaha
Die emoji is sowieso naar ongeacht de context
Toen die net geĆÆntroduceerd werd dacht ik dat het iemand was die smolt van de hitte, dat wordt hij in ieder geval niet voor gebruiktš
Oh ik lees het weer wat anders
: Hihi wat ben ik weer dommig bezig (maar wel op een schattige manier)
š« : fml
Ze filmen wel 3 afleveringen per dag maar ligt er aan wanneer je aan de beurt bent, wij filmden in 2 dagen.
Dit was pre-wikipedia in 2013 en het opzoeken vond ik persoonlijk vet makkelijk maar 1 antwoord in 3 afleveringen niet gevonden en dus niet gegeven (iets uit zoān kutkroniekenboek hahahaha) dat waren de enige lastige opzoekboeken. Je krijgt ook boeken die bij de vragen passen dus ik had een vraag over E nummers dus er zat een boekje bij dat specifiek daar over ging. Mocht je ooit mee willen doen 10/10 would recommend!
Ik vind ook gewoon dat je account per direct geblokkeerd moet worden. Met je semi-schattige aap. Word er echt akressief van.
Super vet, dank je wel voor je antwoord
Oh wat eng zeg! Ik was altijd bang dat dit mij zou overkomen, daarom stapte ik altijd helemaal geplakt aan mijn moeder de metro in.
Ik krijg as we speak een appje van mān zusje met āHihiā
Ik zeg het alleen tegen haar en een vriend geloof ik
Hihi
Ik zou haar onterven
Een tranenflesje.
De lange smalle hals van het flesje werd in de ooghoek geplaatst en zo konden de tranen worden opgevangen. Een kostbare kleine herinnering om mee te nemen op verre reizen. Als iemand tot tranen toe moet worden bewogen, kan men op deze manier een echt bewijs van zijn of haar medeleven geven.
Als jij in die tijd had geleefd, had jij een tranenflesje aan je geliefde meegegeven?
- Ja zo dramatisch ben ik wel
- Nee want ik kan niet huilen/vind dit stom/zou mijn emoties niet tonen
- Dit moeten we herintroduceren, de volgende keer geef ik een tranenflesje mee
0 stemmers
Ik zie nu voor me dat beroemdheden geen fanmail meer krijgen, maar kisten vol tranenflesjes
Ik ben niet weg
Ik dacht dat het buttplugs waren