Ik vond het eerst kut maar toen kwam ik er achter dat ik gewoon altijd 2 maten te klein kocht
Ander ondergoed dat dit heb ik zelfs niet haha (behalve bh’s dan)
Ik ben vandaag te gast bij een evenement waarvan de dresscode ‘zakelijk’ is. Maar het wordt ook 27 graden. Kan ik het dan maken om een luchtige maxi jurk aan te doen?
- Ja, dat kan
- Nee
0 stemmers
Wijde pantalon met een linnen blouse zou ik doen.
Airco staat daar vast ook te loeien dus je zal niet veel merken van die 27 graden gok ik
@Flippie thanks voor het meedenken! Ik ga voor een pantalon, wit hooggesloten hemdje en een beige jasje (kan ik die lekker uittrekken in de auto)
Ga je weleens in je eentje naar de kroeg? Of bij een bar zitten?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik ga regelmatig een koffietje drinken of ergens lunchen, maar in de nacht ergens naartoe zou ik dan weer niet zo snel doen denk ik.
En @ja-stemmers: ga je met het doel om te socializen of gewoon meer om een beetje mensen te kijken en het te aanschouwen?
Als ik in de buurt een kroeg ofzo zou hebben waarvan ik weet dat er wel vaak bekende zouden zijn dan zou ik er wel alleen heen gaan. Zonder specifiek met iemand af te spreken ofzo. Zo ga ik ook wel eens naar feestjes.
Nou vind ik iets waar je rond kan lopen minder ongemakkelijk dan echt ergens savonds alleen zitten
Maar is dat dan je stamkroeg en ben je in de praktijk aan het kletsen met de barmedewerker ofzo of zit je dan echt in je eentje je biertje te drinken zonder iemand aan te spreken?
Vroeger deed ik dat wel eens in Amsterdam, had dan altijd de meest geweldige avonden . En niet omdat er niemand meewilde oid. Ik vond het gewoon een leuke manier om mensen te leren kennen. En eigenlijk als je aan de bar gaat zitten krijg je direct wel een gesprek.
Doe het wel eens als ik een andere stad ben voor werk en nog even zin heb om een drankje te doen!
Heel soms als ik wacht tot iets begint
En soms ga ik lekker aan de bar hangen bij een vriendin die in een café werkt
Ik woon net een beetje te ver van de stad om dat spontaan te doen, meestal als ik de stad in ga is dat nu met een reden of om met iemand af te spreken.
Maar toen ik regelmatig in het centrum was ivm met mijn studie deed ik dat op koude dagen en ging ik tekenen.
Ik doe het wel in een andere stad of op vakantie en dan vind ik het heel chill, maar thuis vind ik het op een of andere manier ongemakkelijk. Ik wil dan niemand tegenkomen die ik vaag ken, omdat ik het dan wat sneu vind dat ik daar alleen ben en geen vrienden heb?? Echt onnozel nu ik het zo opschrijf, moet ik me maar eens overzetten
Overdag een koffietje gaan drinken of op een terras zitten, alleen naar een concert etc doe ik wel vaker, maar savonds op café voelt toch anders.
Als jij 7 dagen op vakantie gaat, hoeveel onderbroeken/strings/whatever neem je dan mee?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20+
0 stemmers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Ik vond die met die poppen het engste geloof ik
En op video had die aflevering van het kerkhof
Geen idee of ik het op zondagmiddag keek, maar Kippenvel was wel één van m’n favorieten vroeger!
Ik vond die met die buikspreekpop die tot leven kwam zo eng!
Ik ken alleen die met die vader en zijn planten. Zo creepy!
Echt zo knap dat die man 2 keer per jaar die verhalen uitbracht. Genius!
De ‘eet ik op’ stemmers worden uit mijn leven verbanne. Hoe kunnen jullie dit?!
In je mond douwen en doorslikken