Als je alcohol koopt wordt er dat nog wel eens om je id kaart gevraagd?
- Ja altijd
- Ja, soms
- Ja, regelmatig
- Nooit/Zelden
0 stemmers
Ik wou vanmorgen een fles wijn kopen, maar had mijn Id-kaart niet bij me dus kreeg hem niet mee.
Als je alcohol koopt wordt er dat nog wel eens om je id kaart gevraagd?
0 stemmers
Ik wou vanmorgen een fles wijn kopen, maar had mijn Id-kaart niet bij me dus kreeg hem niet mee.
In mijn vorige woning ben ik ooit buitengesloten door mijn kat. Ik was in de achtertuin en de kat was binnen. Hij zag me buiten en gaf kopjes aan de deur. Hij kopte toen tegen het nachtslot aan, onder aan de deur en toen deed hij zo de deur op slot haha. Godzijdank had ik mijn telefoon bij me en kwam mijn exschoonvader mij bevrijden via de voordeur.
Oh nee pas op want dit is een humble brag volgens sommigen!!
Is wel een leuk feitje voor bij het voorstellen
Ew waarom kijkt die emoji hier zo vies?
Die emoji is gewoon vies?
Hij kijkt zo zelfvoldaan op mn mobiel en hier op het forum zakt die grijns
Nee dat vind ik echt de meest armoedige maaltijd die er bestaat
In Disneyland Parijs in ‘t doolhof. Had ze nog nooit zo in paniek gezien en ik was me van geen kwaad bewust en ik was 12!
Niemand heeft een sleutel maar ik heb een buurman die lockpicker is, dus die helpt regelmatig buren uit de brand. Erg handig Hij heeft me wel een paar keer met mijn fietsslot geholpen toen ik de sleutel weer eens kwijt was.
Regelmatig maar nu ook weer niet iedere 2 weken. 1x per maand ofzo. En wel altijd met zelfgemaakte pesto en nog allerlei groente etc erbij anders is het echt wel your typical studentenvoedsel (ok niks mis mee maar ik vind bijna alle pesto uit pot goor)
Ik ook, precies daar! Ik kon de uitgang niet vinden dus ging via de ingang weer naar buiten en toen was ik kwijt. Toen ben ik naar een ruimte gebracht met allemaal andere kwijtgeraakte kinderen. Ik kreeg wel snoep van het personeel. Ik was denk ik 8 of zo?
Huh is dit waarom alle boomers die emoji verkeerd gebruiken? Omg ik heb dit al vaker gezegd maar mijn moeder schakelde die emoji bijvoorbeeld in als ze iets zielig vond. Zo van, “oom blabla is overleden” en dan reageerde ze met .
Kutste emoji die hier op het forum gebruikt wordt:
0 stemmers
Geloof dat ik dan degenen heb waar het meest over geklaagd wordt.
Hahaha ja die vind ik echt heel naar
Ik ga sowieso niet met mensen om die gebruiken ugh, maar ik zie dat op het forum eigenlijk zelden?
Anyway gebruik jij op whatsapp wel eens die emoji? Ik doe deze maar anoniem lol
0 stemmers
Ik kan mensen die die aap gebruiken niet serieus nemen. Sorry not sorry.
Ja volgens mij was het vooral één specifieke voormalige forummer die die stomme aap gebruikte.
Voor mijn gevoel is 🫠 de nieuwe
Oh ik vind die twee echt totaal verschillende betekenis hebben, 🫠 is voor mij meer de vibe van “en toen stond ik daar met m’n bek vol tanden” oid?
“Voormalig forunmer”