ja of zo kapot gelezen dat niemand er nog iets aan heeft, of ook wel eens voorgekomen buiten laten liggen en natgeregend van de regen…
Lelijk.
Dit doet me denken aan de keer dat ik langs zo een boekenhuisje liep en allemaal kinderboeken zag staan van Haye van der Heijden die ik herkende van vroeger. Die heten dus ‘Liefde’ ‘Zoenen’ ‘Strelen’ en ‘Vrijen’ en het boek wat daarnaast stond heette sappen. Ik dacht echt wattt?? Gatverdamme waarom noem je je boek zo, maar het was natuurlijk gewoon een boek over fruitsapjes
Ik heb er sinds een paar jaar een sport van gemaakt om bij elke kringloopwinkel te checken of ze het boek de vliegeraar van Khaled Hosseini hebben. Is heel vaak raak.
Ja bij mij exact hetzelfde verhaal
Heb jij in je stad, dorp, omgeving etc. een plek waarvan wordt gezegd dat het er spookt?
- Ja
- Nee
- Niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Heb je op die plek zelf iets gezien of meegemaakt?
- Ja
- Nee
- Heb de plek nooit bezocht
- Anders
0 stemmers
Het is niet eens Engels maar Italiaans
maakte m’n dag dit
Het is super heet in huis en nu het eindelijk iets koeler is doe je je raam open om te luchten en de temperatuur binnen hopelijk iets omlaag te brengen. Na een uur gaat het regenen. Doe je je raam dicht?
- Ja, ik wil geen risico lopen op regendruppels die naar binnen vallen
- Nee, zoveel mogelijk dat raam open houden nu het eindelijk iets koeler is en binnen nog heet is
0 stemmers
Ik hou m’n raam dus echt altijd gewoon open en heb er nog nooit last van gehad haha, maar als ik dit vertel wordt dat altijd raar gevonden
Echt JANKEN om die panini tweet. Is dit de jeugd van tegenwoordig
Ik wou dat gisterenavond doen, hoorde onweer dus toch maar weer dicht gedaan maar had er vanochtend spijt van
Maar dat ligt er toch heel erg aan wat voor raam je hebt
@mikselke Nee volgens mij is hij het zelf gewoon hoor, onder die tweet heeft hij zelf ook een poll staan waar 95% gewoon weet wat panini is
maar ook echt die opmerking ‘ehhh hallo het ligt aan jullie want NIEMAND in mijn dorp weet wat een panini is’
denk toch echt dat het aan jou ligt jongen
Zag al wel dat hij uit een bepaalde regio komt en zijn dorpsgenoten het woord ook allemaal niet kennen?! Woon er gelukkig zeer ver vandaan.
Maar zelfs al ken je het woord niet. Je kunt letterlijk later lezen dat het om een sandwich gaat. Mag lijen dat een beetje havist of vwo’er toch zeker het woord sandwich kent. Ook echt het LAKS tweeten. Ga een leven zoeken knul
Ik denk dat die jongen ook niet weet wat een punani is
Wat is Barthil in godensnaam voor naam
Hoog Annemiekel gehalte. Of misschien heet zijn vader Bart en zijn moeder hilda
Vernoemd naar 2 mensen in zijn XXXL-familie vermoed ik, omdat anders niet alle 17 broers en zussen van zijn ouders en grootouders vernoemd konden worden.
Mensen in relidorpen komen dan vaak met bizarre combinaties van 2 (of meer ) namen.
Zijn tweede derde vierde (enz) namen niet goed genoeg dan?
Wisselt. Ik ken veel gevallen waar het niet ‘telt’ als het niet in de roepnaam zit.