Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb wel heeel veeel boeken hiervan gelezen, de serie ken ik niet. Ik keek wel Are you afraid of the dark, voor kleine Hetty was dat echt nachtmerrie materiaal.

4 likes

Die boeken waren ook heel leuk!! Ik vond koppensnellers altijd heel eng

3 likes

Is dit nav tiktok filmpjes waarbij vrouwen voor weekend weg 10 ondergoedjes meenemen?

2 likes

Title of your sextape

9 likes

Nee ik was mn eigen koffer aan het inpakken haha

4 likes

Oh hahaha ja ik heb de laatste tijd veel van die filmpjes gezien! En aantal dagen weg x 3 voor ondergoed is best tiktok-normaal. Wel Amerikanen.

1 like

Ik snap dit echt niet. In het ergste geval koop je toch snel even nieuw ondergoed. Al weet ik nog steeds niet wanneer je zoveel ondergoed nodig hebt, ik pak er misschien twee meer als ik ongesteld ben.

1 like

Ik pak ondergoed in alsof ik vanplan ben me 6x per dag onder te schijten.
Maar ik neem soieso altijd vage dingen mee onder het mom je weet maar nooit he.

35 likes

Scheelt dan ook wel dat ondergoed niet veel ruimte in neemt dus 2/3 extra neem ik altijd wel mee

2 likes

Ik vind het echt onzinnig om alles maar extra te kopen omdat dat beter uitkomt, terwijl je er al genoeg van hebt. Zeker met fast fashion (of fast underwear in dit geval :stuck_out_tongue:)

12 likes

Ik bedoelde het meer als een theoretische mogelijkheid (ik weet dat ik nooit 20x aan ondergoed nodig heb), om mezelf rustig te stellen met reizen. Ik stress altijd dat ik mijn tandapasta of iets vergeet (vergeet ik ook nooit) maar als ik dan zeg in het ergste geval loop ik een winkel kan ik rustig reizen zonder mij druk te maken.

5 likes

Ik neem tijdens lange reizen ook kleerhangers mee, je krijgt er maar drie of zo op hotel maar ik hang mijn kleren liever op dan dat ik ze vouw.

3 likes

Dit inderdaad. Ik ben echt opgegroeid met ‘heb je medicijnen, id en telefoon bij je, de rest kun je daar kopen als je het vergeet’. Haalt heel veel stress weg met inpakken waardoor ik juist minder vergeet :joy:

3 likes

Ik snap het probleem ook niet zo. Je kunt je ondergoed toch gewoon wassen in de waterkoker op je hotelkamer?

39 likes

Heb jij een tweede account op Instagram? (Werkaccounts tellen niet mee.)

• Ja en die gebruik ik om anoniem mensen mee te bespieden
  • Ja en die gebruik ik om ‘genante’ accounts mee te volgen waarvan ik niet wil dat mensen zien dat ik ze volg
  • Ja die gebruik ik om mijn hobby met de wereld te delen
  • Ja die gebruik ik maar voor een andere reden dan hierboven, namelijk …
  • Nee ik heb er maar 1
  • Nee ik heb helemaal geen Instagram

0 stemmers

Welke accounts zijn dat dan?

Heb je wel eens een uier van een koe aangeraakt

• Ja
  • Een uier van een ander dier
  • Nee
  • Weet niet

0 stemmers

Ik had dat account in eerste instantie aangemaakt om hobbyaccounts mee te volgen. Voornamelijk voor inspiratie. Omdat ik juist minder op mijn normale account wilde zitten en daarmee de verslaving een beetje wilde doorbreken. (??? Dit klinkt heel contraproductief nu ik het zo opschrijf.) Maar ik volg er nu dus ook juicechannels mee en sommige deelnemers van trashshows die ik dan na twee weken weer ontvolg omdat ik die constante stroom aan domme story’s en fast fashion spon niet aankan.

Ik hoop niet dat ik de enige sneuneus ben die dit doet. :joy:

Edit: Oh dankje, @desecretaris en @Spillthetea. Welke accounts volgen jullie daar mee?

3 likes

Ik zou alleen maar mijn illustraties posten en niks over mezelf maar inmiddels is mijn art account gewoon mijn main account geworden :’)

Mijn feed is wel alleen illustraties maar mijn stories zijn van alles.

1 like

Net als jou juicechannels, deelnemers van shows die ik op dat moment volg (bijv Love Island, bachelor, eotb, Temptation) en daarna weer ontvolg. En om stories te kijken van accounts waarvan ik niet wil dat ze zien dat ik het ben :joy:

1 like